تالار یا باغ جشن عروسی و به طور کلی محلی مناسب برای برگزاری مراسم نامزدی، عقد و عروسی یکی از ارکان مهم تشریفات و آماده سازی مقدمات جشن است. همانطور که می دانید جشن عروسی اهمیت ویژه ای برای خانواده ها و به خصوص عروس و دامادها دارد؛ چرا که این روز جشن عاشقی ۲ زوج جوان و شروع زندگی مشترک آنها است.

از این رو خانواده ها تمامی تلاش خود را انجام می دهند تا این شب را خاطره انگیز و زیباتر بسازند. اما متاسفانه با نگاهی به بازار تشریفات و تالار و باغ عروسی با قیمت هایی مواجه می شویم که خیلی از خانواده ها و زوج های جوان قادر به پرداخت آنها نمی باشند. از این رو تیم قسطا با در نظر گرفتن شرایط موجود، تصمیم به پرداخت اقساطی قسمتی از مراسم گرفته است.

علاوه بر این، امکان پرداخت قسطی هزینه سفر ماه عسل ، پرداخت قسطی هزینه آرایش عروس و خرید قسطی جهیزیه هم با قسطا امکان پذیر است. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه تالار یا باغ جشن عروسی کسب کنید.

 

۱۰ نکته مهم برای کسانی که قصد خرید طلا دارند

تالار یا باغ جشن عروسی

تالار یا باغ جشن عروسی

انتخاب تالار یا باغ جشن عروسی یکی از مهم ترین و در عین حال سخت ترین قسمت های برگزار یک مراسم باشکوه است. تالار یا باغ جشن عروسی معمولا متناسب با فصل، میزان بودجه و سبک خانواده ها انتخاب می شود. تالارها با داشتن سیستم گرمایش و سرمایش برای تمامی فصل ها مناسب می باشند، اما باغ ها معمولا برای اواخر بهار و تابستان مناسب است.

هر چند که برخی از باغ ها نیز دارای تالار می باشند. در ادامه به برخی از تفاوت ها و ویژگی های باغ ها و تالارها اشاره شده است:

  • زمان بندی تالارها معمولا دقیق تر از باغ ها است و میزبان باید در ساعت ذکر شده از تالار خارج شود. در صورتیکه باغ ها معمولا ساعت بیشتری نسبت به تالارها دارند و از این نظر میزبان احساس آرامش بیشتری دارد.
  • باغ ها معمولا در اطراف شهر می باشند در صورتیکه تالارها معمولا در داخل شهر می باشند از این رو رفت و آمد مهمان ها راحت تر می باشد.
  • امکان پذیرایی و رفاهی، نور پردازی، جایگاه رقص و … در باغ بسیار مجلل تر و شکیل تر از باغ است.
  • در صورتیکه تعداد مهمان های شما زیاد باشد، بهتر است با یک باغ قرارداد ببندید؛ چرا که در باغ امکانات و فضا بیشتر از تالار است.
  • در باغ در صورتیکه نورپردازی زیاد نباشد پس از تاریکی هوا، عکاسی بسیار سخت می شود؛ در صورتیکه در سالن عکاسی و فیلم برداری به دلیل نور پردازی بیشتر، در تمامی ساعات مناسب است.

قبل از برگزاری مراسم عروسی حتما از نزدیک با تشریفات، سرویس بهداشتی، محل سرو غذا و ظرف های تشریفاتی، مدل صندلی و درست بودن آنها، محل پارکینگ و جای کافی برای تمامی مهمان ها، دکوراسیون، نورپردازی، خدمه و مسیر باغ یا تالار تا شهر توجه کنید.

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه آلبوم ایتابیایی عروس و داماد

تالار یا باغ جشن عروسی

خدمات قسطا

در صورتیکه تمایل به استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا به منظور برگزاری یک جشن مناسب و باشکوه دارید، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

در صورتی که عضو سازمان یا اداره ای می باشید، می توانید بدون نیاز به پیش پرداخت و  حتی تعداد اقساط ماهیانه بیشتر، از تسهیلات و امکانات سایت قسطا استفاده کنید.