با توجه به مشکلات اقتصادی موجود بسیاری از مادر، پدرهای جوان و خانواده های آنها قادر به خرید تمامی وسایل ضروری برای بچه های نوزاد خود، نیستند. از این رو سایت قسطا برای اولین بار، لوازم و وسایل ضروری سیسمونی را به صورت اقساطی از سایت های ایرانی و خارجی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن سیسمونی اقساطی بخرید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا با نحوه­‌ی خرید اقساطی سیسمونی در این سایت آشنا شوید.

وام خرید کالا

وام قسطا

 

بیشتر بخوانید:

لیست کامل  انواع سیسمونی

قبل از آشنایی با شرایط خرید سیسمونی اقساطی بد نیست با آنچه لازم است بخرید، اول از همه آشنا شوید.

مهمترین دغدغه­‌ی پدر مادرهای جوان در طول دوران بارداری این است که چه لوازمی برای نوزاد خود باید تهیه کنند و چقدر هزینه باید بابت آن پرداخت نمایند. در ادامه لیستی از ضروری­‌ترین لوازم مورد نیاز نوزاد آورده شده است.

  • تغذیه: شیشه شیر، سر شیشه، قاشق، لیوان، شیشه شور، شیر دوش و پیش بند
  • وسایل بهداشتی: شامپو بدن و سر، کرم و لوسیون، اسفنج، دندان گیر، برس، کرم سوختگی، پودر صابون، کهنه، پنبه، فین گیر، زیرانداز تعویض، پستانک و حوله
  • دارو: ناخن گیر، دماسنج، تب بر، دستمال مرطوب، قطره آهن
  • پوشاک: کلاه، دستکش،جوراب، زیر پوش، کفش، لباس های گرم، سرهمی، لباس خواب، زانو بند و پوشک
  • سرویس خواب: پشه بند، تشک تعویض، پتو، ملحفه، بالش، بالش گردنی، ساک وسایل و تخت خواب
  • وسایل حمل و نقل: کالسکه، صندلی ماشین، و کریر
  • لوازم ایمنی: محافظ تخت، قفل دستشویی و مبلمان
  • وسایل بازی: جغجغه، دندانی، موزیکال، کتاب و آویز

بسیاری از وسایل نظیر عطر، بی‌سیم، دستگاه استریل نوزاد، گهواره‌­های موزیکال، نی نی لای لای، تخت مسافرتی، تاب آویز، دستگاه وارمر، لباس شویی نوزادان، کیف مخصوص مای بیبی و مبل کودکان بیشتر جنبه‌­ی تشریفاتی دارند و ضروری نیستند.

در هنگام تهیه لوازم ضروری نوزادتان به یاد داشته باشید که خرید تنها جهت رفع نیازهای ضروری بوده و جایی برای افراط و تشریفات نیست. بنابراین وسایلی را تهیه کنید که مطمئنا مصرف خواهد شد، نه وسایلی که حتی یک بار هم به کار نمی‌آید.

سیسمونی اقساطی

 

خرید سیسمونی

خرید سنتی سیسمونی در بازار و خیابان ها بسیار خسته‌کننده و طاقت فرسا است؛ چرا که باید ساعت ها در بازار گشت تا کالای مورد نظر را پیدا و خریداری کرد. علاوه بر آن خرید اجناس به صورت اقساطی و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن امکان پذیر نیست. به همین دلیل سایت قسطا تصمیم گرفته تا با در نظر گرفتن این مشکلات با به وجود آوردن شرایط خرید سیسمونی اقساطی ، فرایند خرید را برای شما آسان سازد.

خرید سیسمونی اقساطی از قسطا

یکی از راه‌های قسطا برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان، خرید اقساطی کالا بدون نیاز به ضامن است. از این رو می‌­توانید بدون هیچ معطلی با عضویت در سایت قسطا و ثبت سفارش جدید وسایل مورد نیاز نوزادتان را با شرایط اقساطی و کم کارمزد از هر سایت­ ایرانی و خارجی سفارش دهید.

جهت خرید سیسمونی اقساطی از سایت قسطا ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید، سپس با زدن دکمه سفارش جدید، قیمت کلی کالا، دسته­‌ی کالا و مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط را وارد نمایید تا مبلغ هر قسط مشخص شود. پس از آن باید کارت شناسایی و پرینت بانکی خود را جهت تایید کارشناس ارسال نمایید و در آخر پس از تایید کارشناس باید به تعداد اقساط چک شخصی ارسال نمایید.

سیسمونی اقساطی

مزایای خرید سیسمونی از قسطا

همانطور که گفته شد، با سایت قسطا می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی از تمامی سایت های ایرانی و خارجی سفارش دهید. برای این کار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاس‌گزاریم. در صورتی که علاقه‌مند به خرید اقساطی سیسمونی هستید می‌توانید به سایت قسطا مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید. در صورت هر گونه سوال، پیشنها یا انتقاد با همکاران ما در قسطا تماس حاصل فرمایید.