دریافت وام بدون ضامن از قسطا

 با شنیدن کلمه وام چه چراغ‌هایی در ذهن شما روشن می‌شوند؟ اگر تا‌به ‌حال از مسیر رسیدن به یک وام عبور کرده باشید احتمالا چراغ قرمز چشمک زنی شما را از فکر کردن به گرفتن وام مجدد منصرف می‌کند. حق دارید! گاهی راه رسیدن به یک وام مثل یک مسابقه اتومبیل‌رانی در صحراست که بدون ماشین آفرود غیر ممکن است. این ماشین آفرود چیست؟ ضامن معتبر برای ارائه به بانک یا موسسات قرض‌الحسنه حکم همین ماشین آفرود را دارد. اما اگر دسترسی به این ماشین ممکن نبود چطور وام بدون ضامن بگیریم؟ ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. با قسطا میتوانید بدون ضمن وام دریافت کنید و نسبت به خرید هر کالا یا خدماتی اقدام کنید. پس با خدمات قسطا خرید گوشی اقساطی ، خرید قسطی لپ تاپ و هر کالا و خدمات دیگری به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

 برای شروع شاید بد نباشد مسیر گرفتن وام‌های بانکی را با هم مرور کنیم.

محاسبه اقساط

چگونه وام بدون ضامن بگیریم ؟

احتمالا اولین گزینه برای دریافت وام بانک‌ها و موسسات باشند. اما آیا اولین گزینه همیشه بهترین گزینه است؟ اگر تا به حال از وام استفاده نکرده باشید احتمالا چشم‌انداز شما راه مستقیم و سرراستی خواهد بود. مراجعه به بانک و پر کردن فرم درخواست و در نهایت دریافت وام، ایده‌آل‌ترین نحوه گرفتن وام است. گر فکر می‌کنید که می‌توانید وام بدون ضمانت و بی‌دردسر از موسسات قرض‌الحسنه و بانک‌ها وام بگیرید باید بگوییم که متاسفانه این رویا واقعی نیست و خیلی نمی‌شود روی این نوع وام حساب باز کرد.

چرا نمی‌توانیم روی وام بانکی حساب کنیم؟

گرفتن وام ارزان و با سود پایین از بانک‌ها و موسسات قرض‌الحسنه دردسرهایی دارد. احتمالا شما هم از دوست و آشنایانتان شنیده باشید که برای دریافت وام چه غول‌هایی را شکست داده‌اند. معمولا متقاضیان برای دریافت آن زمان و انرژی زیادی صرف می‌کنند. این انرژی و زمان صرف چه مواردی می‌شود؟

وام بدون ضامن

۱– معرفی ضامن‌های معتبر به بانک‌ها

ما به دنبال موسسه یا بانکی که وام بدون ضامن بدهد رفتیم؛ نبود؛ شما هم نگردید، نیست. هیچ امکانی برای گرفتن وام بدون ضامن در این موسسات وجود ندارد. ضامن‌های مورد تایید معمولا شغل دولتی دارند و باید گواهی کسری از حقوق به بانک ارائه دهند. همین عامل نداشتن ضامن احتمالا اولین گزینه برای رد وام بانکی است. اما اگر بی‌خیال وام بدون ضامن شدید و بستگان درجه یک شما ضامن‌های معتبری‌اند باید غول‌های مرحله بعد را شکست دهید.

۲– ارائه گواهی کسر از حقوق یا اشتغال به کار

متاسفانه مدارک مورد نیاز به بانک‌ها تنها به ضامن‌های شما محدود نمی‌شود. بلکه خود شما نیز باید گواهی کسر از حقوق یا اشتغال به کار را به بانک ارائه دهید. در واقع وام‌های بانکی به افرادی که در یک شرکت، سازمان یا مجموعه مشغول به کار باشند تعلق می‌گیرند. قبل از اقدام به درخواست وام از شرکت و سازمانی که در آن فعالیت دارید بپرسید امکان ارائه چنین سندی را به شما دارد یا خیر و بعد برای آن اقدام کنید.

۳- محدودیت استفاده و سقف خرید

وام بانکی معمولا محدودیت‌هایی دارد. یعنی چه؟ مثلا وام خرید کالای ایرانی یا وام جعاله، جهیزیه و … تنها یک استفاده مخصوص دارند. شما با وام جهیزیه نمی‌توانید برای خرید اتومبیل اقدام کنید یا با وام خرید کالای ایرانی فقط می‌توان کالاهای تولید داخلی را تهیه کرد اما متاسفانه کالای وارداتی کیفیت بهتری نسبت به رقیب‌های ایرانی دارد و معمولا به عنوان گزینه اول مورد بررسی و خرید قرار می‌گیرد. این وام‌ها سقف خرید دارند و نمی‌توانیم بیشتر از مبلغی که از سمت بانک برای آن‌ها اعلام شده برای خرید اقدام کنیم.

۴– در دسترس نبودن

کافیست نیاز به وام داشته باشید؛ آن زمان باید تمام شعب بانک‌ها را زیر و رو کنید تا بانکی که با شرایط شما وام اعطا می‌کند را پیدا کنید. این وام‌ها معمولا برای گروه خاصی در نظر گرفته شده‌اند. برای مثال وام ازدواج فقط به افرادی که به تازگی ازدواج کرده‌اند تعلق می‌گیرد یا وام مسکن جوانان متعلق به زوجینی است که تا به حال ملکی نداشته‌اند. متاسفانه این وام‌های بانکی همیشه در دسترس نیستند و ما نمی‌توانیم در شرایط پیش‌بینی نشده روی آن‌ها حساب باز کنیم.

قسطاکارت

۵– زمان‌بر بودن

فرض کنید تا اینجای ماجرا تمام غول‌ها را شکست دادید و مشکلات را پذیرفتید و همچنان به وام بدون ضامن فکر نمی‌کنید. یک بانک با شرایط شما پیدا شده، ضامن‌های شما حی و حاضر برای ارائه ضمانت همراه شما هستند و گواهی اشتغال به کار نیز به همراه دارید. فرآیند اعتبارسنجی در این مرحله زمان زیادی از شما می‌گیرد. آیا تضمینی است که تا نتیجه اعتبارسنجی کالای مورد نظر شما با همان قیمت در بازار موجود باشد؟خیر!

۶– انعطاف‌پذیر نبودن در بازپرداخت

وام‌های بانکی شوخی و انعطاف ندارند. زمان پرداخت آن‌ها توسط بانک اعلام می‌شود و شما هیچ نقشی در انتخاب زمان ندارید. ضمنا برخی بانک‌ها مبالغ بالایی از وام را تا آخرین قسط نزد خودشان نگه‌می‌دارند. بانک‌ها گاها پیش‌پرداخت‌های بالا برای اعطای وام درخواست می‌کنند؛ مبالغی که تهیه آن‌ها آسان نیست و تا انتهای قسط نزد بانک بلوکه می‌مانند. پس قبل از اقدام به دریافت به ماه‌های بازپرداخت و اقساط فکر کنید. شرایط هر وام را بسنجید و بعد برای آن درخواست دهید.

۷– بالا بودن سود وام بانکی

متاسفانه گاهی سودهای وام بانکی آن‌قدر بالاست که باید تقریبا نصف مبلغ وام را به عنوان قسط به آن باز گردانیم. در حال حاضر کمترین سود وام بانکی برای وام ازدواج است اما مگر چند درصد از متقاضیان وام بانکی در شرایط وام ازدواج قرار دارند؟ هر زمان که اقدام به گرفتن وام بانکی کردید حتما به سود آن توجه کنید! با وجود تورم داشتن مقدار متناسبی سود بدیهیست اما سودهای کلان می‌توانند ما را متحمل ضررهای مالی بسیاری کنند.

امیدواریم شما را از گرفتن وام ناامید نکرده باشیم. وام ارزان و با سود کم منقرض نشده است. اگر نخواهید این مراحل را پشت سر بگذارید چه طور وام بگیرید؟ از قسطا وام بدون ضامن بگیرید. چگونه؟

وام بدون سپرده قسطا مناسب برای همه

وام بدون ضامن؟ بله! خواب نمی‌بینید؛ این یک رویای صادقه است. قسطا در هر شرایطی و به هر میزان مورد نیاز شما وام با سود کم و بدون ضمانت ارائه می‌دهد. این وام شامل همه افراد می‌شود و برای آن نیاز به ارائه ضمانت‌های سنگین نیست. چه وام‌هایی می‌توانیم از قسطا بگیریم؟

