صندلی گیمینگ یکی از ملزومات کار برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای و کنسولی می باشد. این گونه بازی ها با سرعت باور نکردنی رو به افزایش است. هر چه افراد بیشتری به دنیای بازی وارد می شوند، طبیعی است که به دنبال احساس آرامش بیشتری در بازی می باشند. یکی از این موارد صندلی گیمینگ و هدفون بی سیم است. چندین مدل صندلی گیمینگ در دنیا وجود دارد که کاربران با توجه به راحتی و آرامش خود مدل مورد نظر را انتخاب می کنند.

صندلی گیمینگ به دلیل امکانات و تکنولوژی که دارند، بسیار هزینه بر و گران قیمت می باشند. علاوه بر این با قسطا میتوانید انواع کنسول بازی را قسطی بخرید در ادامه با قسطا همراه باشید تا صندلی گیمینگ مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

صندلی گیمینگ

خدمات قسطا

به منظور خرید صندلی گیمینگ با استفاده از سایت قسطا به این صورت اقدام کنید:

ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

صندلی گیمینگ

بیشتر بخوانید: خرید قسطی انواع قطعات کامپیوتر

صندلی گیمینگ

صندلی بازی مخصوص ساخت راحتی بازی های ویدیویی است. تاریخچه صندلی بازی نشات گرفته از بازی های مسابقه ای مانند Need For Speed ، FlatOut ، Dirt و غیره است. ایده اصلی این بود که احساسی را که هنگام رانندگی با ماشین اسپرت دارید تکرار کنید. به همین دلیل است که تقریباً تمام صندلی های بازی به گونه ای طراحی شده اند که شبیه صندلی ماشین باشند.

آن ها دارای کمرهای بسیار بالایی هستند و از طرفین شعله ور هستند. دو طرف صندلی به طور معمول دارای بالشتک اضافی خواهد بود. دو طرف پشتی کمی به سمت داخل منحنی خواهد بود. بیشتر مدل ها همچنین دارای نوع بریدگی در قسمت پشتی هستند تا به زیبایی ظاهری اسپرت کمک کند. صندلی گیمینگ به طور کلی دارای مکانیسم اساسی، قابلیت تنظیم محدود در مقایسه با صندلی های اداری، کیفیت بالا و ضمانت کوتاه است.

صندلی های بازی محصولی بسیار جالب برای وارد بازار است. آنها گزینه ای بسیار منحصر به فرد را برای افرادی ارائه می دهند که می خواهند چیزی را برای تجربه بازی خود سفارشی کنند. مخالفان صندلی های بازی صحیح هستند. در صورتی که تنها نگرانی شما بهترین عملکرد را برای دلار شما داشته باشد ، صندلی های دفتر معمولاً از ارزش بهتری برخوردار می شوند ، اما این دنیایی نیست که ما در آن زندگی می کنیم.

مردم همیشه به خاطر عملکرد خالص خود ، چیزهایی را خریداری نمی کنند. اگر اینگونه بود ، پس مارک هایی مانند Beats by Dre ، Hollister و Hummer کار نمی کنند. در پایان روز ، اگر روشی را که صندلی بازی به نظر می رسد دوست دارید و از نشستن در آن احساس خوبی دارید ، پس گزینه خوبی برای شما است.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.