خرید قسطی ps4 در این زمان که استفاده‌ از کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن در بین علاقمندان به‌ بازی نوجوان، جوان و بزرگسال فراگیر شده‌است، می تواند ایده ای جالب توجه باشد. به‌ همین دلیل درخواست برای خرید این دستگاه بیشتر شده و درنتیجه آن قیمت این دستگاه بالاتر رفته‌است. از آنجایی که برای خرید کنسول بازی و ملزومات آن نیاز به‌ هزینه بالایی است، قسطا شرایطی را فراهم کرده‌است که با استفاده از ثبت‌نام در قسطا و دریافت قسطا کارت بتوانید کنسول بازی و تجهیزات و بازی‌های آن را تهیه کنید و هزینه آن را قسطی بپردازید.

مهم نیست که چقدر سرمایه دارید، شما می توانید با استفاده از خدمات گروه قسطا، از تمامی سایت های خارجی و ایرانی  خرید قسطی لپتاپ،‌ خرید قسطی انواع گوشی و کالاهای مختلف را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی ps4

شاید برای بسیاری قابل باور نباشد که با استفاده از سایت های آنلاینی مانند قسطا شما می توانید از هر فروشگاهی که می خواهید خرید قسطی داشته باشید. بدون اینکه نیازی به ضامن و یا چک کارمندی داشته باشید.

خرید قسطی ps4

برای دریافت اعتبار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

مزایای خرید از قسطا چیست؟

با خرید قسطی از قسطا کارمزدی به شما تعلق می گیرد کمتر از حالت دوم که در ادامه به معرفی آن می پردازیم است.

در این حالت شما محدود به خرید از برند یا فروشگاه خاصی نیستید. می توانید هر مدل پلی استیشنی که می خواهید به ما سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

برای پرداخت اقساط نیازی به ارائه چک کارمندی نیست. شما می توانید با ارائه چک شخصی نیز خرید قسطی ps4 را تجربه کنید!

مهمتر از همه اینکه شما برای قسطی کردن خرید خود همه امور را به صورت آنلاین انجام می دهید و نیازی به حضور فیزیکی ندارید.

خرید قسطی ps4

معرفی پیلی استیشن ۴ یا ps4

این پلی استیشن یکی از جدیدترین کنسول شرکت سونی محسوب می شود که از زمان معرفی اش تا کنون توجه بسیاری از افراد،چه بزرگ و چه کوچک را به خودش جلب کرده است. برای خرید قسطی ps4 نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

مهمترین نکاتی که هنگام خرید قسطی ps4 باید بدانید

این کالای الکترونیکی به طور کلی به سفارش ۴ منطقه از سطح جهان تولید می شود. این ریجن ها را می توان در ۴ دسته زیر قرار داد :

  • ریجن ۱ : امریکا
  • ریجن ۲ اروپا
  • ریجن ۳ : آسیا
  • ریجن ۴ : استرالیا و نیوزلند

همانطور که متوجه شدید، تفاوت هر یک از این منطقه ها کشوری است که سفارش ساخت کالا را داده است. برخی از افراد معتقدند که کالای ریجن ۱ و ۲ کیفیت بهتری دارند.

با خرید قسطی ps4 ، ۴ نفر به صورت همزمان می توانند آنلاین شوند و ۱۶ اکانت را به مهمانی قبول کنند.

با استفاده از کابل های تبدیل می توانید این دستگاه را به تلویزیون های قدیمی متصل کنید. بنابراین نگران استفاده از این وسیله سرگرمی نباشید.

همراهان عزیز و گرامی اگر برای خرید قسطی ps4 سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.