لیزر موهای زائد این روزها بسیار پرطرفدار شده است؛ اما پرداخت هزینه انجام آن اندکی مشکل است. به طور کلی موهای زائد یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، یافتن راهی برای مقابله با موهای زائد و از بین بردن همیشگی و بدون درد آن کار ساده ای نیست. تیغ، ژیلت، موم، کرم های موبر و حالا لیزر از جمله روش های رفع موهای زائد می باشند که حتما با تمامی آنها آشنایی دارید. همانطور که می دانید لیزر یکی از بهترین روش های کمتر کردن یا از بین بردن موهای زائد است که طرفداران زیادی هم دارد.

متاسفانه به دلیل هزینه های زیاد و طولانی شدن جلسات خیلی از افراد قادر به استفاده از این دستگاه و بهره مندی از مزایای آن نمی باشند. در صورتیکه تمایل به استفاده از لیزر موهای زائد دارید، اما قادر به پرداخت هزینه های آن نمی باشید؛ از قسطا کمک بگیرید. علاوه بر این، امکان پرداخت قسطی هزینه لیفت صورت ، پرداخت قسطی هزینه ارتودنسی ، پرداخت قسطی هزینه لیپوماتیک ، مزوتراپی و … بوسیله قسطا در سراسر کشور، بدون نیاز به ضامن امکان پذیر است.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه لیزر موهای زائد با استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا کسب کنید.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد فرایند برداشتن مو با استفاده از پالس های نور لیزر است که باعث تخریب فولیکول مو می شود. این روش حدوداً بیست در سالهای ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ انجام شده است. یکی از اولین مقاله های منتشر شده در مورد لیزر موهای زائد در بیمارستان عمومی ماساچوست در سال ۱۹۹۸ تألیف شد. استفاده از لیزر موهای زائد در کلینیک ها بطور گسترده ای انجام می شود. به تازگی حتی در خانه ها نیز از دستگاه هایی استفاده می شود که افراد می توانند بدون هیچ دغدغه ای از آن استفاده کنند.

این روش برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ به کار رفت. در سال ۱۹۹۷ سازمان غذا و داروی ایالات متحده این روش از بین بردن مو را تأیید کرد. همانطور که این فناوری همچنان به تحقیقات خود ادامه می داد، لیزر موهای زائد مؤثرتر و کارآمد تر شدند و در حال حاضر، لیزر موهای زائد روشی رایج برای از بین بردن مو در مدت زمانی طولانی است.

انواع لیزر موهای زائد

چندین طول موج از انرژی لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود، از نور مرئی تا تابش نزدیک مادون قرمز. این لیزرها با طول موج اندازه گیری شده در نانومتر (نانومتر) مشخص می شوند. در ادامه به انواع لیزرهای موهای زائد اشاره شده است:

IPL: برای پوست های روشن و موهای کم رنگ

از نظر فنی، IPL (یا درمان نور پالس شدید) لیزر نیست، اما این یکی از پرطرفدارترین انواع رفع موهای زائد است. در حالی که لیزرها یک پرتوی واحد از نور را می فرستند، IPL طیف کاملی را ارسال می کند. در این روش پالسهای نور گرما را روی فولیکول های مو متمرکز می کنند و بدون سوزاندن یا آسیب رساندن به پوست آنها را از بین می برند. لیزر موهای زائد IPL سریع و قابل اطمینان و بدون درد است. عوارض جانبی آن اندک است، اما ممکن است قرمزی یا تورم در منطقه تحت درمان داشته باشد.

Nd: YAG: برای پوست تیره

لیزر مو Nd: YAG جدیدترین شکل لیزر موهای زائد است. “Nd” مخفف Neodymium است و “YAG” مخفف گارنت آلومینیومی ایتریم است. این لیزرها اغلب برای از بین بردن تاتو و همچنین هایپرپیگمانتاسیون مورد استفاده قرار می گیرند ، اما می توانند برای رفع مو نیز استفاده شوند.

لیزر دیود: برای اکثر رنگ های پوست

لیزر موی های زائد دیود شامل پرتویی از نور و گرما است که به سمت فولیکول های مو هدایت می شود و بنابراین به ملانین موجود در آنها می رسد. این رنگدانه انرژی لیزر را جذب کرده و از بین می رود و مانع از رشد مو در فولیکول های موی آسیب دیده می شود. این نوع لیزر همچنین در طیف وسیعی از طول موج کار می کند و تکنسین شما می تواند آن را به طول موج کاملی برای مو و پوست شما تنظیم می کند.

روش لیزر دیود برای رفع مو ممکن است شامل چندین جلسه درمان باشد. عوارض جانبی لیزر موهای زائد دیود بسیار کم است، اما ممکن است قرمزی روی ناحیه تحت درمان وجود داشته باشد. این قرمزی باید در نهایت تا دو روز از بین برود.

لیزر Ruby: برای پوست های لطیف

این لیزر در مقایسه با لیزرهای دیگر برای موهای روشن تر یا ریز گزینه مناسبی است. از لیزر Ruby نباید برای موهای زائد روی پوست های تیره یا برنزه استفاده شود. تأخیر بین پالس با لیزر Ruby به منظور ایجاد راحتی بیشتر برای بیمار طراحی شده است. هرچه پالس لیزر سریعتر باشد، ناراحتی بیشتری برای بیمار ایجاد می کند. بنابراین مکث دو ثانیه ای بین پالس ها باعث می شود بیمار احساس درد نداشته باشد. لیزر Ruby، ​​هنگامی که به درستی کار کند، بی خطر، مؤثر و نسبتاً بدون درد است.

الکساندریت

دستگاه های لیزر موهای Alexandrite سریعترین لیزر برای رفع مو هستند. این لیزر برای درمان سریع روی قسمت هایی از بدن که دارای نواحی بزرگ هستند مناسب است و بیشتر در بیماران با پوست روشن تر  تا زیتونی موثر است. لیزر Alexandrite یکی از لیزرهای بسیار متداول است. ملانین موجود در فولیکول های مو، نور لیزر Alexandrite را به خوبی جذب می کند. این سیستم لیزر موهای زائد اغلب نتایج دائمی دارد و ضخامت و تیرگی موهای درمان شده را کاهش می دهد.

لیزر موهای زائد

خدمات قسطا

در صورتیکه تمایل به استفاده از لیزر موهای زائد دارید اما هزینه ی کافی برای پرداخت هر جلسه را ندارید، می توانید با استفاده از سایت قسطا هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید.

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد که بدون نیاز به ضامن تا سقف ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید هرکالایی اقدام کنید و هزینه‌ی آنرا بعدا بصورت اقساطی به ما بازپرداخت میکنید. علاوه بر این، با استفاده از قسطاکارت میتوانید هزینه انواع خدمات هم قسطی پرداخت کنید. دندان پزشکی اقساطی، پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی و … در تمامی بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها  و مراکز درمانی سراسر کشور امکان پذیر میباشد.

سفارش قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.