تزریق ژل و بوتاکس ، از جمله معیارهای مهم در زیبایی و جلوگیری از پیری زودرس می باشد. به طوری‌که داشتن پوستی زیبا، صاف، یکدست و بدون چین و چروک آرزوی هر کسی است. اما به دلیل مشکلات ژنتیکی، استرس و بسیاری از مشکلات دیگر خیلی از افراد طراوت و زیبایی پوست خود را از دست می دهند و احساس زیبایی سابق را ندارند.

از این رو روش های جوانسازی جدیدی نظیر انواع تزریق های ژل و بوتاکس به عنوان پر طرفدارترین روش های درمان چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا از شرایط اقساطی هزینه‌ی تزریق ژل و بوتاکس مطلع شوید. علاوه بر این مورد، با استفاده از خدمات قسطا، پرداخت قسطی هزینه ارتودنسی، پرداخت قسطی هزینه اکستنشن مو ، پرداخت قسطی هزینه لیفت صورت و سایر خدمات امکان پذیر میباشد.

تزریق ژل و بوتاکس

در ادامه به تزریق ژل و بوتاکس و معایب و مزایا آن ها به‌صورت خلاصه پرداخته شده است:

بیشتر بخوانید:

مزوتراپی چیست؟

بوتاکس

بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها ازطریق فلج کردن موقت ماهیچه ها استفاده می شود. این ماده از یک نوروتوکسین به نام سم بوتولینوم ساخته شده است که توسط باکتری Clostridium botulinum تولید می شود. علاوه بر از بین بردن چین و چروک ها از بوتاکس معمولا  برای درمان عرق بیش از حد، میگرن و اختلالات عضلانی نیز استفاده می کنند.

اما باید توجه داشته باشید که  درمان با استفاده از بوتاکس یک راه حل دائمی برای جلوگیری از روند پیری نیست. برای حفظ نتایج بوتاکس، لازم است که این روند هر ۴ تا ۶ ماه تکرار شود. نتایج این روش به طور معمول پس از تکرار مکرر، کمتر و کمتر می شود؛ دلیل این امر ایجاد مقاومت بدن در برابر  ماده فعال در این درمان است.

ژل و بوتاکس

تزریق ژل


تزریق ژل به منظور از بین بردن خطوط عمیق صورت (و گاهی اوقات در بدن) استفاده می شود. در گذشته از ژل های سیلیکون استفاده می شد، اما پس از تحقیقات دانشمندان و پی بردن به عوارض این نوع از ژل ها، مشخص شد که ژل های سیلیکونی قابل جذب نمی باشند و در زیر پوست حرکت می کنند، امروزه استفاده از ژل های سیلیکونی تا حدودی منسوخ شده است. در حال حاضر از ژل هایی با اثرات مضر کمتر استفاده می شود که هم قابل جذب هستند و هم در زیر پوست حرکت نمی کنند.

ژل و بوتاکس

انواع مختلف ژل


ژل ها به طور کلی به سه دسته قابل جذب، غیر قابل جذب و قابلیت جذب دیرتر  تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر یک از آنها پرداخته شده است:
ژل قابل جذب: این نوع ژل ها از مولکول های بدن هستند و می توانند روی پوست جذب شوند.
ژل غیر قابل جذب: این نوع ژل ها به هیچ وجه جذب پوست نمی شوند. ژل های Article و Aquamid از این دسته ژل ها می باشند. این نوع از ژل ها با گذشت زمان اثر بیشتری خواهند داشت، اما عوارض استفاده از آنها نسبت به ۲ دسته دیگر بیشتر است. از جمله مشکلات اساسی این نوع از ژل ها، این است که در برخی مواقع در زیر پوست ناهمواری هایی ایجاد می شود که قابل لمس می باشند.
ژل هایی که دیر جذب می شوند: ژل های Radiesse و Captique ژل هایی هستند که دیر به پوست جذب می شوند. این نوع ژل ها طی ۱ تا ۵ سال دوام دارند، اما در برخی مواقع  ناهمواری هایی در زیر پوست ایجاد می شود.
مراکز درمانی معمولا سیستم پرداخت قسطی ندارند و آن‌مراکزی که این ویژگی را دارند خدماتی با کیفیت کمتر ارائه می‌دهند. به همین دلیل ما در قسطا تصمیم گرفتیم برای حل این مشکل اعتبار پرداخت اقساطی هزینه تزریق ژل و بوتاکس را ارائه کنیم که این اعتبار ازطریق قسطا کارت به شما داده‌خواهدشد.
بیشتر بخوانید:

پرداخت اقساطی هزینه تزریق ژل و بوتاکس

برای پرداخت اقساطی هزینه تزریق ژل و بوتاکس خود با سایت قسطا ابتدا باید در این سایت با نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید.

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد که وام بدون ضامن قسطا در قالب این کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت تا سقف ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید هرکالایی اقدام کنید و هزینه‌ی آنرا بعدا بصورت اقساطی به ما بازپرداخت میکنید. علاوه بر این، با استفاده از قسطاکارت میتوانید هزینه انواع خدمات هم قسطی پرداخت کنید. دندان پزشکی اقساطی، پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی و … در تمامی بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها  و مراکز درمانی سراسر کشور امکان پذیر میباشد.

یکی از مزیت های قسطا این است که برای پرداخت اقساط نیازی به حضور فیزیکی نیست، تمامی کارها به صورت آنلاین قابل انجام است. علاوه بر آن نیازی به چک کارمندی و ضامن نیز نمی باشد.

سفارش قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت هرگونه مشکل در پرداخت هزینه های مرتبط با زیبایی خود دیگر نگران نباشید و تنها از ما کمک بخواهید.