فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods ! عالی است نه؟ نظر شما چیست؟ اگر شما هم طرفدار محصولات کمپانی اپل باشید، قطعاً با این مسئله مواجه شده‌اید که پرداخت هزینه کالاهای مختلف این برند تقریباً برای بسیاری از ما مشکل است! اما این مسئله به معنای دست کشیدن از خواسته‌تان نیست، چرا که شما می‌توانید با خدمات خرید و فروش اقساطی گروه قسطا، هر کالایی که مد نظر دارید چه از وب‌سایت‌های خارجی و چه سایتهای ایرانی به صورت قسطی خریداری کنید. پس اگر شما هم به دنبال مرکزی برای خرید و فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

نحوه فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods

با توجه به این که این روزها شرایط خرید برای بسیاری از افراد جامعه مشکل شده است، وجود شرکت‌های واسط مانند قسطا کمک بزرگی به اقتصاد خانواده‌ها می‌کند. چرا که با استفاده از خدمات خرید و فروش اقساطی ما شما می‌توانید در لحظه صاحب چیزی شوید که سرمایه نقدی برایش در نظر نداشته‌اید. یکی از خدماتی که توسط گروه ما در اختیار شما قرار داده می‌شود، خرید اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods است.

فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods

برای دریافت اعتبار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

توجه : همراهان عزیز اگر می‌خواهید از خدمت فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods ما استفاده کنید، بهتر است که نکات زیرا مد نظر داشته باشید :

  • برای اقساطی کردن هزینه سفارشتان نیازی به حضور شما نیست. بنابراین می‌توانید تمام مراحل قسطی کردن را به صورت آنلاین انجام دهید.

  • نیازی به کارمندی بودن چک شما نیست. در واقع شما با ارائه چک شخصی هم می‌توانید خرید اقساطی داشته باشید.

     

     

  • بیشتر بخوانید:

خرید قسطی انوا گوشی هوشمند

فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods

معرفی هدفون بی سیم اپل AirPods

این ابزار که هم‌زمان با آیفون ۷ ارائه شد، برای کم شدن درگیری کاربران با هندزفری ساخته شد. به این معنا که شما با استفاده از این هدفون دیگر نیازی به سیم ندارید چرا که به صورت بی سیم و یا وایرلس می‌توان از آن استفاده کرد.

مهم‌ترین چالشی که در مورد هدفون بی سیم اپل AirPods وجود دارد این است که شما برای استفاده از آن باید از باتری و شارژر استفاده کنید. البته با هر بار شارژ کردن این هدفون‌ها می‌توانید به مدت ۵ ساعت ازشان استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید بدانید که هدفونتان چقدر شارژ دارد می‌توانید آن‌ها را به تلفن همراهتان نزدیک کنید و سپس میزان شارژ باقی مانده را مشاهده کنید.

از این ابزار می‌توانید برای تمام محصولات اپل استفاده کنید، به شرط آنکه سیست عاملشان ورژن ۱۰ به بالا باشد. علاوه بر این می‌توانید از این هدفون با هر دستگاهی که قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد نیز استفاده کنید.

همراهان عزیز اگر برای استفاده از خدمت فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods دچار مشکل شدید، از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.