امکان خرید اقساطی ساز امروزه برای طرفداران و علاقه‌مندان به هنر موسیقی بسیار مطلوب می باشد و برخلاف گذشته که بیشتر افراد از سنین جوانی به بالا برای یادگیری موسیقی اقدام می کردند امروزه بسیاری از والدین سعی می کنند تا تست استعداد سنجی را از کودکان از سنین پایین‌تر به عمل آورند و با کشف استعداد موسیقی در آن ها برای آموزش موسیقی به کودکان خود از همان سنین کودکی اقدام می کنند.

اما دغدغه ی خاطر والدین این کودکان و کلیه ی افرادی که به موسیقی علاقه‌مند هستند، تهیه ی ابزار و آلات موسیقی است، چرا که این روزها با افزایش قیمت دلار، قیمت ابزار و آلات موسیقی نیز بسیار افزایش پیدا کرده است و حقیقتا بسیاری از افراد توانایی خرید آلات موسیقی را ندارند، به این منظور سایت قسطا با هدف سهولت و تسهیل پرداخت هزینه خرید آلات موسیقی اقدام به فروش اقساطی ساز و لوازم موسیقی نموده است. در ادامه با گروه قسطا همراه باشید تا با نحوه ی خرید اقساطی ساز و لوازم موسیقی از جمله گیتار، ویولن و … آشنا شوید.

خرید اقساطی ساز و لوازم موسیقی توسط سایت قسطا

همانطور که گفته شد با وجودی که علاقه مندان به موسیقی روز به روز در حال افزایش است اما با وجود افزایش قیمت آلات موسیقی، افرادی که قادر به تهیه الات موسیقی نیستند تا بتوانند به درستی آموزش بینند نیز بسیار زیادند.

خرید اقساطی ساز

اما دوستان عزیز چنانچه شما یا فرزند شما به یادگیری هنر موسیقی علاقه‌مند هستید و برای تهیه وسیله‌ی مورد نظر خود با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در وبسایت قسطا شرایطی را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید ازطریق آن هر نوع آلت موسیقی را متناسب با علاقه‌مندی ازمیان سازهای ویولن ، گیتار ، ویلن سل ، چنگ، گیتار الکتریک ، گیتار آکوستیک ، گیتار باس ، گیتار کلاسیک ، پیانوی دیجیتال ، پیانوی آکوستیک ، پیانوی گرند و … تهیه کنید.

به این ترتیب هنرجویان عزیزی که برای آموزش موسیقی در کلاس های مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند براساس مشخصات ساز موردنیاز خود به فروشگاه‌های معتبر فروش ابزار و آلات موسیقی مراجعه کنند و آن ساز را مطابق برند و سایز و دیگر ویژگی‌ها، از طریق وبسایت قسطا به صورت اقساطی خرید نمایند.

آیا مایلید تا با شرایط فروش اقساطی ساز و آلات موسیقی سایت قسطا بیشتر آشنا شوید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوال مثبت است، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی خرید اقساطی ساز و لوازم موسیقی از وبسایت ما آشنا شوید.

نحوه‌ی خرید اقساطی ساز و لوازم موسیقی از قسطا

برای دوستان عزیزی که به هر دلیل قادر به خرید نقدی آلات موسیقی مور نیاز خود نیستند، و مایل هستند تا از وبسایت قسطا، وسیله ی موردنظر خود را به طور اقساطی تهیه کنند، چند راه وجود دارد :

 

بیشتر بخوانید: خرید قسطی پیانو

 

خرید اقساطی ساز

  • روش اول : می توانند برند و مدل و ویژگی های ساز مورد نظر خود را انتخاب کنند و برای ما در سایت قسطا ارسال کنند. کارشناسان ما ساز مورد نظر شما را با ویژگی های ذکر شده بررسی می کنند و شرایط فروش اقساطی آن را به شما اعلام می کنند.
  • روش دوم : اگر قصد خرید از هر سایت ایرانی یا خارجی را دارید، مدل ساز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در سایت قسطا به طور آنلاین ثبت نام کرده و شرایط پیش پرداخت و پرداخت مبلغ هر قسط که قادر به پرداخت آن هستید، را برای ما ارسال کرده تا مجددا مورد بررسی کارشناسان ما قرار گیرد و نتیجه ی بررسی به شما اعلام شود.

دوستان گرامی شما می توانید هر کدام از این دو روش را که با آن راحت تر هستید را انتخاب کرده و به راحتی ساز مورد نظر خود را خریداری کنید. اما قبل از هر چیز توجه داشته باشید که شما به هر کدام از این دو روش که بخواهید از وبسایت قسطا خرید نمائید، باید ابتدا در سایت ثبت نام نموده و یک حساب کاربری ایجاد نمائید.

شایان ذکر است که دریافت کارمزد سایت قسطا در ازای فروش اقساطی هر نوع آلات موسیقی به شما عزیزان بسیار کم و ناچیز است.

نحوه ی ثبت نام در سایت قسطا

برای ثبت نام در سایت قسطا و ایجاد اکانت کاربری، باید به وب سایت آن به آدرس  www.ghesta.ir مراجعه کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت