خرید اقساطی یخچال اسنوا

پر هزینه‌ترین چالش در زندگی چیست؟ خرید چه مواردی بیشترین هزینه را در بر دارد؟ طبیعتاً پاسخ این پرسش به نسبت افراد متنوع است. اما یقیناً می‌توان گفت تهیه تمام لوازم خانگی یکی از هزینه‌برترین موردهای موجود در لیست اکثر افراد می‌باشد.

از این رو شاید خرید لوازم خانگی اقساطی یکی از راه‌های در دسترس باشد. بهتر است لوازم را طبق لیست و اولویت‌بندی شده خرید کرد. برای مثال یخچال در بالای لیست خرید لوازم خانگی اقساطی قرار می‌گیرد. یخچال جزو لوازم مهم و ضروری هر حانه است که در برندهای بسیار زیاد و با امکانات متنوع تولید میشود.

وام خرید کالا

وام قسطا

اسنوا یک برند نام‌دار ایرانی است که انواع لوزام خانگی از جمله یخچال را تولید می‌کند. در این مقاله یخچال‌های تولید شده برند اسنوا معرفی کرده و محصول قسطا کارت را از مجموعه قسطا معرفی می‌کنیم.

قسطا اولین لندتک در ایران می‌باشد که با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی موجود و به‌منظور سهولت امر خرید اقساطی با شرایط آسان، اقدام به اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن برای متقاضیان محترم نموده و امکان خرید اقساطی به واسطه کارت اعتباری را برای آن‌ها فراهم کرده‌است.

قسطا کارت یکی از راه‌های خرید لوازم خانگی اقساطی هست و در پایان این مقاله و پس از آشنایی با ویژگی‌های برند اسنوا روش خرید اقساطی یخچال اسنوا را شرح می‌دهیم.

خرید لوازم خانگی اقساطی

تاریخچه اسنوا

شرکت تولیدی صنعتی « ارکان ساختار نوین ایرانیان» که به اختصار « اسنوا » گفته ‌می‌شود؛ برندی ایرانی‌ست از در سال ۱۳۸۴ شروع به کار نمود. اسنوا در ابتدا با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت واقعا در روستایی در استان اصفهان شرو به کار کرد.

با شروع کار خط تولید لوازم خانگی شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان؛ اجاق گاز و کولر آبی تحت برند اسنوا روانه بازار شد و در سال‌های بعد ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، تلویزیون، یخچال و فریزر هم به تولیدات اسنوا افزوده شد.

با گسترش و تنوع چشم‌گیر تولیدات، اسنوا امروزه دارای کاخانه‌ای با مساحت ۹۰٫۰۰۰ مترمربع و بیش از ۱۲۰۰ شعبه در سطح کشور می‎باشد و یکی از پیشرویان صنعت و کارآفرینی کشور به حساب می‌آید.

خرید اقساطی یخچال اسنوا

خرید یخچال اسنوا اقساطی

موتور یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

یکی از دغدغه‌های اساسی مشتریان و طرفداران برند اسنوا اصالت قطعات به ویژه موتور تولیدات این برند بوده؛ که در این رابطه اطلاعات کاملی ارائه شده‌است. ۵۰% قطعات به‌کار رفته در یخچال و فریزیرهای اسنوا ایرانی هستند.

موتور یخچال و فریزرهای اسنوا در ابتدا ساخت کشور کره جنوبی بودند اما در پس تغییرات به‌وجود امده در ماهیت قرارداد همکاری ایران و کره جنوبی، در حال حاضر اکثر موتورهای به‌کار رفته در تولیدات اسنوا تولید کشور چین هستند.

البته شرکت چینی تولید کننده قطعات اسنوا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و این موضوع دلیلی بر بی کیفیتی تولیدات اسنوا نیست. همان‌طور که می‌دانید برندهای معروف و در سطح جهانی زیادی خطر تولید قطعات خود را به کشور چین انتقاد داده‌اند.

انواع یخچال های اسنوا

یخچال و فریز این دو عضو اصلی هر آشپزخانه از لوازم ضروری با کاربردی بسیار مهم هستند. یخچال و فریزر جزو لوازمی که در کوتاه مدت تعویض یا تغییر کنند نیستند از این رو لازم است مدل دلخواه با خدمات پس از فروش مطلوب خریداری شود.

با توجه به اصالت ایرانی یخچال و فریزرهای اسنوا، نمایندگی‌ها و دفاتر خدمات پس از فروش این برند در سطح کشور در دسترس عموم قرار دارند. شرکت اسنوا یخچال‎‌های خود را در تنوع سایدبای‌ساید، فریزر بالا، فریزر پایین، یخچال و فریزر دوقلو و فریزر تک تولید می‌کند.

در طراحی تولیدات جدید این برند تلاش شده‌است با کاهش عرض یخچال و فریزرها و افزایش عمق آن‌ها امکان استفاده بهینه‌تری از فضای مورد استفاده به‌وجود آید. در نتیجه فضای داخل یخچال افزایش داشته و کارآمدتر شده‌است.

از ویژگی‌های اصلی یخچال و فریزرهای تولید اسنوا می‌توان به نسل جدید موتورهای کمپرسور قدرتمند،کم صدا و کم مصرف با ضمانت ۱۲۴ ماه اشاره کرد.

خرید یخچال اقساطی

ویژگی ها یخچال اسنوا

سیستم سرمایش هوشمند و گردش سرما مطلوب، این دو ویژگی باعث تراوت و تازگی مواد غذایی نگه‌داری شده در یخچال و فریزرهای اسنوا می‌شوند. سیستم ضد برفک باعق افزایش کارایی و کاهش مصرف شده و سامانه گردش هوا چندگانه از بوی نامطلوب یخچال جلوگیری می‌کند.

تکنولوژی یخ ساز و آب سرد کن از موارد کاربردی یخچال و فریزرهای اسنواست. قابلیت green ray باعث حفظ تازگی میوه و سبزیجات شده و در نتیجه استفاده از فناوری کمپرسور اینورتر دیجیتال عملکرد دستگاه بهینه شده و امکان کارکرد در ۵ سطح مختلف از نظر توان خروجی را فراهم آورده‌است.

نسل جدید موتورهای اینورتر با کنترل هوشمند باعث کاهش ۲۳% مصرف انرژی، کاهش ۱۱% صدا و افزایش توان بازدهی شده‌اند و تنوع یخچال و فریزرهای برند اسنوا دست افراد را برای خرید بهینه بر طبق نیاز خود باز گذاشته‌است.

یخچال اسنوا

خرید اقساطی یخچال اسنوا

خرید اقساطی یخچال اسنوا

اگر به دنبال خرید یخچال اسنوا هستید و یا قصد تهیه یخچالی بروز، کارآمد و متناسب با نیاز خود دارید. در عین حال امکان خرید نقدی ندارید، یا مدل‌های فروش اقساطی محدود هستند و مد نظر شما نیستند؛ مجموعه قسطا محصولی را دقیقاً برای شما ارائه داده‌است.

با قسطا کارت از فروشگاه مد نظر خودتون یخچال و فریزر باب میل خودتون رو خرید کنید و یا هر کالای دیگری مثل تلویزیون اسنوا اقساطی را از هر فروشگاهی میتوانید تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز قسطی | راهنمای کامل خرید اجاق گاز اقساطی

خرید اقساطی با قسطا کارت

قسطاکارت امکان خرید اقساطی از تمام فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی در ایران و یا دریافت انواع خدمات مثل خدمات پزشکی، مسافرتی، تعمیر و… را به شرط وجود درگاه پرداخت اینترنتی فراهم نموده‌است.

قسطاکارت یک کارت بانکی، عضو سیستم شتاب، که به میزان مورد نظر شما شارژ شده و از طریق این اعتبار می‌تونید از هر فروشگاهی که آنلاین و آفلاینی خرید کنید و هزینه هر خدماتی که لازم دارید رو نقد بپردازید و بعد به‌سورت اقساطی بازپرداخت کنید.

پس شما می‌تونید با دریافت قسطا کارت، اقدام به خرید اقساطی یخچال اسنوا کنید. از هر فروشگاهی که مد نظرتون هست.

قسطا کارت

 

مراحل دریافت قسطا کارت

قسطا کارت در ایران نه محدودیت جغرافیایی داره و نه محدودیت در بستر خرید! برای دریافت قسطا کارت باید به صفحه ثبت‌نام قسطاکارت برید و در اونجا درخواست خودتون رو ثبت کنید. پس از این باید مدارک خواسته‌شده را تکمیل کنید تا مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار بگیرند.

در مرحله بعد شما تضامین مورد نیاز رو باید تامین کنید که می‌تونه چک به نام خودتون و یا سفته دیجیتال باشه. اگر تمام مراحل رو به سرعت انجام شود و مدارک خواسته‌شده تکمیل باشد. ظرف یک هفته مراحل به اتمام رسیده و قسطاکارت خودتون را تحویل می‌گیرد.

برای رفع پرسش‌های خود به جهت دریافت قسطا کارت اینجا کلیک کنید.