انواع وام در قسطا

قبل از هرچیزی باید بدانید که قسطا فروشگاه نیست. قسطا اعتبار شما را برای خرید اقساطی تامین میکند. شما میتوانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از قسطا اعتبار دریافت کنید. این اعتبار در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد و به وسیله آن میتوانید نسبت به خرید گوشی موبایل اقساطی ، لپ تاپ اقساطی و هرکالا یا خدمات دیگری اقدام کنید

ثبت نام وام

مزیت‌های وام فوری قسطا

خرید قسطی از قسطا مزایای زیادی دارد. اولین و مهم‌ترین مزیت نیاز نداشتن به ضامن بانکی است.  اما سایر مزایای این وام عبارت است از:

  • سود پایین
  • انتخاب زمان بازپرداخت به عهده وام‌گیرنده
  • نداشتن سقف خرید
  • نداشتن محدودیت خرید
  • در دسترس بودن
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • قابلیت استفاده در تمام فروشگاه‌های دارای دستگاه پوز
  • قابلیت خرید اینترنتی
  • اعتبار سنجی سریع
  • بدون نیاز به سند

وام بدون ضامن

قطعا مزایای ذکر شده آنقدر جذاب است که توجه شما را برای گرفتن یک وام بدون ضامن جلب کند. چطور برای دریافت وام اقدام کنید؟

طریقه دریافت وام بدون ضامن از قسطا

کافیست وارد وبسایت www.ghesta.ir  شده و در آن عضو شوید. مبلغ مورد نیازتان را در سامانه ثبت کنید، مبلغ پیش‌پرداخت اولیه و ماه‌های بازپرداخت را اعلام کرده، مدارک شناسایی خود را بارگذاری کرده و چک‌های صیادی برای ضمانت ارسال کنید. همچنین می‌توانید پرینت گردش آخر چند ماهه حسابتان را ارسال نمایید. نیازی نیست برای ارسال این موارد حضور داشته باشید و می‌توانید مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. در صورت کامل بودن مدارک، اعتبارسنجی شما نهایتا یک روز کاری زمان می‌برد.

بعد از اعتبارسنجی کارت اعتباری شما برایتان ارسال می‌شود. به محض پرداخت مبلغ اولیه پیش‌قسط، قسطا کارت شما شارژ شده و می‌توانید برای خرید آن در تمام فروشگاه‌ها اقدام کنید. اگر قصد خرید از درگاه اینترنتی را دارید می‌توانید با مراجعه به بانک رمز دوم اینترنتی خود را فعال کنید. به راحتی نوشیدن یک لیوان آب، یک کیف پول خرید به وسعت بی‌نهایت خواهید داشت. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی و پرداخت هزینه انواع خدمات مانند هزینه عمل بینی اقساطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

دریافت قسطاکارت

کارت اعتباری قسطا کارت در چه فروشگاه‌هایی قابل استفاده است؟

امکان خرید با قسطا کارت از کلیه ی فروشگاه های معتبر سراسر کشور از جمله فروشگاه های آنلاین مثل دیجی کالا، یا سایر فروشگاه های فیزیکی که مجهز به دستگاه پوز می باشند،  امکان پذیر می باشد. پس اگر خرید بزرگی مثل خرید جهیزیه یا کالای مورد نیاز منزل دارید می‌توانید با خیال راحت از کارت قسطا استفاده کنید. اگر کالای مورد نظر شما بعد از دریافت وام گران شد چه کار کنید؟ می‌توانید از طریق سامانه تقاضای شارژ مجدد کرده و کارت اعتباری‌تان را شارژ مجدد کنید.

قسطاکارت

سخن آخر

در حال حاضر گرفتن وام بدون ضامن یکی از دغدغه‌های افراد است. در شرایطی که توان خرید کاهش یافته بهترین گزینه استفاده از خدمات خرید و فروش قسطی است. قسطا با فعال کردن پنل فروشگاهی، اعطای وام کارمندی و وام بدون ضامن بار سنگینی از روی شانه‌ها برداشته است. اگر شما هم برای خرید کالای اساسی نیاز به وام دارید همین حالا سری به سامانه قسطا بزنید و درخواست خود را ثبت کنید. در بخش سوالات متداول سوالات احتمالی شما پاسخ داده شده‌اند. با قسطا زندگی بهتری را به خود و خانواده‌تان هدیه کنید.