فروش اقساطی ps4 pro ! باور نکردنی است نه؟ تعجب نکنید دوستان! فرقی نمی کند بزرگ باشید یا کوچک، بازی های آنلاین هیجان زیادی برای شما به همراه دارد. یکی از بهترین وسیله هایی که به عنوان پلی استیشن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، کنسول ps4 pro سونی است.  با توجه به قیمت فعلی دلار خرید نقدی ps4 pro برای بسیاری از افراد ممکن نیست. اما شما می توانید با استفاده از خدمات فروش اقساطی ps4 pro از قسطا، به راحتی از این کنسول جدید سونی لذت ببرید.

مهم نیست که چقدر سرمایه دارید، شما می توانید با استفاده از خدمات گروه قسطا، از تمامی سایت های خارجی و ایرانی خرید قسطی لپتاپ،‌ خرید قسطی انواع گوشی و کالاهای مختلف را تجربه کنید.

شرایط فروش اقساطی ps4 pro

برای دریافت اعتبار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش PS4

مزایای استفاده از خدمات فروش اقساطی قسطا چیست؟

مزیت خرید از قسطا این است که شما کارمزد کمتری برای خرید قسطی پرداخت می کنید.

از طرف دیگر برای خرید قسطی نیاز به ارائه چک کارمندی نیست. شما می توانید با ارائه چک شخصی به صورت آنلاین خریدتان را انجام دهید.

تمام مراحل ثبت سفارش خرید در قسطا به صورت آنلاین انجام می شود و نیازی به حضور شما در دفاتر مرکزی ما نیست.

قسطا خرید کالا را محدود به برند یا فروشگاه آنلاین خاصی نمی کند. بنابراین بدون نگرانی از نبود کالا، می توانید ثبت سفارشتان را در سایت ما انجام دهید.

فروش اقساطی ps4 pro

خرید اقساطی ps4 pro

در این حالت ثبت سفارش شما با استفاده از حساب کاربری خودتان در انجام می شود. یعنی شما باید در سایت مورد نظرتان حساب کاربری ایجاد کنید. سپس محصولتان را به سبد خرید اضافه کنید. بعد از آن لینک خریدتان را از طریق حساب کاربری که در سایت قسطا ایجاد کرده اید، برای ما ارسال نمایید. به همین سادگی شما می توانید از خدمت فروش اقساطی ps4 pro قسطا بهره مند شوید.

معرفی مشخصات ps4 pro

این کنسول جدید سونی که نسبت به کنسول قبلی از لحاظ پردازش تصویر و کیفیت نمایش بسیار قوی تر شده است، توانایی اجرای بازی های ۴K و HDR را برای کاربران فراهم کرده است. این مسئله نشان دهنده بهبود کیفت کارت گرافیکی این پلی استیشن است. به عبارت دیگر هرچه کیفیت نمایش بازی ها بهتر بوده و به واقعیت نزدیک تر باشد، مخاطبین بیشتری از این دستگاه استفاده می کنند چرا که لذت بی نظیری تجربه می کنند.

توجه داشته باشید که این دستگاه داری بازی های انحصاری نیست. شما می توانید از همان بازی هایی که در ps4 استفاده می کرده اید، در این دستگاه با کیفیت بهتری لذت ببرید.

اگر شما هم می خواهید لذت وصف ناپذیر بازی با این دستگاه را تجربه کنید، می توانید از خدمات فروش اقساطی ps4 pro قسطا بهره مند شوید.