کاشت ابرو اقساطی برای عزیزانی که نیاز به این کار دارند اما توانایی پرداخت هزینه آن را به صورت نقدی ندارند، فرصت بسیار مناسبی است. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات ژنتیکی، خود ایمنی، مصرف دارو، سوختگی و تغذیه نادرست دچار ریزش مو ، ابرو و ریش می شوند. ابرو در زیباتر شدن چشم و ریش در جذاب تر شدن ظاهر مردان، اهمیت زیادی دارد. از این رو افرادی که دچار ریزش ریش و ابرو می شوند، احساس زیبایی سابق را نداشته و به دنبال راه هایی برای پر شدن ابرو و ریش خود می گردند.

کاشت ابرو و ریش طبیعی به عنوان یکی از پر طرفدارترین روش های درمان کاهش ابرو و ریش مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، با استفاده از قسطاکارت امکان پرادخت قسطی هزینه کاشت مو، پرداخت قسطی هزینه لیفت صورت و … فراهم میباشد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا از شرایط اقساطی هزینه‌ی کاشت ابرو و ریش مطلع شوید.

کاشت ابرو و ریش

در این بخش از مقاله قبل از آنکه شما را با چگونگی پرداخت هزینه کاشت ابرو اقساطی توسط قسطا آشنا کنیم، به روش های کاشت ابرو و ریش اشاره کرده ایم که خوب است آن ها را بدانید.

کاشت ابرو

پیوند ابرو بدون نیاز به ماندن در بیمارستان و بیهوشی عمومی، تنها با بی حسی موضعی، یک روند نسبتاً ساده است. جراح برای دستیابی به نتایج عالی، با دقت بسیار بالایی کار خواهد کرد. برای داشتن یک ابرو طبیعی و زیبا، به طور متوسط بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ مو از فرد برداشته و کاشته می شود. بسته به اندازه و ظاهر ابرو و همچنین ظاهری که شما می خواهید برای دستیابی به آن داشته باشید، این تعداد می تواند متفاوت باشد. هر مو باید جهت رشد طبیعی سایر موهای ابرو پیوند زده شود و رسیدن به نمای یکنواخت و کامل ابرو، موها نیز باید خیلی محکم در کنار هم قرار گیرند.

برای جلوگیری از ایجاد جای زخم در سر و ابرو، از سوزن های کوچک برای از بین بردن فولیکول های مو اهدا کننده استفاده می شود. به طور معمول، فولیکول های مو اهدا کننده از ناحیه پشت گوش خارج می شوند. سپس از سوزن های کوچک به قطر چند میلی متر برای کاشت موها استفاده می شود. قبل از عمل کاشت ابرو، بی حسی موضعی انجام می شود تا بیمار درد زیادی را احساس نکند. با این وجود نیازی به ماندن در کلینیک پس از پیوند وجود ندارد و بیمار می تواند به خانه بازگردد تا بهبود یابد.

کاشت ابرو اقساطی

  • بیشتر بخوانید:

پرداخت قسطی هزینه تزریق ژل و بوتاکس

کاشت ریش

موهایی که برای پیوند ریش استفاده می شود معمولاً از پشت سر یا از زیر چانه گرفته می شوند. موهای روی سر شما از ساختار و قطر متفاوت تری نسبت به موهای ریش برخوردار است و از این رو هماهنگی آن بسیار سخت تر می باشد. پس از برداشتن فولیکول های مو، جراح آنها را به قسمت های ناحیه تاس ریش پیوند می زند.

بطور متوسط ​​۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ پیوند فولیکول مو در کاشت ریش معمولی مورد نیاز است، اگرچه برای ریش کامل شما ممکن است فقط ۲۵۰۰ مورد نیاز داشته باشید. اما برخی از جراحان از دو مو در هر قسمت پیوند استفاده می کنند تا جلوه ای طبیعی به ریش دهند. جراح باید موها را در زاویه مناسب بکارد تا به نظر برسد که در جهت درست رشد می کند.

دو نوع پیوند ریش عبارتند از: استخراج واحد فولیکولار (FUE) و پیوند واحد فولیکولار (FUT). در پیوند ریش FUE، موهای فرد یک به یک از ناحیه اهدا کننده، گرفته می شود و در قسمت مورد نظر کاشته می شود. پس از کاشت فقط زخم های دایره ای کوچک و سفید باقی می مانند. در پیوند FUT نوار کوچکی از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود. جراح سپس لبه زخم را می بندد و تنها یک اسکار ریز در پشت سر می گذارد.

کاشت ابرو اقساطی

خدمات قسطا برای کاشت ابرو اقساطی

در صورت نداشتن هزینه ی کافی برای کاشت ابرو و ریش اصلا نگران نباشید! شما می توانید با ثبت نام در سایت قسطا هزینه های کاشت ابرو اقساطی را به صورت اقساطی پرداخت نمایید و از ظاهر آراسته و زیبای خود لذت ببرید.

برای این منظور ابتدا باید در سایت قسطا ثبت نام کنید، پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر ایران خواهید بود.

سفارش قسطاکارت