رنگ و هایلایت مو یکی از ارکان زیبایی در چهره خانم ها است. علاوه بر پوست و دندان، مو یکی از تاثیر گذارترین عوامل در چهره هر فرد است. خانم ها معمولا به دلیل پوشاندن سفیدی موها و تنوع و رهایی از یکنواختی از رنگ مو استفاده می کنند. رنگ مو تکنیک های متنوعی دارد که هر شخصی متناسب با سلیقه و هزینه ای که تمایل به پرداخت دارد، می تواند یکی را انتخاب کند. با توجه به گرانی های اخیر مواد مورد استفاده برای رنگ مو، متاسفانه هزینه ی رنگ و هایلایت در آرایشگاه ها بسیار زیاد شده و از این رو بسیاری از افراد قادر به پرداخت آن نمی باشند.

اگر به رنگ کردن مو یا هایلات آن علاقه دارید ولی هزینه کافی جهت استفاده از خدمات آرایشگاهی را ندارید؛ اصلا نگران نباشید، با استفاده از خدمات و تسهیلات سایت قسطا قادر به رنگ، مش و هایلایت موهای خود در هر آرایشگاهی که دوست دارید؛ می باشید. علاوه بر این، با قسطا میتوانید هزینه انواع جراحی زیبایی مانند هزینه عمل بینی و یا هزینه پیکرتراشی را قسطی پرداخت کنید. جهت اطلاع از نحوه ی استفاده از پرداخت قسطی هزینه رنگ و هایلایت مو سایت قسطا در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ و هایلایت مو

رنگ و هایلایت مو

در صورتیکه از یکنواختی رنگ موهای خود خسته شده اید؛ می توانید موهای خود را به تکنیک های دیگر همچون هایلایت، آمبره، سامبره و دیگر تکنیک های موجود رنگ کنید. برای انجام این کار بهتر است به آرایشگاه بروید و خودتان در خانه این تکنیک ها را امتحان نکنید. برای رنگ و هایلایت مو خود نزد افراد متخصص و حرفه ای در این کار بروید؛ چرا که انتخاب رنگ و نحوه رنگ زدن تاثیر زیادی در چهره دارد.

هایلایت مو

در تکنیک هایلایت آرایشگرها معمولا کل مو را به صورت کامل رنگ نمی زنند و تنها شاخه هایی از مو را به صورت روشن تر رنگ می کنند. این شاخه های روشن تر با رنگ ریشه و در کل پایه موهای شما متضاد است. این تکنیک رنگ مو را معمولا دخترهای کم سن و سالتر انجام می دهند و هر چه سن بالاتر برود به دلیل سپیدی رنگ موها و رنگ کردن زیاد موها ممکن است با مشکلاتی همچون رنگ شدن لایت ها در حین ریشه گیری روبرو شوید. انواع هایلایت عبارتند از:

  • سبک لولایت
  • سبک بالیاژ
  • سبک مش سوزنی
  • سبک لایت کامل
  • سبک لایت جزیی
  • سبک نواری
  • چانک لایت
  • بیبی لایت

برای رنگ کردن شاخه های روشن تر و استفاده از رنگ های فانتزی؛ آرایشگرها معمولا از دکلره استفاده استفاده می کنند، زمانی که مو به رنگ پایه رسید هر رنگی که مد نظرتان باشد را می زنند. با استفاده از تکنیک موهای لایت دیگر با آن رنگ موهای همیشگی و خسته کننده خداحافظی کنید و تفاوت زیادی در ظاهر خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه کاشت مو

رنگ و هایلایت مو

رنگ و هایلایت مو با استفاده از خدمات قسطا

در صورتیکه تمایل به رنگ و هایلایت مو خود از طریق خدمات اقساطی وب سایت قسطا گرفته اید؛ ابتدا در این سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت