خرید آیفون ۱۳ اقساطی |نقد و بررسی مشخصات آیفون ۱۳

خرید آیفون ۱۳ اقساطی

سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ سال طرفداران آیفون و کمپانی اپل بود. اپل با معرفی سری جدید تلفن‌های همراه هوشمند تحت عنوان آیفون شور و حال تازه‌ای در دل کاربرانش به‌راه انداخت. در ایران محصولات اپل قیمت نسبتاً بالایی دارند که در نتیجه آن برخی برای توانایی خرید نسل جدید محصولات اپل روش خرید اقساطی آیفون را در نظر می‌گیرند.

در این مقاله مشخصات عضو جدید خانواده اپل را بررسی کرده و محصول قسطاکارت از مجموعه قسطا را معرفی می‌کنیم. پس اگر دنبال راه افزایش بودجه‌اتون برای خرید آیفون ۱۳ اقساطی هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

بررسی مشخصات آیفون ۱۳

صفحه نمایش روشن‌تر، باتری بهبود یافته با طول عمر بالا، دوربین قدرتمند، افزوده شدن cinematic mod با کاربردی متقاعد کننده در کنار عملکردی پیش‌رو اما کمبود صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰Hz در دو نمونه mini و معمولی، سرعت شارژ پاییت‌تر به نسبت رقبا و cinematic mod محدود شده به ۱۰۸۰P این‌ها برخی از ویژگی‌های قابل توجه سری IPhone 13، اعضای تازه وارد خانواده اپل است.

با اطمینان می‌توان گفت آیفون ۱۳ نتنها جدیدترین بلکه بهترین عضو اپل از دید طرفدارانش است. در ابتدا شاید در ظاهر فقط متوجه تغییر طراحی در قرار گیری دوربین‌های پشت گوشی توجه‌هات رو جلب کند؛ اما جزئیات هم تغییر و بهبود یافته‌است. این شما و این پرچم‌دار جدید کپانی Apple، سری تلفن‌های همراه هوشمند IPhone 13.

خرید گوشی اقساطی

آیفون ۱۳ در ۴ مدل که شامل IPhone 13 mini، IPhone 13، IPhone 13 PRO و IPhone 13 PRO MAX روانه بازار شد. تغییرات ایجاد شده در طراحی این سری عبارتند از تغییر نحوه قرار گیری دوربین‌های پشت از افقی به اوریب، تغییر بسیار کم محل قرار گیری دکمه‌ها در سمت چپ و راست و کاهش ۲۰% ابعاد بریدگی بالای صفحه نمایش که محل قرار گیری دوربین جلو و بلندگو مکالمه که البته تاثیر خاصی درعملکرد روزمره تلفن همراه نداشته‌است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، صفحه نمایش آیفون ۱۳ به نسبت آیفون ۱۲ حدود ۲۸% روشن‌تر و دما و درخشندگی رنگ‌ها بیشتر شده‌است. در فضای داخلی این افزایش به چشم نمی‌آید اما در زیر تابش مستقیم نور خورشید نتیجه متفاوت است. در زیر نور خورشید افزایش روشنی صفحه نمایش آیفون ۱۳ به نسبت نسل قبلی خود یعنی آیفون ۱۲ تغییر کاملاً واضح و تاثیرگذار است.

دوربین آیفون ۱۳ هم مثل نسل‌های اخیر قبل از خودش با سنسور ۱۲ مگاپیکسل و کیفیت بالای تصاویر کاربرانش رو غافل‌گیر کرده، تا آن‌جا که برخی از کارشناسان معتقد به موفقیت اپل در شکست رقیب خود یعنی سامسونگ هستند.

ویژگی Night Mod در لنز UltraWide یا فوق عریض بهبود پیدا کرده و طبیعی‌تر از قبل شده‌است. در امور عکسای با اضافه کرده قابلیت‌هایی دست کاربرانش را در بروز خلاقیت‌های باز گذاشته‌است. قابلیت جذاب Cinematic Mod این امکان را بوجود آورده تا در زمان فیلم‌برداری با تغییر سوژه اصلی فوکوس دوربین هوشمندانه تغییر پیدا کند.

پردازنده A15 Bionic همچنان سریع‌ترین پردازنده استفاده شده در تلفن همراه بین تمام مدل‌های تلفن همراه است. به‌طور کلی این چهار خویشآوند فارغ از قیمت و ابعاد گوشی در ابعاد صفحه نمایش، تنوع حافظه ذخیره‌سازی، نرخ بروزرسانی صفحه نمایش، تعداد و قابلیت لنز دوربین، طول عمر باتری، رنگ‌بندی و طبیعتاً وزن دستگاه با یک‌دیگر تفاوت‌هایی دارند.

بیشتر بخوانید:

وام زنان خانه دار | وام ۲۰ میلیونی بدون ضامن

بررسی مشخصات IPhone 13 mini و IPhone 13

این دو مدل دارای اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری بوده و مدل معمولی آن از mini با قیمت ۶۹۹ دلار، ۱۰۰ دلار گران‌تر است. هر دو مدل در سه ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ارائه شده و ابعاد صفحه نمایش مدل مینی ۵٫۴ اینج و آیفون ۱۳ معمولی ۶٫۱ اینچی‌ست.

وضوح صفحه نمایش آیفون ۱۳ مینی ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ با تراکم ۴۷۶ پیکسل در هر اینچ و آیفون ۱۳ ۱۵۳۲ در ۱۱۷۰ با تراکم ۴۶۰ پیکسل بر اینچ می‌باشد.

هر دو این مدل‌ها از پردازنده قدرتمند A15 Bionic بهره برده، دارای دو دوربین عریض و فوض عریض ۱۲ مگاپیکسلی فاقد بزرگ‌نمایی اپتیک و دارای امکان بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۵ برابری بوده و همچنین فاقد امکان نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰Hz هستند.

خرید آیفون 13 اقساطی آیفون 13 مینی و معمولی

خرید آیفون ۱۳ اقساطی

آیفون ۱۳ مینی در رنگ‌های Red، Starlight، Midnight، Blue و Pink و آیفون ۱۳ در تنوع رنگی Red، Starlight، Midnight، Blue، Pink و Green تولید شده‌است.

هر دو مدل دارای IP68 و مقاوم در برابر آب بوده و طول عمر باتری مینی در زمان پخش ویدئو ۸ ساعت ۴۱ دقیقه و مدل معمولی ۱۰ ساعت و و۳۳ دقیقه است. همچنین از شبکه‌های ارتباطی ۵G و نسل‌های قبل آن پشتیبانی می‌کنند.

بررسی مشخصات آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۳ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار وارد بازار جهانی شد و به نسبت دو مدل قبل دارای تغییرات بیشتری است. تنوع ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و برای اولین بار ۱ ترابایت از تغییرات مهم IPhone 13 PRO بود اما صفحه نمایش‌اش هم‌چنان مثل مدل معمولی سری‌اش ابعاد ۶٫۱ اینچی دارد.

این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ با تراکم پیکسل ۴۶۰ در هر اینچ بهره‌مند است. قابلیت تغییر هوشمند نرخ نوسازی صفحه نمایش را تا ۱۲۰Hz داراست که تاثیر بسیار زیادی در مصرف بهینه باتری داشته و باعث تجربه کاربری بهتری می‌شود.

آیفون 13 پرو

خرید آیفون ۱۳ اقساطی پرو

از پردازنده A15 Bionic 64 بیتی با ۶ هسته استفاده کرده و همچنان به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دوربین‌های اپل وفادار است. دوربین IPhone 13 PRO دارای ۳ لنز Wide، Ultra Wide و Telephoto است که قابلیت بزرگ‌نمایی ۳ برابر را به صورت اوپتیک و ۱۵ برابری را به‌صورت دیجیتال دارد. همچنین دوربین جلو این مدل با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل تولید شده‌است.

آیفون ۱۳ پرو در رنگ‌های Graphite، Gold، Silver، Sierra Blue، Alpine Green ارائه شد و ابعاد‌اَش مشابه مدل معمولی این سری‌ست. وزن گوشی کمی بیش‌تر شده و دارای گواهی‌نامه IP68 برای مقاومت در برابر آب می‌باشد. هم‌چنین طول عمر باتری این مدل در زمان پخش ویدئو ۱۱ ساعت و ۴۲ دقیقه بوده و از شبکه‌های ۵G و نسل‌های قبل پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

خرید آیفون ۱۴ اقساطی | مشخصات کامل آیفون ۱۴

بررسی مشخصات آیفون ۱۳ پرو مکس

بروزترین مدل تلفن همراه‌های هوشمند اپل، IPhone 13 PRO MAX با قیمت ۱۰۹۹ دلار می‌باشد که از نظر ویژگی‌‎ها این مدل را تبدیل به پرچم‌داری لایق برای کمپانی اپل نموده‌است.

تنوع ظرفیت‌های حافظه ذخیره‌سازی این مدل همانند آیفون ۱۳ پرو ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱۰۲۴ گیگابایت است. در این سری، آیفون ۱۳ پرو مکس با ۶٫۷ اینچ دارای بزرگ‌ترین صفحه نمایش است. ابعاد تصویر ۲۷۷۸ در ۱۲۸۴ با تراکم پیکسل ۴۵۸ بوده و نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰Hz را دارا می‌باشد.

همانند مدل‌های دیگر این سری از پردازنده قدرتمند A15 Bionic 64 بیتی، ۶ هسته، ۶ گیگابایت رم، و پردازنده گرافیکی انحصاری Apple GPU 5 هسته‌ای بهره برده و از شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G و ۲G پشتیبانی می‌کند.

آیفون 13 پرو کگس

خرید آیفون ۱۳ اقساطی پرو مکس

بدن مقاوم از جنس شیشه و فولاد ضد زنگ داشته و از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سه لنز مجزا Wide، Ultra Wide و Telephoto بوده که قابلیت زوم اُپتیک ۳ برابری و دیجیتال ۱۵ برابری دارد.
بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین عضو جدید کمپانی اپل با ios15، دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی و در تنوع رنگی Gold، Silver، Sierra Blue، Alpine Green روانه بازار شد.

مراحل خرید اقساطی با قسطا کارت

قسطا کارت در ایران نه محدودیت جغرافیایی داره و نه محدودیت در بستر خرید! و این یعنی شما با دریافت قسطا کارت می‌تونید از تمامی فروشگاه‌های آنلاین دارای درگاه پرداخت و یا تمامی فروشگاه‌های آفلاین دارای دستگاه کارت‌خوان هر کالایی که دوست دارید رو خرید کنید.

قسطاکارت

خرید آیفون ۱۳ اقساطی

اگر دنبال خرید آیفون ۱۳ اقساطی هستید؛ برای دریافت قسطا کارت باید به صفحه ثبت‌نام قسطاکارت برید و در اونجا درخواست خودتون رو ثبت کنید.  پس از این باید مدارک خواسته‌شده را تکمیل کنید تا مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار بگیرند.

خرید گوشی آیفون اقساطی

در مرحله بعد شما تضامین مورد نیاز رو باید تامین کنید که می‌تونه چک به نام خودتون و یا سفته باشه. اگر تمام مراحل رو به سرعت انجام شود و مدارک خواسته‌شده تکمیل باشد. ظرف یک هفته مراحل به اتمام رسیده و قسطاکارت خودتون را تحویل می‌گیرد.

برای رفع پریسش‌های خود به جهت خرید آیفون ۱۳ اقساطی اینجا کلیک کنید.