خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی

تولیدات سامسونگ همیشه در هر شاخه‌ای بین عموم طرفداران زیادی داشته‌است. این کمپانی خوشه‌ای و چند ملیتی با اصالت کره جنوبی در شهر سئول این کشور واقع شده است. ریشه نام سامسونگ در زبان کره‌ای به معنی سه‌ستاره بوده که نشان از توانایی، بزرگی و جاودانگی در فرهنگ این کشور می‌باشد. امروزه گروه سامسونگ از مجموعه ۸۰ شرکت زیرمجموعه تشکیل شدهاست که شامل برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کره جنوبی و جهان می‌شود.

محصولات این شرکت طرفداران زیادی داشته؛ که برخی از این طرفداران خواهان خرید اقسطای تولیدات برند سامسونگ می‌باشند. یکی از این محصولات گوشی سامسونگ M33 بوده که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و از همان ابتدا توجه علاقه‌مندان به خرید محصولات مقرون به صرفه را به خود جلب نمود.

خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی با قسطاکارت ممکن است؛ قسطا کارت یک کارت اعتباری عضو سیستم شتاب بوده که توسط شرکت قسطا ارائه گشت و امکان خرید اقساطی را فراهم آورد که در ادامه جزئیات آن شرح داده می‌شود.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

معرفی گوشی سامسونگ m33

تلفن‌های هوشمند سری M سامسونگ همیشه یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه و میان‌رده معرفی شده در میان مدل‌های تلفن هوشمند گلکسی بوده‌اند. گوشی سامسونگ m33 هم یادآور همین نکات است. یک میان‌رده مقرون به صرفه و زیبا که با ویژگی‌های فراتر از حد انتظار از یک میان‌رده طراحی و معرفی شد. در ادامه این مقاله مشخصات فنی این گوشی بررسی و راه خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی شرح داده می‌شود.

این تلفن هوشمند با بدنه پلاستیکی و روکش مات طراحی شده که نکته متمایز کننده‌ای جز قرار گرفتن برند سامسونگ در پایین دستگاه ندارد. تمام دکمه ها در سمت راست قرار گرفته شده‌است و دکمه پاور دارای حسگر اثر انگشت هم می‌باشد که از این رو دارای طراحی یکپارچه‌ایست. در سمت چپ گوشی سامسونگ ام۳۳ محفظه قرارگیری سیم‌کارت تعبیه شده که دارای فضا برای دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه MicroSD می‌باشد.

خرید گوشی اقساطی

از نظر نرم‌افزاری این دستگاه با اندروید ورژن ۱۲ به همراه رابط کاربری سامسونگ تحت عنوان OneUI 4.1 معرفی شد. رابط‌کاربری جدید سامسونگ بزرگ‌تر و روان‌تر از قبل طراحی شده در نتیجه کاربرد آن آسان‌تر و چشم‌نواز می‌باشد.

دوربین گوشی سامسونگ m33 تقریباً دارای تمام قابلیت‌ها استاندارد یک دوربین تلفن همراه امروزی را که شامل عکاسی پرتره، تنظیمات عکاسی Pro، عکاسی در شب، پانوراما، ماکرو، super slow motion، slow motion و Hyper lapse را به همراه قابلیت‌های مورد نیاز فیلم‌برداری را در خود جای داده‌است. کسانی که قصد خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی را دارند؛ در ادامه این مقاله می‌توانن جزئیات فنی این گوشی را بررسی کنند.

گوشی سامسونگ m33

خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی

بررسی مشخصات سامسونگ m33

گوشی Samsung Galaxy M33 در ابعاد ۹٫۴×۷۶٫۹×۱۶۵٫۴ میلی‌متر و با وزن ۱۹۸ گرم تولید شد؛ فناوری صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند TFT و در ابعاد ۶ اینچ و بزرگ‌تر می‌باشد. گلکسی M33 از از دو سیم‌کارت در سایز نانو و کارت حافظه جانبی MicroSD پشتیبانی کرده و دارای قاب جلو از جنس شیشه با محافظ Gorilla Glass 5 و قاب پشتی به همراه فریم از جنس پلاستیک می‌باشد.

سامسونگ ام۳۳ صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ و تراکم پیکسل ۴۰۰ پیکسل بر اینچ داشته و دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۲٫۵ و نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز می‌باشد. از ویژگی‌های بخصوص این محصول می‌توان به حس‌گر اثر انگشت، تناسب برای بازی و عکاسی و باتری قدرتمند اشاره کرد.

تراشه پردازنده گلکسی m33 از نوع Exynos 1280 5nm  بوده و دارای پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای متشکل از ۲ هسته Cortex-A78 و ۶ هسته Cortex-A55 از نوع ۶۴ بیتی با فرکانس پردازنده ۲ تا ۲٫۴ گیگاهرتز است.  پردازنده گرافیکی این گوشی مدل Mail-G68 بوده و دارای ۸ گیگابایت فضای RAM و ۱۲۸  گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌باشد.

گوشی سامسونگ m33

خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی

این تلفن همراه هوشمند دارای ۴ ماژول دوربین بوده که دوربین اول از نوع عریض با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f1.8 به همراه PDAF، دوربین دوم از نوع فوق عریض با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و زاویه دید ۱۲۳ درجه، دوربین سوم از نوع ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f2.4 می‌باشد.

دوربین چهارم این گوشی از نوع حسگر عمق یا Depth Sensor با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f2.8 بوده و همچنین این دوربین دارای قابلیت عکاسی HDR و پانوراما  می‌باشد. قابلیت فیلم‌برداری ام۳۳ با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است.

خرید گوشی سامسونگ a23 اقساطی

همچنین دوربین جلو گوشی ام۳۳ دارای کیفیت ۸ مگاپیکسل از نوع عریض با دریچه دیافراگم f2.2 بوده و قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارا می‌باشد.

از شبکه‌ها و فناوری‌های ارتباطی پشتیبانی شده توسط این گوشی می‌توان به شبکه‌های ۲G، ۳G، ۴G و ۵G و همچنین فناوری‌های GPRS، NFC، QZSS، Wi-Fi، بلوتوث و USB Type-C اشاره نمود. همچنین سامسونگ گلکسی ام۳۳ دارای باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات می‌باشد.

خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی

خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی

وام خرید کالا

با توجه به شرایط اقتصادی موجود شرکت قسطا با همکاری بانک آینده و در جهت افزایش قدرت خرید جامعه اقدام به ارائه وام فوری خرید کالا نمونده‌است. شرکت قسطا اولین و تنها شرکت فعال در حوزه لندتک بوده که با ارائه قسطا کارت اقدام به پرداخت وام خرید کالا معتبر در سراسر کشور کرده و همچنین ارائه دهنده تنها وام خرید کالا بدون محدودیت است.

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو سیستم شتاب بوده که تا سقف ۲۰ میلیون تومان امکان دریافت اعتبار داشته و به دارندگانش امکان خرید از سراسر کشور را داده و دارای محدودیتی از این بابت نمی‌باشد. دریافت قسطاکارت نیازی به ضامن نداشته و امکان دریافت قسطاکارت با یک برگ سفته یا چک  نیز وجود دارد.

دریافت وام خرید کالا قسطاکارت بسیار آسان و سریع، غیرحضوری و تماماً آنلاین می‌باشد. در تمام فرآیند دریافت قسطاکارت نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست و مراحل به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌پذیرد. درصورت تکمیل بدون معطلی مراحل ثبت‌نام، وام خرید کالا قسطا در کمتر از ۱ هفته پرداخت می‌شود.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ

وام خرید کالا قسطا با نام قسطاکارت محدودیتی ندارد. گفته شد که این کارت اعتباری عضو سیستم شتاب بوده و در سراسرکشور معتبر است. دارندگان قسطاکارت محدودیتی در نحوه استفاده از قسطاکارت ندارند. قسطا کارت را می‌توان در تمام فروشگاه‌ها اینترنتی و  آنلاین سراسر کشور که دارای درگاه پرداخت اینترنتی هستند استفاده نمود.

همچنین امکان استفاده از قسطاکارت در تمامی فروشگاه‌های آفلاین و فیزیکی سراسرکشور به شرط داشتن دستگاه کارتخوان وجود دارد. خرید کالا تنها کاربرد قسطاکارت نیست، قسطاکارت محدودیتی ندارد و می‌توان از آن برای پرداخت هزینه انواع خدمات دریافتی مثل خدمات پزشکی، خدمات زیبایی، خدمات مسافرتی، خدمات تعمیر ماشین و تعمیر خانه و انواع دیگر خدمات استفاده کرد.

محاسبه اقساط

نحوه دریافت قسطا کارت

مراحل دریافت محصول قسطا تحت عنوان قسطا کارت بسیار ساده و سریع است مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام فوری قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود.

طبق نتیجه اعتبار سنجی متقاضی به سه صورت سفته دیجیتال، سفته دیجیتال و یک برگ چک، سفته دیجیتال و ارائه برگ چک به تعداد اقساط مبلغ اعتبار می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید. لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته شده‌است.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده  و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.

پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود ۱ روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود.

در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

و در نهایت قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط خود به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی، خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی گوشی موبایل و … را خواهد داشت.

قسطا کارت