کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان یکی از بهترین مجموعه منابع مطالعاتی برای بسیاری از علاقه مندان به ادامه تحصیل می باشد. خیلی از افراد همواره تلاش می کنند تا به بالاترین درجات علمی و دانشگاهی برسند و در این راه هزینه های زیادی برای خرید کتاب و آزمون پرداخت می کنند. در صورتی که متقاضی دوره دکتری هستید و هنوز برای خرید کتاب و آزمون های خود هیچ هزینه ای پرداخت نکرده اید، می توانید از طریق قسطا هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

سایت قسطا به شما کمک می کند تا تمامی هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان و دیگر موسسات را به صورت اقساطی، با کمترین کارمزد ممکن و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن پرداخت نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط پرداخت قسطی هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان از طریق قسطا مطلع گردید.

هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری

کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان

بسیاری از افراد برای شرکت در کنکور، از کتاب ها و آزمون های موسسات خصوصی همچون ماهان استفاده می کنند. این موسسات با ارائه پکیج های ویژه کتاب، مشاوره، آزمون و کلاس به شما کمک می کنند تا بتوانید در امتحان کنکور خود به صورت موفق عمل کنید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. هر چند که برای موفقیت در پروسه نیاز به تلاش و همت شما نیز می باشد.

موسسه ماهان هم نیز همچون دیگر موسسات کنکور کشور برای آماده سازی دوره دکتری به شما کتاب، آزمون و مشاوره و کلاس پیشنهاد می دهد. شما می توانید با صلاحدید خود در هر یک از موارد ارائه شده در پکیج ثبت نام کنید. هر چند که اگر در آزمون های خود موفق عمل نکنید مشاوره به شما توصیه های لازم برای ثبت نام در کلاس های آموزشی را می دهد.

 کتاب ها و آزمون های دوره دکتری

همانطور که می دانید دوره دکتری دارای ۲ آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی است. برای قبولی در آزمون کتبی باید کتاب ها و سرفصل های اعلام شده برای هر رشته را مطالعه نمایید تا آمادگی لازم برای شرکت در کنکور را داشته باشید. آزمون دکتری تخصصی دارای دروس عمومی همچون زیان و تحصیلات تکمیلی و دروس تخصصی رشته ای است که قصد تحصیل در آن را دارید.

برای افزایش شانس قبولی در این دوره معمولا دانشجویان همانطور که گفته شد از منابع و آزمون های موسسات خصوصی همچون ماهان استفاده می کنند. هزینه شرکت در آزمون ها و مشاوره ماهان تقریبا ثابت است اما هزینه ی پرداخت کتاب ها و شرکت در کلاس ها براساس رشته ای که تمایل به شرکت در آن را دارید، متفاوت است. در صورتیکه هزینه پرداخت پکیج مورد نظر برای قبولی در دکتری را ندارید می توانید در ادامه با قسطا همراه باشید تا از شرایط اقساطی آن مطلع گردید.

بیشتر بخوانید: تافل بهتر است یا آیلتس؟

هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه‌های کلاس زبان

 

هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان

برای استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا جهت پرداخت هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان و حتی پرداخت قسطی هزینه کلاس زبان ابتدا باید در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.