سیستم زندگی خانواده ها از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات زیادی بوده است. در گذشته بسیاری از خانم ها خانه دار بودند و یکی از وظایف اصلی آنها، شستن ظرفها به موقع بود! اما با گذشت زمان و مشغول شدن خانم ها به کارهای بیرون از خانه، تقریبا وقتی برای انجام امور خانه به شکل سنتی باقی نمانده است. به همین دلیل است که این روزها، خواسته بسیاری از زنان ماشین ظرفشویی با کیفیت است! این وسیله الکتریکی از گذشته تا کنون به عنوان یکی از گران ترین لوازم خانگی شناخته می شود.

اما نوساناتی که اخیرا در قیمت دلار مشاهده شده است، رویای داشتن ماشین ظرف شویی را تقریبا غیر ممکن کرده است. اما نگران نباشید، در زندگی هیچ غیر ممکنی وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از خدمات گروه قسطا، چه از سایت خارجی چه ایرانی مانند آمازون، دیجی کالا، بامیلو و … خرید قسطی گوشی، خرید قسطی لوازم خانگی ، ماشین لباسشویی قسطی و انواع کالا و خدمات را تجربه کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

ماشین ظرفشویی بوش

بیشتر بخوانید:

کامل ترین راهنمای خرید تلویزیون

شرایط خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش

اگر می خواهید از خدمات ما استفاده کنید، باید بگوییم که شما با هیچ شرط محدود کننده ای رو به رو نیستید! شما می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق یکی از روش های زیر برای ما ارسال نمایید. به عبارت دیگر برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش نیازی به حضور شما نیست. چرا که همه چیز به صورت آنلاین و سریع پیش می رود. از طرف دیگر، برخلاف سایر تعاونی های سنتی، نیازی به ارائه ضمانت و یا چک کارمندی نیست. شما می توانید خریدتان را با چک شخصی نیز انجام دهید. بنابراین با خیال راحت سفارشتان را در سایت ما ثبت کنید.

نحوه خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش

مزیت خرید از قسطا این است که کارمزد کمتری برای خرید قسطی به شما تعلق می گیرد.

ماشین ظرفشویی بوش

برای ذریافت اعتبار، ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی مبل، خرید اقساطی یخچال، خرید اقساطی کولرگازی ، خرید اقساطی تلویزیون و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید تلویزیون اسنوا اقساطی | وام بدون ضامن خرید کالا

چرا خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش ؟

بدون شک یکی از سوالاتی که هنگام خرید برای افراد ایجاد می شود این است که از کدام برند باید خرید کرد؟ خصوصا در زمینه لوازم الکتریکی چرا که در صورت خراب شدن، هزینه تعمیر، وجود قطعات یدکی، پشتیبانی و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در رابطه با ماشین ظرفشویی می توان کفت که بوش یکی از بهترین برندها برای خرید لوازم خانگی است. بنابراین شما می توانید هنگام خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت، بالاترین طول عمر، کمترین میزان مصرف آب و برق را انتخاب کرده اید. بنابراین ممکن است که کمی بیشتر هزینه کنید، اما قطعا کیفتی درخور هزینه ای که کرده اید، دریافت می کنید.

پس اگر برای ثبت سفارش جهت خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.