خرید دریل اقساطی

دریل یکی از انوع ابزارهای ساختمانی‌ست که برای ایجاد سوراخ بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد دریل به این صورت است که از طریق نیروی چرخشی سوراخ‌هایی در اندازه‌های مختلف برای کاربردهای متفاوت ایجاد می‌کند. دامنه‌ی کاربرد دریل‌ها با توجه به مکانیزم عملکردشان به دو دسته کارهای سبک و کارهای سنگین دسته‌بندی می‌شود.

این مقاله از مجله قسطا برای افرادی‌ست که در حیطه کسب‌وکار خود به دریل نیاز داشته و به دنبال راهی برای خرید دریل اقساطی هستند. در این مقاله انواع دریل‌ها معرفی شده و از هر نوع نمونه‌های پرفروش و کاربردی بررسی می‌شود. همچنین راهنمایی‌های لازم در ارتباط با خرید اقساطی دریل و خرید اقساطی ابزار شرح داده شده پس در این مقاله همراه ما شوید و با وام قسطا و مراحل خرید دریل اقساطی آشنا شوید.

وام قسطا چیست؟

قسطا یک شرکت فعال در حوزه لندتک بوده که محصولی یکتا و بی‌رقیب را با عنوان قسطاکارت ارائه می‌دهد. قسطاکارت همان وام قسطا بوده که در عمل یک کارت اعتباری عضو شتاب‌ست که در سراسر کشور معتبر است و محدودیتی ندارد؛ این عدم محدودیت موجب یکتایی و بی رقیب بودن قسطا کارت می‌شود. از این رو قسطا اولین و تنها شرکت ارائه دهنده وام فوری بدون محدودیت است.

وام خرید کالا

وام قسطا

مزایای قسطاکارت

قسطاکارت معتبر در سراسر ایران

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب بوده که در سراسر کشور معتبرست و تا سقف ۲۰ میلیون تومان به درخواست متقاضی شارژ می‌شود. متقاضی نیز اقساط این اعتبار را تا سقف ۱۲ ماه بازپرداخت می‌کند.

وام بدون ضامن قسطا

قسطاکارت یک وام بدون ضامن است؛ از این جهت که برای دریافت قسطاکارت نیازی به معرفی ضامن نبوده و متقاضیان می‌توانند با چک و تضامین مورد نیاز را صادر کنند. البته شرایط ویژه ای برای افرادی خوش‌حساب در سیستم بانکی نیز وجود دارد که طی آن این افراد می‌توانند با فقط یک برگ سفته اقدام به دریافت قسطاکارت کنند.

وام فوری قسطا

افرادی که به دنبال یک وام حقیقتاً فوری هستند باید بدانند که وام قسطا در کم‌تر از یک هفته پرداخت می‌شود. تمام مراحل دریافت قسطاکارت آنلاین و غیرحضوری‌ست؛ از افتتاح حساب تا امضا قرارداد، صدور تضامین و … همه و همه آنلاین بوده و بدون نیاز به حضور انجام می‌شود. این مسئله تاثیر بسیار زیادی در زمان دریافت داشته و قسطاکارت را تبدیل به یک وام فوری می‌کند.

وام قسطا بدون محدودیت

قسطاکارت عضو شتاب است و از این رو محدودیتی نداشته، دارندگان قسطاکارت قادر به خرید از تمام فروشگاه‌های آنلاین دارای درگاه پرداخت اینترنتی در سراسر کشور خرید کنند. همچنین قسطا کارت در تمام فروشگاه‌های آفلاین و فیزیکی سراسر کشور که دارای دستگاه کارت‌خوان یا همان پُز هستند نیز قابل استفاده می‌باشد.

جدا از مسئله خرید، با قسطاکارت امکان پرداخت هزینه خدمات دریفتی مثل خدمات پزشکی و زیبایی، خدمات مسافرتی و بلیت، خدمات تعمیر خانه و خودرو و هر خدمات دیگری را پرداخت نمود و از این رو نیز محدودیتی وجود ندارد. حال قبل از این‌که نحوه خرید دریل اقساطی با استفاده از قسطاکارت شرح داده شود؛ به سراغ انواع دریل برویم.

معرفی انواع دریل

اگر بخواهیم ساده بگوییم و موضوع را پیچیده نکنیم؛ دریل ابزاری‌ست دارای یک مته که از چرخش مته روی سطوح، سوراخ و حفره ایجاد شده. با توجه به زمینه کاربرد، دریل انواع مختلفی شامل درایور، چکشی، چکشی چرخشی و هسته‌ای داشته که برای خرید دریل اقساطی لازم است که آن‌ها را شناخت.

دریل درایور DRILL DRIVER

یکی از رایجت‌رین نوع دریل‌ها، دریل درایور است و در دو نوع دریل‌های سیمی‌و بی‌سیم وجود دارد و دارای یک چاک می‌باشد که کمی‌باز و بسته می‌شود. در این نوع دریل، مته قابلیت چرخش در جهت عقربه‌های ساعت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت را دارد. برخی دیگر از انواع این دریل‌های درایور شارژی دارای یک کلاچ هستند که این امکان را فراهم می‌کند تا به‌صورت مکانیکی میزان نیرویی منتقل شده، تنظیم گردد.


خرید دریل اقساطی

دریل چکشی

دریل چکشی از ساختار اولیه دریل‌ها بهرمند بوده با این تفاوت که برای لرزش به جلو و عقب که سبب سوراخ شدن سطوح محکمی‌مثل بتن، از مکانیزم چکشی برخوردار است. در این نوع دریل شما می‌توانید مکانیزم چکشی آن را غیرفعال کنید و به عنوان یک دریل معمولی از آن استفاده کنید.

خرید دریل اقساطی مدل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی دیوالت مدل DCD796P2

یک نمونه از دریل‌های چکشی که می‌توان با قسطاکارت اقدام به خرید اقساطی کرد؛ دریل چکشی دیوالت DCD796P2 با وزن ۲ کیلوگرم که دارای سیستم گردش راست‌گرد و چپ‌گرد، ولتاژ ۱۸ و نرخ ضربه ۰-۳۴۰۰۰ و ۰-۹۳۵۰ ضربه در دقیقه می‌باشد.

منبع تغزیه این دریل باتری بوده و دارای سه نظام خودکار ۱۳ میلی‌متری با س رعت حرکت آزاد ۰-۲۰۰۰ و ۰-۵۵۰ دور در دقیقه است. حداکثر قسط سوراخ‌کاری این دریل در مصالح و فلز ۱۳ میلی‌متر و در چوب ۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

این دریل دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و از موتور القایی قدرتمندی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این دریل چکشی می‌توان به امکان سوراخ‌کاری ساده، سوراخ‌کاری چکشی، حالت پیچ‌گوشتی و لاستیک ضربه‌گیر اشاره نمود.

 خرید دریل اقساطی دیوالت

دریل چکشی چرخشی

این نوع دریل نوعی دریل ترکیبی‌ست که با ترکیب دریل چکشی و دریل چرخشی خلق شده‌است. اندازه این نوع دریل‌ها کمی‌یا بسیار بزرگ‌تر از دریل‌های چکشی بوده و از این نوع دریل‌ها هنگام سوراخ کردن یا شکستن بتن، آسفالت، سنگ، آجر یا هنگام بنایی استفاده می‌شود.

خرید دریل اقساطی AEG مدل B4 1050

این دریل دارای سیستم گردش راست‌گرد بوده و از منبع تغزیه برق مستقیم استفاده می‌کند. دارای ۴ مرحله سرعت حرکت آزاد شامل ۲۲۰ – ۲۶۰ – ۳۵۰ و ۴۲۰ بوده و حداکثر قطر سوراخ‌کاری در فلز ۳۲-۵۲ میلی‌متر و در چوب ۶۴ میلی‌متر می‌باشد.

توان این دریل ۱۰۵۰ وات است و ویژگی‌هایی از قبیل حداکثر گشتاور ۲۰۰ نیوتون‌متر، تگه‌دارنده سینه و دسته قابل الحاق با قابلیت تنظیم را داراست.


خرید دریل اقساطی

 

دریل هسته‌ای

دریل هسته‌ای یکی از نادرترین انواع دریل بوده که اساساً یک موتور بزرگ دارد و گاهی اوقات به یک قاب متصل می‌شود که آن را در حین انجام کار ثابت نگه می‌دارد. در دریل هسته‌ای، چرخش هم به صورت هسته و هم به صورت استوانه‌ای بوده که به جای ساییدن کل سوراخ، یک هسته برای جدا کردن ایجاد می‌کند.

خرید دریل اقساطی VENOR مدل ۳۰۵ هسته‌ای

این دریل‌ها اغلب قیمت بالا و اندازه‌ای بزرگ‌تر داشته و در این نمونه که می‌توان با کمک وام قسطا و نقدینگی اقدام به خرید اقساطی آن نمود. قطر حفاری این دریل حداکثر ۱۲ اینچ بوده و از موتور قدرتمند ۴۸۰۰W با حداکثر سرعت ۵۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برد. این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک، امن و پایداری بوده و دارای ولتاژ ۱۱۰ ولت می‌باشد.

کاربردهای این دستگاه گسترده بوده و در حفاری‌های بتن مسلح، آجر قرمز، سنگ مرر و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این دریل هسته‌ای مناسب نصب تهویه، لوله، نرده، پله و تعمیر بزرگ‌راه‌ها و … است.

خرید دریل اقساطی

از منظری دیگر می‌توان دریل‌ها را به این صورت نام برد:

  • دریل برقی
  • دریل چکشی
  • دریل شارژی
  • دریل گیربکسی
  • دریل بتن کن
  • دریل دستی
  • دریل ستونی


خرید دریل اقساطی

آشنایی با اجزای دریل

قبل از خرید دریل خوب است که اجزای آن را به‌طور کامل بشناسید تا بتوانید با توجه به نیاز خود و موارد کاربرد آن، دریل مناسبی را انتخاب کنید. دریل از اجزای مختلفی تشکیل شده‌است که در این بخش از مقاله شما را به اختصار با این اجزا آشنا کرده ایم.

موتور: در واقع تمام قسمت‌های یک دریل به موتور بستگی دارد. در واقع توسط موتور تمام اجزا دیگر دریل به حرکت در می‌آید. موتور دریل هم دو نوع می‌باشد، موتورهای براش و موتورهای براشلس.

منبع تغذیه: اکثر دریل‌ها یا سیمی‌هستند یا بی‌سیم که دارای یک منبع تغذیه یا منبع برق می‌باشند. همان‌طور که می‌دانید دریل‌های سیمی‌تا زمانی که به برق متصل هستند کار می‌کنند؛ اما دریل‌های بی سیم قابل شارژ هستند و بدون اتصال به برق هم می‌توان از آن ها استفاده کرد.

باتری: دریل‌های شارژی جز پرکاربردترین نوع دریل می‌باشد و دارای یک باتری از نوع نیکل متال هیدرید، یا از نوع نیکل کادمیوم می‌باشد.

تریگرهای دریل (کلید تنظیم سرعت): که شامل بخش‌های الکترونیکی پیچیده است. در این بخش دریل، سرعت چرخش در دریل قابل تنظیم است.

کلید راکر (کلید چپ گرد و راست‌گرد): این کلید امکان چرخش مته را در جهت عقربه‌های ساعت یا برعکس فراهم می‌کند.

سوئیچ گیربکس (سوئیچ انتخاب دنده): اگر دریل شما از نوع دنده‌ای باشد، معمولا می‌توانید این سوئیچ را در بخش بالای دریل پیدا کنید.

کلار کلاچ یا مد: در این بخش شما می‌توانید گشتاور کم‌تری را برای فعال نمودن کلاچ دریل انتخاب کنید که باعث می‌شود از چرخش بیش از حد تهاجمی‌مته جلوگیری شود.

از دیگر بخش‌های دریل می‌توان سیم برق، کلید روشن و خاموش، تراز عمق‌سنج، دسته نگه‌دارنده و سه نظام را نام برد.

بیشتر بخوانید:

خرید دستگاه جوش اقساطی

چند نکته مهم برای خرید دریل اقساطی

در حال حاضر طیف گسترده‌ای از دریل‌ها در بازار در دسترس می‌باشد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. شما با توجه به نیاز خود و موارد استفاده از دریل، برای خرید دیل باید به نکات مهمی‌توجه کنید.

  • برای مثال دریل‌های درایور بیشتر برای کاربردهای خانگی استفاده شده و قیمت نسبتاً مناسبی دارند.
  • دریل‌های فشرده بیشتر تک کاربردی بوده و برای پیچ کردن از آن‌ها استفاده می‌شود.
  • دریل‌های ترکیبی همه کاره هستند و جز یکی از محبوب‌ترین دریل‌ها به حساب می‌آید که می‌تواند برای سوراخکاری در چوب، بتن، آجر، فولاد و … از آن استفاده کرد.
  • از دریل‌های چکشی برای سواخکاری سریع و آسان استفاده می‌شود و قابل استفاده در بتن، سنگ و کارهای ساختمانی می‌باشد.

انواع دریل شارژی در عین حال که جمع و جور و سبک است، بسیار قدرتمند می‌باشد. اگر شما جز افرادی هستید که تا کنون دریل در دست نگرفته‌اید و در خانه برای آویزان کردن یک قاب یا نصب قفسه‌ها و … نیاز به نوعی دریل دارید که استفاده از آن سریع‌، آسان‌ و لذت‌بخش‌ باشد، پیشنهاد می‌شود که یک دریل‌های شارژی تهیه کنید.

