خرید قسطی پرده ! به نظر عالی می آید؛ نظر شما چیست؟ در صورتیکه به تازگی منزل خود را عوض کرده اید یا تمایل به تغییر دکوراسیون و وسایل منزل خود دارید، اما هزینه ی کافی برای این کار ندارید؛ اصلا نگران نباشید! با استفاده از سایت قسطا به راحتی می توانید تمامی وسایل مورد نیاز خود همچون پرده، مبلمان، تلویزیون، یخچال و حتی بازسازی منزل خود را انجام دهید.

پرده یکی از مهمترین ارکان چیدمان در منزل است که نظر تمامی افراد را به خود جلب می کند. با توجه به افزایش هزینه ی لوازم و وسایل، خرید پرده های جدید هم هزینه ی بالایی در پی دارد. به منظور خرید پرده های مورد نظر خود می توانید با استفاده از امکانات سایت قسطا همچون قسطا کارت، اقدام به خرید نمایید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید قسطی پرده کسب کنید.

خرید قسطی پرده

پرده ، نیاز هر منزل و آشنایی با انواع پرده

وقتی نوبت به انتخاب پرده های مناسب برای فضای منزل، محل کار یا غیره می رسد، گزینه های زیادی پارچه، مدل، رنگ و میله وجود دارد که می تواند کاملاً چشمگیر باشد! خرید پرده بسیار هزینه بر است و از این رو برای انتخاب پرده های مناسب بهتر است ابتدا دیگر وسایل منزل خود را خریداری کنید و براساس آنها جنس، مدل و رنگ پرده های خود را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به انواع پرده های مختلف پرداخته شده است:

پرده های پلیسه دار

پرده های پلیسه دار، جلوه ای بسیار زیبایی را به محیط می بخشند و نمای رسمی و دلپذیری را ایجاد می کنند. این نوع پرده ها برای اتاق های رسمی مانند سالن غذاخوری، مهمان یا مطالعه ایده آل هستند.

پرده های پانچی

پرده های پانچی به راحتی و آزادانه آویزان می شوند و  برای استفاده در اتاق خواب های بچه گانه ایده آل می باشند، زیرا به راحتی قابل باز کردن، بسته شدن و نگهداری هستند. این پرده ها در صورتیکه از پارچه رسمی ایجاد شوند، گزینه مناسبی برای اتاق خواب یا اتاق استراحت مدرن می باشند.

پرده Tailored Pleat

این پرده ها شبیه به پرده های  pinch pleated می باشند اما پلیسه ی آنها از بالای پرده دوخته و آویزان می شود. در این مدل بهتر است از پارچه با کیفیت و بسیار سبک استفاده شود و اتو کشی فراموش نشود.

خرید قسطی پرده

خرید قسطی پرده از قسطا

در صورتیکه تمایل به استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا به منظور خرید قسطی پرده مناسب و زیبا دارید، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی مبل، خرید اقساطی یخچال، خرید اقساطی کولرگازی ، خرید اقساطی تلویزیون و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

در صورتی که عضو سازمان یا اداره ای می باشید، می توانید بدون نیاز به پیش پرداخت و  حتی تعداد اقساط ماهیانه بیشتر، از تسهیلات و امکانات سایت قسطا استفاده کنید.