اگر با سری نوت گوشی سامسونگ آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که گوشی سامسونگ سری نوت ۹ یا note 9 یکی از بهترین و شاید کاملترین مدلی بود که چند ماه پیش توسط این کمپانی معرفی شد. متاسفانه با وجود نوساناتی که در قیمت دلار وجود دارد، خرید نقدی این گوشی برای بسیاری از افراد مشکل شده است. اما با امکان خرید قسطی نوت ۹ دیگر نگران نباشید عزیزان!

مهم نیست که چقدر سرمایه دارید، شما می توانید با استفاده از خدمات گروه قسطا، از تمامی سایت های خارجی و ایرانی  خرید قسطی ps4، خرید قسطی لپتاپ،‌ خرید قسطی انواع گوشی و کالاهای مختلف را تجربه کنید.

شرایط فروش قسطی note 9

برایدریافت اعتبار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

خرید اقساطی نوت ۹

خرید قسطی نوت ۹

توجه : برای خرید از قسطا نیازی به حضور فیزیکی و چک کارمندی نیست. چا که تمامی مراحل اقساطی کردن کالا به صورت آنلاین انجام می شود. علاوه بر این شما می توانید با چک شخصیتان از خدمات فروش قسطی note 9 بهره مند شوید.

مشخصات گلکسی نوت ۹

  • اولین ویژگی از گلکسی note 9 صفحه نمایش بزرگ آن با رزولوشن بالایش است. صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند، ۶۴ اینچ با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. باریک بودن حاشیه کناریی این تلفن همراه موجب شد که یوتیوب آن را به عنوان  Signature Device انتخاب کند.
  • اسپیکرهای این تلفن همراه حالت استریویی داشته و با بهره گیری از Dolby Atomos تجربه متفاوت صوتی را در اختیار کاربرانش قرار می هد.
  • جنس بدنه این تلفن همراه مشابه با سری های قبلی گلکسی است. اما تراشکاری ظریفی که در گوشه های این تلفن همراه انجام شده است، نمای بهتر و البته متفاوتی به آن بخشیده است.
  • نوت ۹ در دو حالت عرضه می شود. یکی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ و دیگری با ۵۱۲ گیگ. بالا بودن ظرفیت این تلفن های همراه موجب می شود که کاربران بدون نگرانی از حجم باقی مانده حافظه، هر چقدر که می خواهند آهنگ، فیلم و عکس در تلفن همراهشان ذخیره کنند.
  • سامسونگ برای خنک سازی پردازنده قوی note 9 از سیستمی به نام Water Carbon Cooiln استفاده می کند. که از گرم شدن گوشی هنگام کار با آن جلوگیری می کند.

این تلفن همراه دارای قابلیت های بیشماری است. در این مقاله ما تنها به معرفی برخی از آنها پرداختیم. اگر شما به دنبال سایتی مطمئن برای خرید قسطی نوت ۹ هستید می توانید به ما اعتماد کنید. اگر در رابطه با نحوه فروش قسطی note 9 سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.