بسیاری از افراد به دلایلی همچون تحصیل یا کار در کشورهای دیگر به مدارک بین المللی زبان از جمله تافل یا آیلتس نیاز دارند. با افزایش ارزش دلار هزینه آزمون تافل هم افزایش یافته و از این رو بسیاری قادر به شرکت در این آزمون ها نمی باشند، یا در صورت عدم کسب نمره‌ی مطلوب در آزمون اول دیگر نمی توانند در این آزمون ها برای دفعات دیگر ثبت نام کنند.

از این رو سایت قسطا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود هزینه‌ی انجام این آزمون‌‌ها را به صورت اقساطی در طی چندین ماه با کارمزد پایین پرداخت می کند. با استفاده از قسطاکارت این امر امکان پذیر میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط پرداخت قسطی آشنا شوید.

آزمون تافل

قبل از اشنایی با نحوه ی پرداخت قسطی هزینه آزمون تافل بهتر است اندکی در مورد این آزمون بدانید.

آزمون تافل توانایی زبان انگلیسی افراد غیر بومی در استفاده و درک این زبان را در ۴ مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن مورد ارزیابی قرار می دهد. تافل یک امتحان مهارت انگلیسی است که توسط ETS تولید می شود، این سازمان همان سازمانی است که GRE (یک امتحان پذیرش در مقطع متوسطه) و چندین تست دیگر را تولید می کند.

تافل در مجموع ۳٫۵ ساعت به طول می انجامد و شامل چهار بخش می باشد. بین بخش های Listening و Speaking ده دقیقه استراحت وجود دارد. برای هر بخش، نمره ۰ تا ۳۰ دریافت خواهید کرد. این نمرات سپس به هم اضافه می شوند، تا نمره کل شما از ۰ تا ۱۲۰ مشخص گردد.

خواندن (READING)

در این بخش از امتحان باید متن را بخوانید و به سؤالات بعد از آن پاسخ دهید. تعداد متون می تواند از ۳ به ۵ باشد (هر یک در حدود ۷۰۰ کلمه).

گوش دادن (LISTENING)

در Listening دو نوع کار وجود دارد: سخنرانی و گفتگوی زنده گفتگوی بین دو نفر (دانشجویان ، کارکنان دانشگاه و معلمان). پس از گوش دادن باید در سؤال مشخص شده به سؤالات پاسخ دهید. گوش دادن به چند بخش تقسیم می شود. هر یک از آنها ۱۰ دقیقه طول می کشد.

بیشتر بخوانید: تافل بهتر است یا آیلتس؟

هزینه آزمون تافل

صحبت کردن (SPEAKING)

این بخش شامل ۶ سوال امتحانی است که باید در میکروفن پاسخ داده شود.

نوشتن (WRITING)

قسمت WRITING در تافل ibt نیاز به نوشتن دو مقاله دارد. یکی از آنها “integrated” است: در این نوع نگارش متن شما باید متن کوچکی را بخوانید و سپس به یک LISTENING در مورد همان موضوع گوش دهید. اطلاعات ارائه شده در LISTENING با اطلاعات به دست آمده از متن متضاد یا مکمل هستند. در حین خواندن و گوش دادن به دیالوگ ها، باید یادداشت برداری کنید؛ چرا که تنها ۲۰ دقیقه برای نوشتن یک مقاله کوتاه با حدود ۲۲۵ کلمه نیاز دارید.

در WRITING Independent به دانشجویان موضوع ارائه می شود و باید نظر خود را در مورد آن موضوع بیان کنند. این نوع WRITING باید به منظور افزایش شفافیت موضوع با مثال های مختلفی همراه باشد. برای نوشتن این نوع WRITING به دانشجویان ۳۰ دقیقه فرصت داده می شود و به طور معمول حداقل ۳۰۰ کلمه باید نوشته شود.

انواع آزمون تافل

اکثریت قریب به اتفاق (۹۷٪) از کلیه TOEFL های گرفته شده تست های مبتنی بر اینترنت (IBT) هستند. برای شرکت در تافل IBT، دانش آموزان باید آزمون خود را با استفاده از یک کامپیوتر در یک اتاق تست و در کنار دیگر شرکت کنندگان انجام می دهند.

اقلیت (۳٪) از کلیه TOEFL ها آزمایش های مبتنی بر کاغذ (PBTs) هستند. PBT مهارت صحبت کردن دانش آموزان را آزمایش نمی کند. از سال ۲۰۱۶، شما فقط می توانید PBT را در مراکز تستی که در آن اینترنت در دسترس نیست، انجام دهید.

هزینه آزمون تافل

خدمات قسطا برای پرداخت هزینه آزمون تافل

جهت پرداخت قسطی هزینه آزمون تافل خود با استفاده از سایت قسطا باید ابتدا در سایت قسطا با نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود.

میزان کارمزد پرداختی به سایت قسطا در مقایسه با دریافت وام از بانک یا سایر موسسات مالی بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است و نیازی به داشتن چک کارمندی و ضامن نیست. برای پرداخت اقساط ماهیانه خود به سایت قسطا همچنین نیازی به حضور فیزیکی نیست، چرا که تمامی هزینه های خود را می توانید به صورت پرداخت اقساطی آنلاین بپردازید.

سفارش قسطاکارت