آرایش عروس قسطی ! ایا تاکنون شنیده اید؟ تعجب نکنید، با ما همراه شوید تا شما را با نحوه ی پرداخت اقساطی هزینه های آرایش عروس آشنا کنیم.

آرایشی متفاوت برای رفع مشکلات و دو برابر کردن زیبایی های چهره‌ در روز عروسی است. خدمات زیبایی و آرایشی عروس تنها به چهره‌ی فرد بر نمی گردد بلکه شامل ناخن، مو، ماسک و رفع مشکلات پوستی در قسمت های بیرون از لباس عروس نیز می شود. از این رو با توجه به خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی عروس، هزینه های بالایی نیز به عنوان دستمزد آرایش عروس از زوج های جوان گرفته می شود که با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از افراد قادر به پرداخت آن نمی باشند.

به همین منظور سایت قسطا برای اولین بار در ایران کلیه هزینه های آرایش عروس را به صورت اقساطی پرداخت می کند. علاوه بر این، امکان پرداخت قسطی هزینه سفر ماه عسل ، پرداخت قسطی هزینه تالار عروسی و خرید قسطی جهیزیه هم با قسطا امکان پذیر است. در ادامه ی این مقاله با قسطا همراه شوید تا از خدمات و تسهیلات آن در پرداخت هزینه های اقساطی آرایش عروس مطلع گردید.

انواع خدمات عروس در آرایشگاه

قبل از آشنایی با نحوه ی پرداخت آرایش عروس قسطی بد نیست با انواع خدمات آرایش عروس در آرایشگاه ها آشنا شوید.

آرایش عروس همانطور که در قسمت بالا ذکر شد شامل پاکسازی، آرایش، مو و ناخن می شود که در ادامه ی مطلب به توضیح هر یک از آنها پرداخته شده است:

پاکسازی پوست (فیشال)

معمولا بعضی از آرایشگران با توجه به پوست عروس، چند روز قبل از عروسی پوست او را پاکسازی، لایه برداری و آبرسانی می کنند. آنها پس از لایه برداری از ماسک های مختلف جهت شفافیت، تقویت و روشن کنندگی پوست استفاده می کنند تا در شب عروسی، پوست عروس شفاف و درخشنده باشد.

آرایش عروس قسطی

انواع مدل های آرایش

آرایش صورت عروس می تواند بنابر مدل ها و سبک های مختلفی نظیر اروپایی (ساده)، عربی، شرقی و کلاسیک انجام شود. از این رو در ادامه‌ی مطلب به توضیح هر یک از آنها پرداخته شده است:

آرایش اروپایی

این نوع از آرایش به تازگی طرفداران زیادی را پیدا کرده؛ چرا که تمرکز آرایشگر بیشتر به رفع ایرادات پوستی عروس است و در عین طبیعی بودن چهره ‌ی عروس، زیبایی خاص و منحصر بفردی را دارا است.  در میکاپ های اروپایی معمولا  از رنگ های ملایم و نامحسوس استفاده می شود و از این رو تفاوت های زیادی با آرایش های عربی و هندی دارد.

آرایش عربی

در آرایش عربی از غلظت بسیار بالای لوازم آرایشی  و تناژ رنگ های گرم و تیره استفاده می شود که از این رو پوست را بسیار سنگین و چرب می کند. آرایشگران در این مدل از آرایش بیشتر روی لب ها و چشم ها تاکید دارند و از رنگ های گرم و ماتی نظیر دودی، سبز، مشکی و قهوه ای  استفاده می کنند.

آرایش شرقی

در این سبک از آرایش، بیشتر از رنگ های شاد و جیغ برای چشم ها و لب ها استفاده می شود. آرایشگران در این مدل از آرایش می توانند بدون هیچ محدودیتی چشم ها و لب ها را آرایش کنند.

آرایش کلاسیک

در این سبک از آرایش بیشتر به تناسب چشم ها و لب ها تاکید شده، یعنی در صورتی که از آرایش تندی برای چشم ها استفاده شود، آرایش لب لایت تر و اگر از آرایش غلیظ و تیره تری برای لب استفاده شود، باید حتما برای چشم ها از آرایش سبک تر و لایت تری استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه آلبوم ایتابیایی عروس و داماد

آرایش عروس قسطی

پس از انتخاب آرایش صورت، عروس باید مدل مو و طراحی ناخن های خود را انتخاب کند.

مدل مو

انتخاب مدل و رنگ موی عروس با استفاده از تناژ پوست، چهره‌ و مدل لباس و تور او انتخاب می شود. به صورت کلی سه مدل موی بسته، باز و نیمه باز وجود دارد که هر یک به سبک ها و طرح های گوناگونی قابل انجام می باشند.

طراحی ناخن

برای ناخن های عروس معمولا از کاشت دائم یا موقت استفاده می شود و مدل و رنگ و طرح آن را با توجه به سلیقه‌ی عروس و رنگ آرایش او انتخاب می کنند.

در صورت نداشتن هزینه ی کافی جهت رفتن به آرایشگاه و انتخاب مدل آرایش و موی مورد نظر، اصلا نگران نباشید با سایت قسطا قادر به پرداخت هزینه های اقساطی آرایش عروس خود می باشید، در ادامه به تشریح شرایط و تسهیلات قسطا در این زمینه پرداخته شده است.

پرداخت هزینه آرایش عروس قسطی در سایت قسطا

همانطور که گفته شد سایت قسطی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی زوج های جوان و بالا بودن هزینه های آرایش عروس، تسهیلاتی را جهت پرداخت هزینه آرایش عروس قسطی در نظر گرفته است. برای استفاده از این تسهیلات می توانید با ثبت نام در سایت قسطا،مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام کنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت