پرداخت قسطی gpu می تواند برای شما دوست عزیز در صورتیکه تمایل به ارتقا gpu دستگاه خود به منظور پردازش تصویر به صورت کارآمد یا موثر برای بازی یا استفاده از برنامه های گرافیکی و  اجرای سنگین دارید، گزینه ای بسیار مناسب باشد؛ چرا که ممکن است به دلایلی امکان پرداخت هزینه ی آن را نقدا نداشته باشید.

با توجه به نوسانات اخیر دلار در بازار، قیمت این تجهیزات و اجزا الکترونیکی افزایش یافته و از این رو بسیاری از گرافیک کارها و گیمرهای حرفه ای قادر به ارتقاء اجزا سیستم خود نمی باشند. به همین منظور سایت قسطا به شما در پرداخت هزینه‌ی انواع قطعات کامپیوتر بصورت قسطی کمک می کند. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی gpu بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن کسب کنید.

پرداخت قسطی gpu

واحد پردازش گرافیک (GPU)

واحد پردازش گرافیک (GPU) تنها یکی از بخش هایی است که باعث می شود یک کامپیوتر به سرعت کار کند. مسئولیت اصلی این واحد پردازش اطمینان از نمایش و ارائه مطالب در صفحه رایانه شما یا نظارت صحیح است. gpu های قدرتمند معمولاً به‌طور جداگانه تهیه و بوسیله یک درگاه اختصاصی به بورد اصلی متصل می‌شوند. بدین ترتیب به راحتی می‌توان آن‌ها را تعویض یا ارتقا داد.

GPU برای چه مواردی استفاده می شود؟

GPU ها معمولاً برای بازی با کیفیت بسیار بالا استفاده می شوند. با این وجود چندین برنامه گرافیکی نیز وجود دارند که به تراشه های گرافیکی قدرتمند نیاز دارند. به عنوان مثال نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی مانند اتوکد از GPU برای ارائه مدل استفاده می کند. از آنجا که افرادی که با این نوع نرم افزارها کار می کنند، تمایل به ایجاد چندین تغییر کوچک در مدت زمان کوتاه دارند، رایانه شخصی که با آنها کار می کنند باید بتوانند به سرعت دوباره مدل را رندر دهند.

ویرایش ویدیو یکی دیگر از موارد معمول استفاده از این واحد پردازش گرافیکی است. در حالی که برخی از پردازنده های قدرتمند می توانند ویرایش اولیه فیلم را انجام دهند، اگر شما با مقادیر زیادی از فایل های با وضوح بالا به خصوص فیلم های ۴K یا ۳۶۰ درجه کار می کنید، یک پردازنده گرافیکی بالا برای رونوشت کد پرونده ها ضروری است. پردازنده های گرافیکی غالباً در سیستم های یادگیری ماشین بیش از CPU مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا می توانند تعداد واحدهای گرافیکی بیشتری را در یک بازه زمانی معین نسبت به CPU پردازش کنند.

با این وجود همه واحدهای پردازنده های گرافیکی به صورت یکسان تولید نمی شوند؛ تولید کنندگانی مانند AMD و Nvidia معمولاً نسخه های تخصصی را به بازار عرضه می کنند که بطور خاص طراحی شده اند و از پشتیبانی عمیق تری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: خرید قسطی صندلی گیمینگ

پرداخت قسطی gpu

پرداخت قسطی gpu توسط قسطا

در صورتیکه تمایل به خرید واحد پردازش گرافیک جدید و پرداخت قسطی gpu از طریق سایت قسطا دارید؛ ابتدا در این سایت به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید. فرآیند ثبت نام بسیار ساده است و زمان زیادی را از شما نمی گیرد. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت