هر ساله شهریه ‌ها و هزینه های دانشگاه ها بیشتر شده و دانشجویان با مشکلات زیادی جهت پرداخت هزینه ‌های دانشگاهی خود مواجه می‌شوند. از این رو بسیاری از آنها به دلیل مشکلات اقتصادی و تورم‌های موجود مجبور به انصراف و ترک دانشگاه می‌ شوند. سایت قسطا  با در نظر گرفتن مشکلات معیشتی و اقتصادی هموطنان عزیز سعی در کمک به جوانان جهت ادامه تحصیل و پیشرفت آنها دارد. این سایت با تقسیط شهریه دانشگاه بدون هیچ چک کارمندی و ضامن به شما در راه رسیدن به موفقیت کمک می‌کند. در ادامه مقاله به شرایط تقسیط شهریه دانشگاه توسط قسطا پرداخته شده است.

هزینه های دانشگاه

مزایای تحصیل در دانشگاه

اگر چه هزینه های دانشگاه زیاد است اما تحصیل در مراتب بالا به جوانان کمک می‌کند تا بتوانند انگیزه و هدف بیشتری برای آینده پیدا کنند. در ادامه به برخی از مزایا ادامه تحصیل در دانشگاه پرداخته شده است:

فرصت‌های شغلی بیشتر

با تحصیلات دانشگاهی نه تنها مدرک بلکه مهارت‌های لازم جهت کار را نیز می‌آموزید. علاوه بر کسب مهارت، ایده یا هدفی برای شغل آینده خود نیز خواهید داشت. از این رو بزرگ‌ترین مزیت داشتن مدرک دانشگاهی فرصت‌های شغلی بیشتر در آینده و حتی ایجاد استارتاپ است.

دستمزد بیشتر فارغ التحصیلان

همانطور که می‌دانید دستمزد کار حرفه‌ای بیش از کار غیر حرفه‌ای است و از این رو فارغ التحصیلان متناسب با میزان سطح تحصیلی خود حقوق بیشتری نیز دریافت خواهند کرد.

استقلال

بسیاری از افراد برای تحصیل به شهرهای اطراف یا حتی دورتر از محل زندگی‌شان می‌روند و از این رو مجبور به زندگی مجردی در آن شهر می‌شوند. بنابراین مهارت‌های لازم جهت زندگی از جمله آشپزی، پرداخت صورت حساب و منظم بودن را نیز یاد می‌گیرند. علاوه بر این زندگی در یک محیط دور از خانه به شما کمک می‌کند تا از لحاظ فکری سریع‌تر استقلال پیدا کنید و برای رسیدن به اهداف مد نظرتان بیشتر تلاش کنید.

یاد گرفتن و کشف کردن

تحصیل در دانشگاه به دانشجویان تحقیق و کاوش، تفکر خلاق و ارتباط با دیگران را نیز می‌آموزد و باعث می‌شود تا دانشجویان شروع به یادگیری و کشف چیزهای جدید برای کمک به مردم کنند.

با این حال با توجه به افزایش سالیانه شهریه­ ها بسیاری از افراد قادر به ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه نمی باشند. مطمئنا پرداخت قسطی هزینه های دانشگاه کمک بسزایی به دانشجویان خواهد کرد.

 

  • بیشتر بدانید:

پرداخت قسطی هزینه‌ آزمون آیلتس

 

هزینه های دانشگاه

شهریه و هزینه های دانشگاه

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی قادر به پرداخت شهریه­‌ی دانشگاه نیستند و از این رو به تحصیلات عالیه و دانشگاهی نمی پردازند. بیشتر آنها علاقه‌مند به تحصیل و پژوهش‌­اند اما مشکلات معیشتی مانع بزرگی بر سر راه آنها است.

تقریبا همه‌­ی دانشگاه ها به دانشجویان وام می دهند اما این وام دردسرهای زیادی دارد که از جمله‌­ی آن می­توان به مدت زمان انتظار، تعداد دریافت وام و یک ضامن معتبر اشاره کرد. از این رو سایت قسطا تصمیم به تقسیط شهریه دانشگاه بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن کرده است. علاوه براین، با استفاده از خدمات قسطا، امکان پرداخت قسطی هزینه کلاس زبان، پرداخت قسطی هزینه کتابها و آزمون‌های آمادگی کنکور و خرید قسطی سایر کالا و خدمات امکان پذیر میباشد.

تقسیط هزینه های دانشگاه در سایت قسطا

سایت قسطا اولین سایت در زمینه­‌ی ارائه تسهیلات ویژه جهت خرید محصولات و خدمات به صورت اقساطی است. این سایت به دلیل بحران اقتصادی موجود و افزایش تورم با هدف کمک به عموم مردم جهت خرید منصفانه اجناس و خدمات ایجاد شده است. از این رو پس از مشکلات به وجود آمده برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل تصمیم به شرایط تقسیط شهریه دانشگاه گرفت تا از این طریق دانشجویان بتوانند با آرامش بیشتری به درس خود ادامه دهند.

جهت پرداخت شهریه با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید به نشانی https://ghesta.ir/ بروید، پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت هر گونه سوال، انتقاد و پیشنهاد لطفا با ما در تماس باشید. اگر از شرایط تقسیط هزینه های دانشگاه در سایت قسطا مطلع­ هستید و از آن استفاده کرده اید، لطفا نظرات و تجارب خود را در کامنت­ ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آنها استفاده کنند.