هزینه مسافرت زمانی که شما قصد سفر به شهرهای مختلف کشور عزیزمان را دارید بسیار پر اهمیت می شود؛ و وقتی هزینه ی کافی برای پرداخت هزینه ی بلیط و هتل را ندارید باید چکار کنید؟ به دلیل افزایش قیمت بلیط و هتل بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه مسافرت برای خود نمی باشند و از این رو ترجیح می دهند که به مسافرت نروند.

این روند باعث وجود مشکلات روحی و خستگی از زندگی روزمره و کار می شود. وب سایت قسطا برای اولین بار در ایران با در نظر گرفتن تمامی مشکلات اقتصادی و روحی ملت عزیزمان شروع به پرداخت اقساطی هزینه مسافرت های داخلی به صورت آنلاین کرده است. همچنین با استفاده از خدمات قسطا میتوانید هزینه سفرهای خارجی ، تور قشم و… هم قسطی پرداخت کنید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه خدمات و تسهیلات قسطا در پرداخت اقساطی مسافرت های داخلی کسب نمایید.

 مسافرت های داخلی

بسیاری از افراد برای تقویت روحیه و استفاده از هوای تازه به مسافرت در شهرهای کم رفت و آمد و کم جمعیت تر می روند. از جمله این شهرها می توان به مشهد، گلستان، مازندران، رشت، چابهار، شیراز، تبریز و بسیاری دیگر از شهرهای زیبا و جذاب کشور عزیزمان اشاره کرد. به دلیل تحریم های اخیر هزینه ی خرید بلیط هواپیما افزایش یافته است و از این بیشتر مردم مجبور به استفاده از ماشین های شخصی  برای مسافرت های داخلی می باشند.

در مسافت های طولانی مانند جنوب به شمال مسافران در  ماشین دچار خستگی شده و حتی ممکن است راننده گان با مشکلاتی نظیر بی خوابی و عدم تمرکز حواس به دلیل رانندگی طولانی مدت دچار شوند و منجر به حوادثی تغییر ناپذیر شوند. برای جلوگیری از این حوادث از جمله وسایل نقلیه مناسب برای مسافت های طولانی عبارتند از هواپیما، قطار و اتوبوس.

هزینه مسافرت

سفر با استفاده از هواپیما

سفر کردن با هواپیما مزایای زیادی دارد به خصوص برای افرادی که از بیماری رنج می برند و قادر به نشستن طولانی مدت در ماشین یا اتوبوس نمی باشند. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره شده است:

سرعت: با استفاده از هواپیما سفر شما در هر نقطه از کشور سریعتر خواهد بود. هواپیما سریعترین راه برای رسیدن به مقصد با مسافتی طولانی است. این امر در پایان به شما فرصت بیشتری می دهد تا مکان های بیشتری را ببینید و زمان بیشتری را در تفریح اختصاص دهید.

آسایش: سفر ۱۲ ساعته می تواند در یک اتوبوس بسیار آزار دهنده یا ناراحت کننده باشد، اما در هواپیما می توانید به راحتی استراحت کنید، از سرویس بهداشتی استفاده کنید و غذا و نوشیدنی سفارش دهید.

امنیت: مسافرت با هواپیما یکی از امن ترین راه ها برای سفر کردن است و قرار گرفتن در معرض خطر تصادف با وسایل حمل و نقل جاده ای را کاهش می دهد. بنابراین لازم نیست نگران باشید.

البته با وجود مزیت هایی که برای سفر با هواپیما وجود دارد، هزینه مسافرت هوائی نیز مقداری گران تر نیز می باشد.

سفر با قطار

سفر با قطار لذت زیادی دارد؛ چرا که اگر به صورت دسته جمعی باشید می توانید در کوپه خود صحبت کنید و از مسیر راه لذت ببرید. در ادامه به برخی از ویژگی سفر با قطار اشاره شده است:

هزینه: قطارها جایگزین مقرون به صرفه ای برای هواپیماها هستند، به خصوص اگر شما مسافت نسبتاً کوتاهی را طی می کنید.

حمل بار: این روزها ، تقریباً همه ایرلاین های اصلی برای پرداخت یک یا دو کیف بیشتر هزینه بیشتری را از مسافر دریافت می کنند، اما در قطار شما می توانید تمامی کیف و چمدان های مورد نیاز خود را بدون هیچ دردسری حمل نمایید.

دوستدار محیط زیست: قطار نسبت به هواپیما و ماشین کربن کمتری در محیط زیست تولید می کند.

سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس برای مسافت های کوتاه بسیار مطمئن و ارزان قیمت می باشد. در صورتیکه به مسافت های طولانی تری سفر می کنید سعی کنید از اتوبوس های vip  استفاده کنید تا بتوانید به راحتی در صندلی خود استراحت کنید.

بیشتر بخوانید: ارزان ترین کشورهای گردشگری برای مسافرت کدامند؟

هزینه مسافرت

در صورتی که تمایل به سفر کردن دارید اما نگران هزینه مسافرت خود می باشید و بودجه کافی برای پرداخت بلیط وسایل نقلیه و هتل را ندارید اصلا نگران نباشید! سایت قسطا به شما در پرداخت هزینه ها کمک می کند.

خدمات قسطا در پرداخت اقساطی هزینه مسافرت های داخلی 

برای پرداخت هزینه مسافرت های داخلی با استفاده از قسطا کارت ابتدا در سایت قسطا به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت