کاشت مو اقساطی

کاشت مو اقساطی

کاشت مو اقساطی در تمامی مراکز درمانی سراسر کشور با قسطا کارت میسر شده است

قسطاکارت چیست؟

قسطا کارت یه کارت اعتباریه که به وسیله اون می‌تونین هر کالا یا خدماتی رو قسطی بخرین. از هر فروشگاهی، آنلاین یا حضوری به راحتی اقساطی خرید کنین. هر کالایی که تو ذهنته فقط یکی از هزاران خدماتیه که می‌تونین به صورت قسطی دریافت کنید.

چرا کاشت مو اقساطی با قسطا کارت ؟

کاشت مو اقساطی بدون نیاز به ضامن

بسته به رتبه اعتباری‌تون، با ارائه چک یا سفته می‌تونید از تمامی خدمات قسطا کارت استفاده کنید.

کاشت مو اقساطی در تمامی مطب ها

مثل کارت بانکی خودتون میتونید از هر جایی نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام کنید

کاشت مو اقساطی در تمام مراکز درمانی

با وام کاشت مو قسطا میتونید در تمامی مراکز درمانی از خدمات کاشت مو و جراحی زیبایی اقساطی بهره مند شوید

کاشت مو قسطی با اعتبارسنجی سریع

بعد از ارائه مدارک لازم حداکثر ظرف 1 روز کاری، اعتبارسنجی انجام شده و نتیجه اعلام می‌شود

کاشت مو قسطی از سراسر کشور

از هر شهری در کشور عزیزمون که هستید می تونید قسطا کارت سفارش بدین و از خدماتش استفاده کنید

دریافت اعتبار برای کاشت مو قسطی بدون نیاز به مراجعه حضوری

تمامی مراحل خرید قسطا کارت بصورت غیرحضوری و اینترنتی، خیلی ساده و بی دردسر انجام میشه

مراحل دریافت قسطاکارت

وام قسطا از طریق بانک آینده تأمین می‌شود. اگر می‌خواهید با روند دریافت وام قسطا به‌طور کامل آشنا شوید، یک راهنمای کامل برای شما آماده کرده‌ایم.

محاسبه‌گر اقساط کاشت مو اقساطی

مراحل دریافت قسطا کارت برای کاشت مو اقساطی

در هر مرحله از سفارش، با تماس با پشتیبانی قسطا، سوال یا مشکل خودتون رو بپرسید و از راهنمایی همکاران ما استفاده کنید

كاشت مو اقساطی

با اعتباري كه از قسطا دريافت ميكنيد، خريد اقساطی بدون ضامن از همه‌جا ميسر ميشود. مبلغ مورد نياز شما در قالب قسطاكارت تامين میشود. قسطاكارت يك كارت اعتباری عضو شتاب میباشد، پس در همه‌جا معتبر است. شما با اين كارت خريد را انجام ميدهيد و مبلغ را بصورت قسطی به ما بازپرداخت ميكنيد.

 

پرداخت قسطی هزينه‌های كاشت مو با قسطاكارت

خدمات كاشت مو معمولا از جمله خدماتی هستند كه تحت پوشش بيمه‌ها قرار نميگيرند. از اين رو قسطا امكانی را برای پرداخت قسطی هزينه اين خدمات فراهم كرده است. با استفاده از قسطاكارت ميتوانيد در تمامي مراكز، مطب‌ها و درمانگاه‌های سراسر كشور نسبت به پرداخت هزينه‌ی کاشت مو اقدام كرده و هزينه‌ی آنرا بعدا بصورت اقساطی به قسطا بازپرداخت كنيد.

 كاشت مو اقساطی – انواع روش ها

كاشت مو اقساطی به روش FUT

بانک مو قسمتی از بدن ميباشد كه براي برداشت مو مناسب ميباشد. معمولا موهای پشت سر برای اينكار مناسب هستند. برداشت از بانک مو به روش‌های مختلفی انجام ميشود كه يكی از آن روشها FUT ميباشد. در کاشت مو اقساطی به روش FUT روش نوار كوچكی از پوست پشت سر برداشته شده و محل زخم بخيه زده ميشود. موهای كاشته شده در اين روش از تراكم وكيفيت بالايی برخوردار هستند اما مهمترين مشكل روش FUT اين است كه همراه با بخيه و خونريزی ميباشد.

 كاشت مو اقساطی به روش FIT

در كاشت مو اقساطی به روش FIT سعی ميشود كه مشكلات روش FUT برطرف شود. به همين دليل برداشت از بانك مو بصورت تهاجمی انجام نميشود. در روش FIT از دستگاهی به نام پانچ براي برداشت نقطه‌ای از بانك مو استفاده ميشود. اين دستگاه سوراخ‌هايی در بانک مو ايجاد كرده و هر بار فقط يک فوليكول از بافت اطرافش جدا ميكند و اين كار صدها بار تكرار ميشود. پس كاشت مو با اين روش بدون زخم و خونريزی انجام ميشود اما اين كاشت، كيفيت و تراكم بالايی ندارد.

 كاشت مو اقساطی به روش SUT

محبوبيت و كم عرضه بودن روش FIT باعث بوجود آمدن دستگاهی براي برداشت نقطه‌ای از بانک مو شد. كاشت مو به وسيله‌ی اين دستگاه‌ به روش SUT معروف ميباشد. در كاشت مو اقساطی به روش SUT سرعت برداشت فوليكول افزايش ميابد و لذا كاشت مو كيفيت بهتری خواهد داشت. البته براي افزايش كيفيت كاشت مو ميتوان از روشهای تركيبي هم استفاده كرد. به اينصورت كه ابتدا برداشت از بانک مو به روش FUT انجام ميشود و برای افزايش تراكم روش SUT هم بكار گرفته ميشود.


سوالات پر تکرار در مورد کاشت مو اقساطی

دریافت اعتبار برای کاشت مو اقساطی از چه شهرهایی امکان پذیر است؟

دریافت اعتبار برای تمام شهرها، شهرستان ها و روستاها امکان پذیر میباشد. تمام مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی میباشد و قسطا کارت برای شما پست میشود. بعد از دریافت قسطا کارت میتوانید نسبت به کاشت مو اقساطی از هر کلینیکی در سراسر ایران اقدام کنید.

قسطا کارت چیست؟

اعتبار قسطا در قالب یک کارت بانکی به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کارت عضو شتاب میباشد و با استفاده از این کارت میتوانید از تمام فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی خرید اقساطی داشته باشید و یا هزینه خدمات درمانی را در هر کلینیکی بصورت اقساطی پرداخت کنید. مثل یک وام خرید کالا

برای کاشت مو اقساطی حتما باید از کلینیک خاصی اقدام کنم؟

خیر، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در همه شهر ها و همه مراکز درمانی معتبر است. پس شما از هر کلینیکی میتوانید نسبت به کاشت مو قسطی اقدام کنید.

سود اقساط برای کاشت مو اقساطی به چه صورت است؟

شما میتوانید با مراجعه به محاسبه گر اقساط سود اقساط خود را محاسبه نمایید .

آیا با اعتبار قسطا علاوه بر کاشت مو اقساطی میتوان هزینه های دیگر هم پرداخت کرد؟

بله، همانطور که گفته شد برای پرداخت انواع هزینه ها محدودیتی ندارید. شما میتوانید به هرفروشگاهی که خواستید مراجعه کنید و کالای مورد نیاز خود را قسطی بخرید.

اگر قیمت کالای مورد نظر ما بیشتر از اعتبار قسطا کارت بود چه باید کرد؟

فرض کنید قصد خرید یک کالای 15 میلیون تومانی را دارید اما موجودی قسطا کارت شما 12 میلیون تومان است. در این حالت مبلغ 12 میلیون تومان را به وسیله قسطا کارت پرداخت میکنید و 3 میلیون تومان باقیمانده را میتوانید به وسیله دیگر کارتهای اعتباری خود پرداخت کنید.

آیا با باقیمانده موجودی قسطا کارت میتوان دوباره خرید کرد؟

بله، شما در تعداد خرید هم محدودیتی ندارید و حتی میتوانید از چندین فروشگاه مختلف چند کالای متفاوت را بخرید.

آیا میتوان موجودی قسطا کارت را نقد کرد؟

خیر ، قابلیت دریافت وجه از دستگاه خودپرداز برای این کارت ها بسته می باشد. لذا قسطا کارت فقط برای خرید استفاده میشود. هر جا که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت اینترنتی وجود داشته باشد میتوانید از قسطا کارت استفاده کنید.

دریافت اعتبار برای کاشت مو اقساطی چقدر طول میکشد؟

اگر تمامی مراحل طبق دستورالعمل ها انجام شود، در مدت یک هفته، اعتبار شما آماده خواهد شد

برای بازپرداخت اقساط نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟

خیر، در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و تمامی اقدامات بصورت اینترنتی انجام میشود.

کاشت مو اقساطی با سفته امکان پذیر است؟

بله، بعد از ثبت نام در سایت قسطا، نمره اعتباری شما مشخص میشود و با توجه به این نمره اعتباری تعیین میشود که برای دریافت اعتبار باید سفته ارائه دهید یا چک