اگر به تازگی شرکت خود را راه اندازی کرده اید و قصد دارید هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید، خرید اقساطی تجهیزات اداری می تواند یک فرصت بسیار خوب برای شما باشد. اداره‌ ها همواره به دنبال تولید درآمد و راه‌حل‌های جدید جهت افزایش بهره‌وری کارمندان خود می باشند. تجهیزات اداری همواره نقش مهمی در تسهیل فرآیند کسب و کار و افزایش بهره‌وری  در کارکنان دارد. از جمله‌ی این تجهیزات می توان به مبلمان اداری، کامپیوتر، میز، صندلی راحت، اسکنر، دستگاه فتوکپی، فکس، تلفن و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

با توجه به مشکلات اخیر اقتصادی، بیشتر مدیران و کار فرمایان قادر به خرید نقدی و یک‌جا لوازم و تجهیزات اداری برای شرکت یا محل کار خود نمی باشند. از این رو سایت قسطا با در نظر گرفتن شرایط موجود امکانات و تسهیلات ویژه‌ای را برای خرید قسطی لوازم و تجهیزات اداری در نظر گرفته است. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی از فروشگاه‌های اینترنتی و غیر اینترنتی فراهم میباشد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا از نحوه‌ی خرید اقساطی این لوازم آگاه شوید.

مزایای خرید لوازم و تجهیزات مناسب اداری

قبل از اینکه با نحوه خرید اقساطی تجهیزات اداری و انواع تجهیزات در ادارات آشنا شوید، لازم است که از مزایای آن آگاه شوید. خرید لوازم و تجهیزات اداری مدرن و جدید فضای ایده‌آل و آرامش بخشی را ایجاد می کند که باعث افزایش روحیه کارمندان  و تاثیر پذیری بیشتر می شود.  علاوه بر این مزیت در ادامه‌ی مطلب به چندین مورد از مزایای مهم تهیه لوازم و تجیهیزات مناسب اداری برای شرکت ها و اداره ها پرداخته شده است.

خرید اقساطی تجهیزات اداری

اتوماسیون و بهره وری

تجیزات و لوازم مدرن اداری به راحتی کارهای عادی، مهم و زمان گیر گذشته مانند آرشیو کردن و کپی کردن را انجام می دهند. بنابراین تکنولوژی پیشرفته دستگاه های کپی، رایانه، ایمیل و فکس، کارکنان را قادر می سازد تا بخش زیادی از گردش کار خود را با سرعت و کارایی بیشتری مدیریت و اتوماتیک سازی کنند. اکثر ادارات در حال حاضر از سیستم های کامپیوتری برای محاسبه و پردازش داده های خام خود استفاده می کنند و اطلاعاتی همچون سود، هزینه و حقوق کارمندان را محاسبه می کنند.

کاهش مسئولیت کاری

هر چه نیروی کار خود را سر حال‌تر نگه دارید و کمتر او را خسته کنید، بهره وری و خلاقیت او افزایش می یابد. استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب حجم کار کارمندان را کاهش داده و باعث تمرکز بیشتر آنها روی کارهای مهم می شود. بنابراین این کار به نوبه‌ی خود اشتباهات را در محل کار کاهش می دهد و کیفیت کار کارکنان را بهبود می بخشد.

صرفه جویی در هزینه

تجهیزات دفتری مدرن می تواند تعداد نیروی مورد نظر برای انجام فعالیت های روتین و تکراری نظیر دسته بندی، تهیه نسخه و پردازش داده را کاهش دهد. با این کار شرکت ها می توانند سود خود را افزایش داده و با کمترین هزینه نیازهای اساسی کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان برآورده سازند.

انواع لوازم و تجیزات اداری

حال که با مزایای تجهیزات اداری آشنا شدید، شما را با انواع این تجهیزات جهت انتخاب و خرید اقساطی تجهیزات اداری آشنا خواهیم کرد. از جمله لوازم مورد نیاز و مهم اداری می توان به موارد ارائه شده در ادامه‌ی مطلب اشاره کرد:

  • زونکن: زونکن برای دسته بندی ، مرتب سازی و بایگانی اطلاعات به کار می رود.
  • کاغذ: کاغذ برای نوشتن ، بایگانی، ایده پردازی و چاپ اطلاعات به کار می رود.
  • کامپیوتر: کامپیوتر برای ارتباط با دنیای بیرون، پردازش، ورود داده‌های خام، ذخیره سازی، جست و جو، کپی، طراحی و دسته بندی اطلاعات به کار می رود.

 

بیشتر بخوانید: خرید قسطی پرینتر

خرید اقساطی تجهیزات اداری

  • پرینتر: این دستگاه برای چاپ سریع اطلاعات ذخیره شده روی کامپیوتر و بایگانی آنها در زونکن یا ارائه آن در جلسات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • میز: میز برای گذاشتن کامپیوتر، موس، پرینتر و دیگر ملزومات اداری به کار می رود.
  • صندلی: صندلی برای راحتی کار کارمندان و استفاده‌ی راحت‌تر آنها از کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • خط تلفن: تلفن برای برقراری ارتباط مشتریان با دفتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله لوازم ضروری دیگر می توان به فاکس، اسکنر، پانچ، منگنه، کاور، خودکار، تخته، ماژیک، لوازم آشپزخانه، میز جلسات و غیره اشاره کرد.

خدمات قسطا برای خرید اقساطی تجهیزات اداری

همانطور که گفته شد با توجه به قیمت های بالای وسایل ضروری دفاتر و ادارات، قسطا بمنظور رفاه و رضایت مشتریان شروع به فروش اقساطی لوازم و تجهیزات اداری کرده است. برای خرید اقساطی تجهیزات اداری میتوانید از قسطاکارت استفاده کنید.

برای دریافت قسطاکارت ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت