دوربین یکی از وسایل ضروری در سفرها و ثبت خاطرات است که استفاده از آن خاطرات را تا ابد زنده نگه‌می‌دارد و حتی در صورت کسب تخصص یک فرصت شغلی به شمار می‌آید. اگر پرداخت نقدی هزینه خرید یک دوربین حرفه ای برای شما مشکل است، نظرتان در مورد خرید قسطی دوربین چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن دوربین‌ها مقدار حافظه افزایش یافت، هزینه‌­ی چاپ و ظهور فیلم کمتر شد و همچنین امکان آرشیو هزارها عکس و فیلم در حافظه های قابل حمل ممکن شد. سایت قسطا جهت کمک به شما در ثبت خاطرات و از دست ندادن موقعیت شغلی عکاسی به دلیل مشکلات اقتصادی شروع به فروش قسطی دوربین از انواع سایت های ایرانی و سایتهای خارجی کرد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا شما را با نحوه­‌ی خرید قسطی دوربین آشنا سازیم.

خرید قسطی دوربین

انواع دوربین های عکاسی

قبل از اینکه بدانید شرایط خرید قسطی دوربین چیست! بهتر است با انواع دوربین آشنا شوید.

دوربین دستگاهی برای گرفتن عکس و ثبت خاطرات است. این دستگاه دارای انواع مختلفی از جمله دوربین دیجیتالی، کامپکت، اکشن، چاپ سریع، بدون آینه و غیره است. بعضی از این دوربین ها همچون DSLR بسیار گران قیمت، برخی مانند کامپکت کاربر پسند، برخی دیگر دارای زوم دیجیتال محدود و فاقد آینه هستند.

امروزه دوربین های دیجیتالی حرفه ای برای گرفتن عکس های حرفه ای و حافظه ه­­ای قوی در مراسم مختلف به کار می روند و از این رو مورد علاقه‌­ی قشر وسیعی از مردم و عکاسان می باشند. دوربین های DSLR در گرفتن عکس های بیلبوردی، مجلات، تبلیغات و فشن شوها مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین ها هم مانند دیگر وسایل در برندها و مدل های مختلفی ساخته شده اند. از جمله برندهای معروف در این عرصه عبارتند از زنیت، سونی، کانن، کونیکا، نیکون، کاسیو، فوجی.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی نیاز به دوربین دارند؟

همه­‌ی افراد نیاز به دوربین برای ثبت لحظات شیرین زندگی خود و یادگاری آن به نسل های بعدی دارند. اما در این بین گردشگران، عکاسان، فشن شو و فیلم برداران نیاز بیشتری به استفاده از آن دارند تا بتوانند از امکانات آن برای کسب درآمد خود دارند.

خرید قسطی دوربین

خرید دوربین

انواع دوربین را می توان از فروشگاه های عرضه کننده وسایل دیجیتالی، مال ها و فروشگاه برندهایی که دارای دوربین هستند خریداری کرد. اما با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم هایی که اخیرا پیش آمده قیمت این کالا نیز بالا رفته و از این رو مردم نمی توانند دوربین مورد علاقه خود را تهیه کنند.

بنابراین در بیشتر فروشگاه ها هم شرایط خرید قسطی دوربین وجود ندارد چرا که باید با قیمت بالاتری خریداری کنند. اما با این وجود سایت قسطا برای اولین بار در ایران جهت کمک به علاقمندان عکاسی و ثبت تک تک خاطرات زندگی افراد تصمیم به فروش اقساطی دوربین گرفت تا از این راه بتواند خنده ای روی لب های شما عزیزان بیاورد.

نحوه­‌ی خرید قسطی دوربین از قسطا

تمامی علاقه مندان به عکاسی از همین امروز می توانند دوربین مورد علاقه­‌ی خود را از هر سایت ایرانی و خارجی مورد نظر خود انتخاب کرده و در قسطا سفارش دهند. جهت سفارش از قسطا ابتدا باید در سایت آن به نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

توجه داشته باشید که تمامی مراحل ثبت سفارش و پرداخت اقساط به صورت آنلاین است و نیاز به حضور فیزیکی در شرکت نیست. فرآیند خرید همچنین نیازی به چک کارمندی و ضامن ندارد و تنها با چک شخصی بدون برگشتی قادر به خرید دوربین مورد علاقه خود هستید. کارمزد خرید اقساطی محصولات نیز بسیار کم است.

سفارش قسطاکارت

از اینکه با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم، در صورت داشتن تجربه­‌ی خرید اقساطی از سایت قسطا لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز استفاده کنند.