دریل پرس عمدتاً در کارگاه ها استفاده می‌شود. این نوع دریل‌ها بسیار قوی و دقیق هستند و قادرند سوراخ‌های تمیز در سطوح ضخیم و سخت ایجاد کنند. قوی‌ترین نوع دریل پرس می‌تواند سوراخ‌هایی تا قطر ۳۰ میلی متر ایجاد کند.

دریل‌های پایه مغناطیسی نوع خاصی از دریل پرس هستند که عموماً در سازه‌های فلزی در محل‌های ساخت و ساز استفاده می‌شود. بر خلاف مته‌های معمولی، آن‌ها روی زمین یا روی میز کار ثابت نمی‌شوند.

در واقع پایه مغناطیسی به مته اجازه می‌دهد تا روی هر سطحی که از فلز ساخته شده است ثابت شود. برای خرید این نوع دریل‌ها، توصیه می‌شود دریلی با دسته‌های بلند انتخاب کنید، زیرا از دقت و انعطاف بیشتری برخوردار است.

خرید دریل اقساطی

 

به‌طور کلی انواع دریل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که کارایی یا ایمنی آن‌ها را بهبود می‌بخشد یا استفاده از آن ها را تسهیل می‌نماید.

برخی از دریل‌های قابل حمل (با سیم یا بی‌سیم) یا دریل‌های زاویه دار هستند که قابل استفاده در بخش‌هایی می‌باشد که در اصطلاح صعب العبور می‌باشد، مانند گوشه‌های اتاق و …؛ بنابراین لازم است پس از آشنایی با انواع دریل و بخش‌های آن، با توجه به حوزه ی کاری و موارد کاربرد دریل، می‌توانید انتخاب کاملا مناسبی داشته باشید.

قیمت خرید دریل

تا این بخش از مقاله با انواع دریل و اجزا تشکیل دهنده آن آشنا شدید؛ اکنون می‌دانید که هر نوع دریل برای کاربرد خاصی ساخته شد است و هر کدام از امکانات متنوعی برخوردار می‌باشد. بنابراین با توجه به امکانات، مدل و برند دریل، قیمت خرید دریل نیز متفاوت می‌شود. بنابراین شما با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای خرید دریل در نظر گرفته اید می‌توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

تنها نکته‌ای که برای خرید دریل وجود دارد و ممکن است انتخاب را برای شما محدود کند، مربوط به قیمت و پرداخت نقدی هزینه می‌باشد که قسطا این مشکل را برای شما حل کرده است. شما می‌توانید با خرید اقساطی دریل، دیگر نگران هزینه‌ای که قرار است نقداً بپردازید نباشید و هم‌اکنون برای خرید اقساطی اقدام نمایید.

دریافت قسطاکارت برای خرید دریل اقساطی

نحوه دریافت وام قسطا برای خرید دریل اقساطی

مراحل دریافت وام خرید قسطا یا همان قسطاکارت بسیار ساده و سریع بوده و تمام مراحل دریافت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط یک برگ سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت وام قسطا را صادر کند.

در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه یک برگ سفته دیجیتال و یک برگ چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.

محاسبه اقساط

و در رتبه‌هایی پایین اعتبارسنجی متقاضیان مانند روال گذشته لازم است تضامین مورد نیاز دریافت وام فوری قسطا را به‌صورت چک‌قسط ارائه بدهند. البته افرادی که ملزم به ارائه چک می‌شوند با خوش‌حسابی و پرداخت به موقع اقساط خود در مرتبه بعد دریافت وام قسطا امکان دریافت قسطاکارت را با ضمانت فقط سفته خواهند داشت.

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا (لینک به اینستاگرام) آموزش ویدئویی آن قرار گرفته داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیرا زیادی در اینستاگرام قسطا قرارداده داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.

پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

از جمله دیگر مزیت‌های قسطا می‌توان به این مورد مهم اشاره کرد که سود بازپرداخت اقساط خرید با قسطا کارت حداقل میزان ممکن است و شما ملزم به پرداخت هزینه‌های زیادی به عنوان کارمزد نخواهید بود. برای دریافت قسطا کارت لازم است که به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای دریافت این کارت اعتباری درخواست خود را ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید: فرصت‌های شغلی در قسطا

قسطا کارت


خرید دریل اقساطینکات مهم برای نگهداری از دریل

  • انواع دریل دارای سه چرخ دنده می‌باشد که گریس کاری این چرخ دنده‌ها از ضروریات است و یک نکته‌ی مهم در حفظ و نگهداری دریل می‌باشد.
  • دریل دارای یک ذغال از جنس گرافیت می‌باشد که در برابر ساییدگی و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار و باعث می‌شود که جریان برق به سمت موتور هدایت شود. بنابراین ذغال از جمله ملزومات دریل است برای اینکه بتواند به درستی کار کند و لازم است که به موقع تعویض شود.
  • پس از هر بار استفاده از دریل آن را تمیز کنید و گرد و غبار آن را خارج نمایید.
  • به منظور جلوگیری از آسیب‌های ناشی از افزایش حرارت در دریل، پس از مدتی استفاده از دریل، آن را خاموش کنید و به آن استراحت بدهید. در صورت استفاده بیش از حد از دریل اصطلاحا دریل گیرپاژ می‌کند.

نکات ایمنی و نحوه استفاده صحیح از دریل

قبل از هر چیز مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد استفاده صحیح از دریل باید رعایت کنید این است که به درستی بدانید که دریل را برای چه کاری می‌خواهید استفاده کنید و با توجه به این نکته دریل مناسب کار خود را انتخاب کنید؛ پس از انتخاب دریل مناسب برای استفاده از آن لازم است که این نکات ایمنی را رعایت نمایید.

  • پریز برق را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل در پریز برق ابتدا مشکل آن را رفع کنید و سپس دریل را به آن متصل کرده و استفاده کنید.
  • مته را به درستی در سه نظام محکم کنید. در صورتی که مته در محل خود محکم نشده باشد احتمال در رفتن آن وجود دارد و این نه تنها باعث می‌شود که سوراخکای به صورت مستقیم انجام نشود، بلکه می‌تواند برای فردی که با دریل کار می‌کند خطرآفرین نیز باشد.
  • از پایه دریل استفاده کنید. هنگامی‌که قصد دارید سطوح سخت را دریل کاری کنید، لازم است که برای راحتی و ایمنی بیشتر از پایه دریل استفاده کنید.
  • هنگام دریل کاری لباس ایمنی بپوشید. لباس ایمنی شامل عینک و دستکش ایمنی نیز می‌باشد. توجه کنید که هرگز از لباس‌های ایمنی آستین گشاد که دست و پاگیر می‌شود، هنگام دریل کاری استفاده نکنید. همچنین دستکش را اندازه ی دست خود انتخاب کنید. توصیه می‌شود که برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به مجاری تنفسی خود از ماسک نیز استفاده کنید.
  • هنگام دریل کاری از اعمال فشار به دریل خودداری کنید، زیرا هم خطر سرخوردگی دریل وجود دارد و هم ممکن است موتور دریل آسیب ببیند.
  • هرگز قطعه کار را در دست نگه ندارید؛ برای این منظور از گیره برای ثابت نگه داشتن قطعه کار استفاده کنید.
  • در صورتی که هرگونه مایعات روی دریل ریخته شود، سریعا آن را خاموش کنید و در صورتی که از دریل شارژی استفاده می‌کنید، باتری آن را خارج کنید.
  • توصیه می‌شود که حتما مته مناسب کار خود را در دریل قرار دهید. همانطور که می‌دانید مته مهم‌ترین بخش در دریل کاری محسوب می‌شود.
  • و نکته‌ی مهم دیگر اینکه قبل از شروع کار لازم است که محل سوراخکاری را به درستی مشخص کنید و سپس کار را شروع کنید.


خرید اقساطی

معرفی پرفروش‌ترین برندهای و مدل‌های دریل

به منظور آگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان برای انتخاب و خرید دریل با برند و مدل مناسب در این بخش از مقاله شما را با برخی از پرفروش‌ترین برندهای دریل آشنا کرده‌ایم.

  • دریل برقی ساده بوش «Bosch» مدل GBM 1000
  • دریل برقی چکشی رابین «Rabin» مدل R 1015
  • دریل برقی پیچ گوشتی شارژی کرون «Crown» مدل CT21055L
  • دریل چکشی بوش «Bosch» مدل GSB 1300
  • دریل چکشی شیلدر «Shielder » مدل SH1013
  • دریل چکشی ماکیتا «Makita»مدل HP1631K
  • دریل چکشی رونیکس «Ronix» مدل ۲۲۱۰C
  • دریل بتن کن آاگ «AEG» مدل KH26XE
  • دریل بتن‌ کن بوش مدل GBH 2-26 DFR

کلام پایانی

در این مقاله با راهنمای جامع خرید دریل برای مصارف صنعتی و خانگی با شما همراه بودیم و شما را با مهم‌ترین نکات مربوط به خرید دریل آشنا کردیم. همچنین به نکاتی در ارتباط با استفاده صحیح از دریل اشاره کردیم. امید است مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

قسطا کارت