تلویزیون یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز در هر خانه‌­ای است؛ چرا که از اولین وسایل ارتباطی جهت سرگرمی و اطلاع از اخبار روزانه می باشد. پس امکان خرید اقساطی تلویزیون برای بیشتر مردم در جهان که با استفاده از این وسیله ارتباطی از وضعیت کشور و آب و هوایی نیز مطلع می شوند می تواند گزینه ای مطلوب باشد؛ چرا که با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود در کشور بسیاری از زوج های جوان هزینه­‌ی کافی جهت تامین این کالای ضروری را ندارند.

از این رو سایت قسطا برای اولین بار در کشور شروع به فروش قسطی تلویزیون از انواع سایت های ایرانی و خارجی کرده است. در ادامه با قسطا همراه باشید تا شما را با نحوه­‌ی خرید قسطی تلویزیون آشنا سازد. علاوه بر این با استفاده از خدمات قسطا امکان خرید قسطی جهیزیه، خرید قسطی لوازم خانگی و انواع کالا و خدمات فراهم میباشد.

خرید اقساطی تلویزیون

تلویزیون

قبل از آشنایی با نحوه خرید اقساطی تلویزیون بد نیست اطلاعات کلی در مورد این وسیله ارتباط جمعی پر طرفدار داشته باشید.

اولین تلویزیون الکترونیکی در سال ۱۹۲۷ اختراع شد، این تلویزیون توسط یک مخترع ۲۱ ساله به نام فانسورث ساخته شد. هدف اصلی ساخت این وسیله الکترونیکی، سرگرمی و آموزش بود. در اوایل تصاویر نمایشی در تلویزیون سیاه سفید بود، اما در سال ۱۹۳۹ اولین تلویزیون رنگی در برلین به نمایش گذاشته شد.

امروزه تلویزیون انواع مختلفی دارد که هر کدام کیفیت، هزینه و تکنولوژی خاص خود را دارند. روند ساخت تلکنولوژی نمایشگر این وسیله به ترتیب CRT، LCD، Digital، HD، ۳D، LED، SMART، OLED و ۴K می باشد.

برندهای زیادی به ساخت تلویزیون پرداختند، هر کدام ویژگی­ های خاص، منحصر بفرد و همچنین کیفیت و قیمت های متفاوتی دارند. از جمله این برندها می توان به سامسونگ، ال جی، سونی و ویزیو اشاره کرد.

 

بیشتر بدانید:

 

چرا خرید تلویزیون از اهمیت خاصی برخوردار است؟

تلویزیون یک رسانه ارتباط جمعی است، از این رو کشورها سازمان مخصوصی را برای ساخت برنامه های آن ایجاد می کنند. سازمان صدا و سیما و شرکت های خصوصی در همه­‌ی کشورها مسئولیت ساخت برنامه های سرگرمی، تبلیغ، آموزشی، سیاسی، ورزشی و مذهبی نظیر کمدی، آهنگ، فیلم، سریال، مستند، برنامه های علمی، اخبار، تحلیل سیاسی، سلامتی، مناظره و برنامه های ورزشی مختلفی را دارند.

همچنین سیاستمداران و تحلیلگران از این نمایشگر خانگی استفاده می کنند تا بتوانند قوانین و تصمیمات خود را به گوش مردم برسانند. پس تلویزیون به عنوان یک وسیله ضروری در هر خانه ای باید باشد و با امکان خرید اقساطی تلویزیون دیگر هیچ خانواده ای از داشتن تلویزیون محروم نخواهد بود.

خرید اقساطی تلویزیون

بیشتر بخوانید:

خرید تلویزیون

تلویزیون را می توان از تمامی فروشگاه های هایپر و دیجیتالی خرید نمود. با توجه به گفته های ذکر شده این وسیله دارای انواع مختلف و همچنین برندهای مختلفی است که در خرید آن باید حتما تحقیق شود تا متناسب با بودجه و خواسته شما خرید شود.

با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم های اخیر قیمت این کالا نیز افزایش یافته و از این رو مردم قادر به خرید تلویزیون مورد علاقه خود نیستند. از طرفی تحریم ها باعث شده تا اکثر مردم قادر به خرید قسطی تلویزیون از فروشگاه ها نباشند؛ چرا که فروشنده باید جنس فروخته شده را با قیمتی بالاتر خریداری کند، بنابراین فروش اقساطی برای آنها مقرون به صرفه نیست.

سایت قسطا با توجه به مشکلات پیش آمده جهت کمک به شهروندان و به خصوص زوج های جوان تصمیم به فراهم آوردن شرایطی کرده است که علاقه مندان بتوانند به خرید اقساطی تلویزیون از طریق قسطا از هر برند و کیفیتی بپردازند.

 نحوه­ ی خرید اقساطی تلویزیون از سایت قسطا

برای خرید اقساطی تلویزیون ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش تلویزیون