جهت راه اندازی استارت اپ ، بسیاری از کارآفرینان با توجه به مشکلات اقتصادی موجود سرمایه­‌ی کافی ندارند. از این رو قادر به راه اندازی و شروع کار نیستند و همین باعث می شود تا نا امیدی و کمبود کار در جامعه زیاد شود. از طرفی سرمایه‌گذاران نیز به کارآفرینان کم سن و سال و بی تجربه اعتماد نمی‌کنند و از این رو هزینه­ ای را در اختیار آنها قرار نمی دهند. اما دیگر جای نگرانی نیست سایت قسطا برای اولین بار قصد کمک به استارتاپ ها و نیروی جوان را دارد. از این رو در ادامه با قسطا همراه باشید تا با روند دریافت کمک از این سایت آشنا شوید.

راه اندازی استارتاپ

بیشتر بدانید:

تاثیر قسطا در رونق کسب‌و‌کارها

روش های تامین سرمایه برای راه اندازی استارت اپ

معمولا افرادی که قصد راه اندازی استارت اپ را دارند، تا زمانی که مردم به آن خدمات یا محصول اعتماد نکردند باید خودشان هزینه­ های مرتبط با آن را پرداخت نمایند. اما طبق گفته کارشناسان همه­‌ی کسب و کارها نیاز به سرمایه یا سرمایه گذار اولیه جهت راه اندازی و پیشرفت کسب و کار خود ندارند. از این رو بسیاری از کارآفرینان می توانند با میزان بودجه­‌ی کمی که دارند کسب و کار خود را شروع نمایند. در ادامه به روش های تامین سرمایه استارتاپ پرداخته شده است.

وام

یکی از روش های رایج جهت تامین بودجه لازم جهت راه اندازی استارت اپ ، گرفتن وام از بانک و قرض الحسنه است. دریافت وام روشی مطمئن است اما باید به سود آن نیز توجه شود، سعی کنید برای کسب و کارهای کوچک و تا حد امکان از قرض الحسنه ها به دلیل سود کمتر وام بگیرید.

قرض گرفتن از آشنایان

یکی دیگر از روش های تامین مالی راه اندازی استارت اپ قرض کردن پول از آشنایان، خانواده یا دوستان است. از این طریق لازم به پرداخت سود نیست، بنابراین این روش نسبت به دریافت وام از بانک ها بسیار بهتر است.

مراکز دانشگاهی

مراکز تحقیقاتی پرورش و رشد دانشگاهی نیز برخی از تسهیلات و خدمات را در اختیار دانشجویان با ایده های نوین قرار می دهد تا بتوانند به راه اندازی استارت اپ ها بپردازند.

روش های ذکر شده هر کدام مشکلاتی دارند که همه­‌ی کار آفرینان قادر به استفاده از آنها نیستند. به عنوان مثال سود بانک ها زیاد است و در مراحل اولیه استارتاپ درآمد چندانی جهت پرداخت وام های سنگین ندارد. یا مثلا دوستان و خانواده ممکن است هزینه ی کافی جهت تامین مالی استارتاپ را نداشته باشند یا اصلا قصد پول قرض دادن به شما را نداشته باشند از این رو بهتر است فکر دیگری برای تامین هزینه های اولیه استارتاپ خود بکنید. در ادامه به تسهیلات ویژه­‌ی قسطا در این زمینه خواهیم پرداخت.

راه اندازی استارتاپ

بیشتر بخوانید:

شرایط دریافت وام از قسطا جهت تامین مالی راه اندازی استارت اپ

سایت قسطا برای اولین بار در ایران با توجه به حجم بیکاری و مشکلات اقتصادی موجود تصمیم گرفته تا با تسهیلات و خدمات ویژه به یاری جوانان بشتابد. این گروه جهت تامین سرمایه استارتاپ به روش های ارائه شده در ادامه مطلب کمک می کند.

بسیاری از کارآفرینان نیاز به طراحی، گرافیک و پشتیبانی سایت جهت فروش و سفارش محصولات و خدمات را دارند، اما هزینه‌­ی کافی جهت پرداخت پول به برنامه نویسان را ندارند. از این رو می توانید درخواست خود را به مشاوران سایت قسطا مطرح کنید تا آنها بتوانند برای راه اندازی استارت اپ تان به شما کمک کنند.

یکی از مشکلات دیگری که بسیاری از کارآفرینان با آن مواجه می شوند دریافت لوازم و تجهیزات اداری برای شرکت یا محل کاری است که در نظر گرفته اند. از این رو سایت قسطا با فراهم کردن شرایط و تسهیلاتی ویژه در خرید هر گونه لوازم از سایت های ایرانی و خارجی به شما کمک می کند.

جهت دریافت این نوع از خدمات کافی است در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت