آیا می دانید که پرداخت قسطی هزینه کاشت مو هم امکان دارد؟ تعجب کردید؟ نه عزیزان این یک واقعیت است با ما تا پایان این مقاله همراه شوید تا در این مورد، مطالب جالب و شگفت انگیزی را برای شما عنوان نمائیم.

داشتن موهایی پر حجم و زیبا آرزوی هر فردی در دنیا است. اما به دلیل مشکلات ژنتیکی، ‌فشارهای احساسی، لوپوس، طاسی منطقه‌ای و بسیاری از مشکلات دیگر خیلی از افراد به صورت ناخواسته کچل شده و احساس زیبایی سابق را ندارند. از این رو کاشت موی طبیعی یا پیوند مو به عنوان یکی از پر طرفدارترین روش های درمان کچلی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا از شرایط اقساطی هزینه‌ی کاشت مو مطلع شوید. علاوه بر این با استفاده از خدمات قسطا، امکان پرداخت قسطی هزینه عمل بینی، پرداخت قسطی هزینه دندانپزشکی و سایر خدمات فراهم میباشد.

کاشت مو برای آقایان و خانم ها

شاید بعضی از افراد به اشتباه فکر کنند که کاشت مو تنها مختص به آقایان می باشد. لازم به توضیح است که هیچ تفاوتی وجود ندارد و بانوان عزیزی که به علت هایی مانند داشتن زمینه ارثی، مشکلات هورمونی و… دچار ریزش مو شده اند با کاشت مو می توانند زیبایی خود را دوباره بدست آورند.

در نظر داشته باشید که کاشت مو را حتما زیر نظر متخصص انجام دهید و به هیچ عنوان خود را در دام افراد سودجویی که با هزینه پایین این کار را برای شما انجام می دهند قرار ندهید.

کاشت مو

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک نوع عمل جراحی برای تغییر ناحیه اهدا کننده‌ی سر به ناحیه‌ای است که دچار ریزش شدید یا کچلی شده است. این کار ابتدا در سال ۱۹۵۰ در ایالت متحده انجام شد اما تکنیک به کار رفته در آن سال به سال پیشرفت کرده است.

برای انجام این کار باید حتما به مطب پزشک بروید. پزشک ابتدا سر شما را تمیز می کند و سپس داروی بی حسی به پشت سرتان تزریق می کند. سپس به یکی از دو روش نوار فولیکولی (FUSS) یا استخراج فولیکولر (FUE) عمل پیوند مو را آغاز می کند.

در روش جراحی FUSS، پزشک یک نوار ۶ تا ۱۰ اینچی مو را از پشت سرتان بر می دارد و قسمت باز شده را بخیه می زند، سپس این ناحیه توسط موهای آن قسمت پنهان می شود. در مرحله‌ی بعد، تیم جراحی نوار برداشته شده را به ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ پیوند کوچک تقسیم می کند که هر کدام دارای یک یا تعدادی مو است. تعداد و نوع پیوند به نوع موی، کیفیت، رنگ و اندازه‌ی منطقه‌ی پیوند بستگی دارد.

در روش fue تیم جراحی موهای پشت سر را می تراشند و سپس ، پزشک فولیکول های مو را یکی پس از آن خارج می کند. پس از آن منطقه‌ی خالی شده با فولیکول های خارج شده پوشش داده می شود.

پس از آماده شدن برای کاشت مو، جراح قسمتی را که خالی از مو یا کم پشت است را تمیز و بی حس می کند. سپس با سوزن یا چاقوی جراحی سوراخ یا حفره ایجاد می کند و گرافت یا پیوندهای گرفته شده را با ظرافت در سوراخ های ایجاد شده قرار می دهد. این کار تقریبا ۴ تا ۸ ساعت زمان لازم دارد تا جراح بتواند قسمت های خالی شده یا کم شده را پر کند.

کاشت مو

پس از جراحی

پس از جراحی ممکن است پوست سر شما بسیار حساس شود و به منظور کاهش درد ناشی از نقاط جراحی شده، مجبور به استفاده از داروهای مسکن شوید. معمولا پس از ۲ الی ۵ روز که باند از سر شما برداشته می شود قادر به بازگشت به محل کار خود می باشید.

در عرض ۲ تا ۳ هفته پس از جراحی، موهای پیوندی ریخته می شود و مجددا در بازه‌ی زمانی ۶ تا ۹ ماه پس از آن رشد می کند.

خدمات قسطا

همانطور که می دانید بیمه هزینه‌ی پرداخت عمل های زیبایی را پرداخت نمی کند. از این رو در صورت تمایل به کاشت مو و نداشتن هزینه های پرداختی آن می توانید با ثبت نام در سایت قسطا هزینه های عمل خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی خواهید بود. قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه‌ها، درمانگاه‌ها مطب‌ها و بیمارستانها معتبر میباشد.

سفارش قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت اطلاع از روش های کاشت مو یا تجربه‌ی آن لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آنها استفاده کنند.