فروش اقساطی تردمیل ، دوچرخه ثابت و لوازم ورزشی موقعیت بسیار خوبی است برای علاقه مندان به ورزش که مایلند این دستگاه ها را در خانه داشته باشند. بسیاری از افراد برای داشتن اندامی زیبا و جلوگیری از چاقی یا کاهش وزن به باشگاه می روند و ورزش می کنند. اما متاسفانه به دلیل مشغله زیاد خیلی از افراد نیز قادر به ثبت نام در باشگاه ها نمی باشند.

از این رو برای انجام حرکات و ورزش های روزانه خود، به خرید دستگاه های ورزشی برای استفاده در خانه روی می آورند. این نوع دستگاه ها نظیر تردمیل و دوچرخه ثابت و … نسبتا گران قیمت بوده و از این رو بسیاری قادر به خرید آنها نمی باشند. سایت قسطا برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین شروع به فروش انواع وسایل و تجهیزات از جمله لوازم ورزشی کرده است. جهت آشنایی با خرید قسطی با قسطا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: خرید قسطی صندلی ماساژور

فروش اقساطی تردمیل

لوازم ورزشی

قبل از آشنایی با روش فروش اقساطی تردمیل از مجموعه قسطا ، خوب است با چند نمونه از پرکاربردترین دستگاه های ورزشی آشنا شوید.

تناسب اندام به یک مشکل بزرگ در دنیا تبدیل شده است. بسیاری از افراد برای جلوگیری از انواع بیماری ها، داشتن یک زندگی سالم  و همچنین پوشیدن لباس های مختلف، در طول روز به انواع ورزش های مختلف می‌پردازند. از این رو می توان تجهیزات و لوازم ورزشی را در مطب، باشگاه و حتی منازل مسکونی نصب کرد تا همه افراد بتوانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز ورزش کنند.

جهت خرید تجهیزات و لوازم ورزشی، در صورت گرفتن مشاوره از افراد متخصص و مربیان ورزشی، معمولا متناسب با شرایط جسمی شما، هدف مورد نظرتان و مشکلات و بیماری هایی که دارید، دستگاه مورد نظر را پیشنهاد می دهند. از جمله لوازم ورزشی مورد استفاده در باشگاه، منزل و دیگر مکان ها می توان به تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال و غیره اشاره کرد.

تردمیل

نشستن برای ساعت های طولانی در روز بدن فرد را در معرض خطر قرار می دهد. استفاده منظم از تردمیل می تواند زندگی فرد را بهبود ببخشد و قدم زدن روی آن، به تقویت استخوان ها و عضلات و همچنین کنترل فشار خون نیز کمک کند. اضافه کردن شیب یا سرعت برای اجرای تردمیل می تواند تا ۸۰۰ کالری در یک ساعت بسوزاند. با توجه به اهداف مورد نظرتان در رسیدن به تناسب اندام و مدت زمان تمرین می توانید بین راه رفتن و دویدن یا هر دو آنها یکی را انتخاب کنید و از برنامه ریزی پایه دستگاه یا برنامه ریزی دستی خودتان استفاده کنید.

دوچرخه ثابت

دوچرخه سواری ثابت یک راه کارآمد و مؤثر برای سوزاندن کالری و چربی بدن برای تقویت قلب، ریه ها و ماهیچه ها است. دوچرخه سواری راهی عالی برای پمپاژ قلب شما است. تمرینات قلبی و عروقی یا هوازی مانند دوچرخه سواری باعث تقویت قلب، ریه ها و عضلات شما می شود. همچنین باعث بهبود جریان خون و اکسیژن در بدن می شوند. این تمرینات به نوبه خود، می توانند از چندین طریق به سلامتی بهبود حافظه و عملکرد مغز، کاهش فشار خون، بهبود بخواب و سطح قند خون نیز می شوند.

در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا با نحوه ی فروش اقساطی تردمیل در وب سایت قسطا آشنا شوید.

فروش اقساطی تردمیل

خرید اقساطی تردمیل و لوازم ورزشی از سایت قسطا

جهت خرید اقساطی تردمیل ، دوچرخه ثابت و … از سایت قسطا ابتدا باید در این سایت www.ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

برای خرید اقساطی تردمیل از سایت قسطا نیازی به داشتن چک و ضامن کارمندی نیست، از این رو می توانید به راحتی با داشتن چک شخصی به خرید لوازم مورد نیاز خود بپردازید. در صورت هر گونه خرید اقساطی با استفاده از سایت قسطا، لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز بهره مند شوند.