آیا قصد خرید دستگاه ماینر دارید اما پول کافی جهت تهیه آن را ندارید؟ نظرتان در مورد خرید اقساطی دستگاه ماینر  چیست؟ رویای ایجاد یک فارم بزرگ از فناوری Asic ذهن شما را مشغول کرده است؟ دستگاه ماینر یکی از نیازهای ضروری افرادی است که علاقه به استخراج ارزهای دیجیتالی به خصوص بیت کوین دارند. اما با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده خیلی از افراد توان خرید این دستگاه را ندارند.

اما اصلا جایی برای نگرانی وجود ندارد، شما می توانید همین حالا با ثبت نام در سایت قسطا  و با استفاده از قسطاکارت از تمامی فروشگاه های ایرانی و خارجی به صورت اقساطی خرید نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه‌ی خرید قسطی دستگاه ماینر بدون نیاز به چک کارمندی در سایت قسطا آشنا سازیم.

وام خرید کالا

وام قسطا

دستگاه ماینر

یکی از راه‌های درآمد دلاری، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال میباشد که استخراج ارز دیجیتال، یک از روشهای سرمایه گذاری میباشد. استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از ۲ روش ماینینگ GPU و ASIC قابل انجام است که هرکدام دارای مجموعه ای از جوانب مثبت و منفی هستند. در حالیکه GPU محبوبیت زیادی در بین ماینرها دارد، برخی از ارزهای دیجیتالی تحت سلطه ASIC ها هستند که بسیار قدرتمندتر و کم مصرف تر از GPU ها می باشند. با این حال، بیشتر ASIC ها فقط می توانند یک الگوریتم خاص را استخراج کنند، در حالی که GPU ها انعطاف پذیری زیادی در  استخراج تقریباً هر ارز دیجیتالی دارند. در ادامه به صورت مفصل به توضیح هر یک از آنها پرداخته شده است.

GPU

پردازنده های گرافیکی به دلیل استخراج چندین ارز و کاربردهای متفاوت مانند بازی و هوش مصنوعی اهمیت و محبوبیت زیادی دارند، Nvidia و AMD از جمله معروف ترین پردازنده های گرافیکی موجود می باشند. ماینرها در صورت رکود یا سقوط بازار ارزهای دیجیتالی می توانند با فروش آنها ۲۰ تا ۵۰ درصد از هزینه های اولیه خود را جبران کنند.

با این حال، کارت های گرافیکی برای استخراج بسیار کم قدرت تر از دستگاه های ASIC عمل می کنند. GPU ها مصرف برق بالایی دارند و برای از بین بردن گرمای اضافی تولید شده توسط آنها، به سیستم های خنک کننده نیاز می باشد.

بیشتربخوانید: پرداخت قسطی هزینه شرکت در کلاسهای تحلیل تکنیکال

ماینر اقساطی

مزایا

چند منظوره
قابل انعطاف
به طور گسترده در دسترس
مقرون به صرفه

معایب

مصرف زیاد انرژی
کم قدرت نسبت به ASIC

حجیم و سنگین

اگر می خواهید انعطاف پذیری بیشتری برای استخراج ارز های دیجیتالی مختلف داشته باشید، بهتر است از GPU استفاده کنید. اما در صورتیکه می خواهید بیت کوین را استخراج کنید، بهتر است از  ASIC برای این کار استفاده کنید.

ASIC MINERS

ASIC ها با داشتن قدرت و انرژی بیشتر، کارآمدترین ماینرهای استخراج در بازار می باشند. این دستگاه ها بسیار گران قیمت می باشند و فقط برای انجام یک کار طراحی شده اند. برخلاف ماینرهای GPU که می توانید ارز مورد نظر را برای استخراج انتخاب کنید، ماینر ASIC بلافاصله پس از رخ دادن یک hard fork بی استفاده می شود.

خرید اقساطی دستگاه ماینر

مزایا

مصرف کم انرژی
بالاترین راندمان
وزن سبک

معایب

گران قیمت
غیر قابل ارتقا
استخراج یک الگوریتم

دستگاه ASIC برای ماینرهایی که بودجه زیاد و برق ارزان قیمت دارند، بسیار مناسب می باشد.

نحوه­ ی خرید قسطی دستگاه ماینر از سایت قسطا

در صورت نداشتن هزینه­‌ی کافی جهت پرداخت صورت حساب دستگاه ماینر خود می توانید با ثبت نام در سایت قسطا، هزینه‌ی پرداختی خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. تمامی علاقه مندان به ماینینگ از همین امروز می توانند دستگاه مورد علاقه­‌ی خود را از هر سایت ایرانی و خارجی مورد نظر خود انتخاب کرده و در قسطا سفارش دهند.

برای خرید با استفاده از سایت قسطا ابتدا در این سایت به نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود.

قسطاکارت