دریافت وام بدون ضامن امریست که به راحتی از طریق قسطا امکان پذیر است. شما می توانید در عرض یک هفته تا سقف ۲۰ میلیون تومان به واسطه قسطا از بانک آینده اعتبار دریافت کنید.. اعتباری که دریافت میکنید در قالب قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت، یک کارت اعتباری عضو شتاب است که در تمامی فروشگاه های سراسر کشور (اینترنتی و غیر اینترنتی) معتبر میباشد. در ادامه مراحل دریافت وام را شرح میدهیم. برای محاسبه اقساط به بخش محاسبه گر اقساط مراجعه کنید.

وام قسطا
وام قسطا

وام بدون ضامن قسطا

همانطور که گفته شد با وام بدون ضامن بانک آینده میتوانید از هر فروشگاهی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید. پس با استفاده از قسطا کارت امکان خرید اقساطی گوشی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و هر کالای دیگری به راحتی فراهم میباشد. علاوه بر این با استفاده از قسطا کارت میتوانید هزینه انواع خدمات هم بصورت قسطی پرداخت کنید چون همانطور که گفته شد، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و هر جایی که کارتخوان و یا درگاه پرداخت عضو شتاب وجود داشته باشد، معتبر میباشد. لذا میتوانید هزینه خدماتی مثل دندان پزشکی اقساطی ، عمل بینی اقساطی و… هم با قسطا کارت پرداخت کنید.

محاسبه اقساط

مدارک لازم برای دریافت وام بدون ضامن قسطا

برای دریافت وام بدون ضامن به مدارک زیر نیاز دارید:

۱- تصویر کارت ملی

۲- پرینت حساب

۳- چک یا سفته

۴- تصویر اجاره نامه یا سند محل سکونت

۵- سایر مواردی که میتوانند به اعتبارسنجی شما کمک کنند. (اختیاری)

توجه کنید که تمامی مراحل ثبت سفارش و دریافت اعتبار بصورت آنلاین در وبسایت www.ghesta.ir انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

بیشتر بخوانید: پس انداز چیست و ۵ روش پس انداز کردن را یاد بگیریم

وام بدون ضامن

مزایای وام بدون ضامن قسطا

با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش تورم، مزیت خرید اقساطی بر کسی پوشیده نیست. اما چرا خرید اقساطی با قسطا کارت؟

۱- چون قسطا کارت عضو شتاب است و همه جا معتبر میباشد. شما هر کالایی را از هر فروشگاهی میتوانید با قسطا کارت تهیه کنید و محدودیتی در انتخاب فروشگاه ندارید.

۲- چون با وام قسطا امکان پرداخت هزینه خدماتی مثل دندان پزشکی ، تور مسافرتی و… فراهم میباشد

۳- چون برای دریافت وام از قسطا نیازی به ضامن نیست

۴- چون وام بدون ضامن قسطا در عرض یک هفته در اختیار شما قرار خواهد گرفت و دردسر های وام بانکی را ندارد.

قسطا کارت

گرفتن وام به روش سنتی چه معایبی دارد؟

گرفتن انواع وام از بانک‌ها و موسسات قرض‌الحسنه دردسرهایی دارد. احتمالا شما هم از دوست و آشنایانتان شنیده باشید که برای دریافت وام چه غول‌هایی را شکست داده‌اند. معمولا متقاضیان برای دریافت آن زمان و انرژی زیادی صرف می‌کنند. این انرژی و زمان صرف چه مواردی می‌شود؟

۱- معرفی ضامن‌های معتبر

دریافت وام بدون ضامن از بانک ها و موسسات مالی تقریبا غیر ممکن میباشد. ویژگی های ضامن مورد تایید هم ساده نمیباشد. ضامن‌های مورد تایید معمولا شغل دولتی دارند و باید گواهی کسری از حقوق به بانک ارائه دهند. همین عامل نداشتن ضامن احتمالا اولین گزینه برای رد وام بانکی است. اما اگر بی‌خیال وام بدون ضامن شدید و بستگان درجه یک شما ضامن‌های معتبری‌اند باید غول‌های مرحله بعد را شکست دهید.

۲- ارائه گواهی کسر از حقوق یا اشتغال به کار

متاسفانه مدارک مورد نیاز به بانک‌ها تنها به ضامن‌های شما محدود نمی‌شود. بلکه خود شما نیز باید گواهی کسر از حقوق یا اشتغال به کار را به بانک ارائه دهید. در واقع وام‌های بانکی به افرادی که در یک شرکت، سازمان یا مجموعه مشغول به کار باشند تعلق می‌گیرند. قبل از اقدام به درخواست وام از شرکت و سازمانی که در آن فعالیت دارید بپرسید امکان ارائه چنین سندی را به شما دارد یا خیر و بعد برای آن اقدام کنید.

۳- محدودیت استفاده و سقف خرید

وام بانکی معمولا محدودیت‌هایی دارد. یعنی چه؟ مثلا وام خرید کالای ایرانی یا وام جعاله، جهیزیه و … تنها یک استفاده مخصوص دارند. شما با وام جهیزیه نمی‌توانید برای خرید اتومبیل اقدام کنید یا با وام خرید کالای ایرانی فقط می‌توان کالاهای تولید داخلی را تهیه کرد.

۴- در دسترس نبودن

کافیست نیاز به وام داشته باشید؛ آن زمان باید تمام شعب بانک‌ها را زیر و رو کنید تا بانکی که با شرایط شما وام اعطا می‌کند را پیدا کنید. این وام‌ها معمولا برای گروه خاصی در نظر گرفته شده‌اند. برای مثال وام ازدواج فقط به افرادی که به تازگی ازدواج کرده‌اند تعلق می‌گیرد یا وام مسکن جوانان متعلق به زوجینی است که تا به حال ملکی نداشته‌اند. متاسفانه این وام‌های بانکی همیشه در دسترس نیستند و ما نمی‌توانیم در شرایط پیش‌بینی نشده روی آن‌ها حساب باز کنیم.

بیشتر بخوانید:

وام فوری بدون ضامن

قسطاکارت

۵- زمان‌بر بودن

فرض کنید تا اینجای ماجرا تمام غول‌ها را شکست دادید و مشکلات را پذیرفتید و همچنان به وام بدون ضامن فکر نمی‌کنید. یک بانک با شرایط شما پیدا شده، ضامن‌های شما حی و حاضر برای ارائه ضمانت همراه شما هستند و گواهی اشتغال به کار نیز به همراه دارید. فرآیند اعتبارسنجی در این مرحله زمان زیادی از شما می‌گیرد. آیا تضمینی است که تا نتیجه اعتبارسنجی کالای مورد نظر شما با همان قیمت در بازار موجود باشد؟خیر!

۶- انعطاف‌پذیر نبودن در بازپرداخت

وام‌های بانکی شوخی و انعطاف ندارند. زمان پرداخت آن‌ها توسط بانک اعلام می‌شود و شما هیچ نقشی در انتخاب زمان ندارید. ضمنا برخی بانک‌ها مبالغ بالایی از وام را تا آخرین قسط نزد خودشان نگه‌می‌دارند. بانک‌ها گاها پیش‌پرداخت‌های بالا برای اعطای وام درخواست می‌کنند؛ مبالغی که تهیه آن‌ها آسان نیست و تا انتهای قسط نزد بانک بلوکه می‌مانند. پس قبل از اقدام به دریافت به ماه‌های بازپرداخت و اقساط فکر کنید. شرایط هر وام را بسنجید و بعد برای آن درخواست دهید.

بیشتر بخوانید:

وام بدون ضامن خرید موتور سیکلت | مشخصات موتور سیکلت هوندا

۷- بالا بودن سود وام بانکی

متاسفانه گاهی سودهای وام بانکی آن‌قدر بالاست که باید تقریبا نصف مبلغ وام را به عنوان قسط به آن باز گردانیم. در حال حاضر کمترین سود وام بانکی برای وام ازدواج است اما مگر چند درصد از متقاضیان وام بانکی در شرایط وام ازدواج قرار دارند؟ هر زمان که اقدام به گرفتن وام بانکی کردید حتما به سود آن توجه کنید! با وجود تورم داشتن مقدار متناسبی سود بدیهیست اما سودهای کلان می‌توانند ما را متحمل ضررهای مالی بسیاری کنند.

وام بدون ضامن

مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا

۱- برای دریافت وام بدون ضامن ابتدا از طریق این لینک وارد سایت قسطا شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید

۲- سپس یک سفارش جدید ثبت کنید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید

۳- در این مرحله باید منتظر اعتبارسنجی باشید. بهتر است در این مرحله نسبت به افتتاح حساب در بانک آینده و فعالسازی امضای دیجیتال اقدام کنید. دقت کنید که این مراحل کاملا بصورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن کیلید انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

۴- نتیجه اعتبارسنجی تا ۱ الی ۳ روز کاری از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد و بعد از آن میتوانید نسبت به تکمیل و ارسال مدارک اقدام کنید.

۵- کارشناسان قسطا پس از دریافت مدارک، قسطا کارت شما را صادر میکنند و به آدرس شما ارسال میکنند

۶- پس از دریافت قسطا کارت با واریز پیش پرداخت، کارت شما به مبلغ تایید شده شارژ میشود و میتوانید از هر جا که خواستید خرید کنید.

دریافت قسطاکارت

سخن پایانی

در این مقاله مراحل و مزایای دریافت وام قسطا بطور کامل بیان شد. این وام در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر است. برای ثبت سفارش روی تصویر زیر کلیک کنید.

قسطا کارت