وام زنان خانه دار یکی از خدماتی است که توسط قسطا ارائه میشود. برای دریافت وام زنان خانه دار کافیست در سایت قسطا ثبت نام کنید و مدارک خود را بارگذاری کنید. بعد از یک هفته وام بدون ضامن شما آماده شده و در قالب قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. با این کارت میتوانید نسبت به خرید اقساطی هر چیزی مثل خرید النگو اقساطی اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل دریافت قسطا کارت را شرح دهیم.

 

وام قسطا

وام قسطا

وام زنان خانه دار

بانکهای مختلفی ارائه دهنده وام زنان خانه دار هستند. اما هنگامی که به دنبال دریافت این وام ها میروید با چالش های فراوانی مواجه میشوید. همه بانکها برای دریافت وام نیاز به ضامن داشته و پروسه طولانی دارند. اما وام قسطا در عرض یک هفته آماده شده و در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد.

قسطا کارت یک کارت بانکی عضو شتاب میباشد که تا سقف ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و به وسیله این کارت میتوانید نسبت به خرید اجاق گاز اقساطی ، خرید مایکروفر اقساطی ، خرید طلا اقساطی ، خرید گوشی اقساطی و هرچیز دیگری اقدام کنید. علاوه بر این با قسطا کارت میتوانید هزینه انواع خدمات هم قسطی پرداخت کنید. خدماتی مثل جراحی زیبایی اقساطی ، دندانپزشکی اقساطی و… .

بیشتر بخوانید:

وام فوری بدون ضامن

نکته مهم این است که قسطا کارت در تمامی فروشگاه ها معتبر میباشد و شما با وام قسطا محدود به چند فروشگاه خاص نمیشوید. همانطور که گفته شد این کارت عضو شتاب بوده و در تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور معتبر میباشد و همانطور که با بقیه کارتهای خود خرید میکنید، با این کارت هم میتوانید خرید کنید.

درواقع شما بصورت نقدی خرید میکنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت میکنید. پس هر جایی که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت اینترنتی وجود داشته باشد، شما میتوانید با قسطا کارت خرید کنید.

برای ثبت نام وام زنان خانه دار روی تصویر زیر کلیک کنید

قسطا کارت

مدارک لازم برای دریافت وام زنان خانه دار

همان طور که گفته شد برای دریافت وام زنان خانه دار باید در www.ghesta.ir ثبت نام کنید و مدارک خود را بارگذاری کنید. این مدارک شامل موارد زیر میباشند:

  • تصویر کارت ملی
  • پرینت حساب
  • تصویر سند یا اجاره نامه محل سکونت
  • ارائه چک یا سفته (در ادامه توضیح داده میشود)

توجه کنید اگر قصد دریافت وام زنان خانه دار را دارید میتوانید از چک همسر خود استفاده کنید، با این تفاوت که ثبت نام و ثبت سفارش در سایت قسطا باید با مشخصات صاحب چک انجام شود.

دریافت قسطاکارت

وام زنان خانه دار بدون نیاز به چک

بعد از ثبت سفارش و بارگذاری مدارک در سایت، ظرف مدت ۱ تا ۳ روز کاری اعتبارسنجی شما انجام میشود و کارشناسان قسطا به شما اطلاع میدهند که با ضمانت چک میتوانید وام دریافت کنید یا سفته.

اکثر کاربران میتوانند با سفته وام دریافت کنند اما اگر نمره اعتباری شما ایجاب کرد که برای دریافت وام باید چک ارائه دهید اصلا جای نگرانی نیست. شما با اثبات خوش حسابیتان میتوانید در دفعات بعدی با سفته نسبت به دریافت وام زنان خانه دار اقدام نمایید.

پس از اعتبارسنجی شما چک یا سفته را برای ما ارسال میکنید و قسطا کارت هم برایتان پست میشود و نهایتا ظرف مدت یک هفته قسطا کارت به دستتان خواهد رسید. یکی دیگر از مراحل دریافت وام زنان خانه دار، افتتاح حساب در بانک آینده و فعالسازی امضای دیجیتال بصورت کاملا آنلاین میباشد که بهتر است قبل از ثبت سفارش این مرحله را انجام دهید تا معطلی کمتری داشته باشید.

وام بدون ضامن زنان خانه دار

معرفی سایت قسطا

قسطا اولین لندتک اعطای اعتبار برای خرید اقساطی کالا و خدمات است که از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد و در مدت کوتاهی با اسقبال و رضایت کاربران مواجه شد. قسطا با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه، شرایطی را برای خرید قسطی منصفانه مهیا کرده است که نسبت به سایر سایت‌های این حوزه محدودیت‌های کمتری دارد. کاربران قسطا می توانند با اعتباری که در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب، بنام قسطاکارت دریافت می کنند از تمام فروشگاه‌های سراسر کشور حتی فروشگاه‌های اینترنتی، خرید اقساطی داشته باشند و برای دریافت این اعتبار نیازی به ضامن یا چک کارمندی ندارند.

 

اکنون خرید اقساطی از کلیه فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی پیش روی شماست.  علاوه بر این، قسطا در حوزه افزایش فروش و رونق کسب و کارهای روستایی و شهری نیز موثر بوده و با اعطای امتیاز به صاحبان کسب و کارها و مشتریان، شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند بازپرداخت را به صورت اقساطی انجام دهند، و به این ترتیب قسطا گامی مفید در رونق کسب و کارهای مختلف برداشته است.

“الان بخر، بعدا بپرداز!” ، این شعار قسطاست. با قسطاکارت هرچه نیاز دارید، از انواع کالا و خدمات، از هر فروشگاه اینترنتی یا غیر اینترنتی دلخواهتان، الان بخرید اما بعدا بپردازید!

چند مورد از سوالات متداول کاربران در مورد وام زنان خانه دار

۱- دریافت وام زنان خانه دار برای خرید از چه شهرهایی امکان پذیر است؟

دریافت اعتبار برای تمام شهرها، شهرستان ها و روستاها امکان پذیر میباشد. تمام مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی میباشد و قسطا کارت برای شما پست میشود. بعد از دریافت قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید اقساطی از هر فروشگاهی اقدام کنید.

۲- برای خرید اقساطی حتما باید از فروشگاه خاصی اقدام کنم؟

خیر، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در همه شهر ها و همه فروشگاه ها معتبر است.

۳- سود اقساط  وام زنان خانه دار به چه صورت است؟

شما میتوانید با مراجعه به محاسبه گر اقساط سود اقساط خود را محاسبه نمایید .

۴- اگر قیمت کالای مورد نظر ما بیشتر از اعتبار قسطا کارت بود چه باید کرد؟

فرض کنید قصد خرید یک کالای ۱۵ میلیون تومانی را دارید اما موجودی قسطا کارت شما ۱۲ میلیون تومان است. در این حالت مبلغ ۱۲ میلیون تومان را به وسیله قسطا کارت پرداخت میکنید و ۳ میلیون تومان باقیمانده را میتوانید به وسیله دیگر کارتهای اعتباری خود پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی ۱۴۰۱

وام بدون ضامن

۵- آیا با باقیمانده موجودی قسطا کارت میتوان دوباره خرید کرد؟

بله، شما در تعداد خرید هم محدودیتی ندارید و حتی میتوانید از چندین فروشگاه مختلف چند کالای متفاوت را بخرید.

۶- آیا میتوان موجودی قسطا کارت را نقد کرد؟

خیر ، قابلیت دریافت وجه از دستگاه خودپرداز برای این کارت ها بسته می باشد. لذا قسطا کارت فقط برای خرید استفاده میشود. هر جا که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت اینترنتی وجود داشته باشد میتوانید از قسطا کارت استفاده کنید.

۷- دریافت وام زنان خانه دار چقدر طول میکشد؟

اگر تمامی مراحل طبق دستورالعمل ها انجام شود، در مدت یک هفته، اعتبار شما آماده خواهد شد

۸- برای بازپرداخت اقساط وام زنان خانه دار نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟

خیر، در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و تمامی اقدامات بصورت اینترنتی انجام میشود.

۹- دریافت وام زنان خانه دار با سفته امکان پذیر است؟

بله، بعد از ثبت نام در سایت قسطا، نمره اعتباری شما مشخص میشود و با توجه به این نمره اعتباری تعیین میشود که برای دریافت اعتبار باید سفته ارائه دهید یا چک.

کلام پایانی

در این مقاله مراحل دریافت وام زنان خانه دار بدون چک و ضامن را شرح دادیم علاوه بر آن با بررسی مزایای قسطاکارت بیان کردیم که وام قسطا در سراسر کشور معتبر میباشد و با این کارت میتوانید از هر فروشگاهی چه بصورت اینترنتی و چه بصورت حضوری خرید اقساطی داشته باشید.

قسطا کارت

با تشکر از توجه شما به این مقاله. درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ و یا از طریق اینستاگرام قسطا (ghesta_ir) سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید.