خرید اقساطی عطر ! نظرتان چیست؟ تعجب نکنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید!

عصاره ­ی عطر معمولا از طریق استخراج گل ها، گیاهان، حیوانات یا مواد شیمیایی به‌دست می آید. فرآیند تهیه عطر از عصاره ی گیاهان و مشک بسیار سخت و زمان‌گیر است و تولید برخی از آنها تنها در زمان های خاصی از سال انجام می شود. از این جهت میزان هزینه­ ی پرداختی آن نیز متناسب با نحوه­ ی ساخت و عصاره­ ی موجود در عطرها متفاوت است. عطرها با عصاره‌های منحصربه‌فرد معمولا گران‌قیمت هستند و پرداخت هزینه‌های آن مشکل است.

اما نگران نباشید جهت جذابیت بیشتر و منحصر به فرد بودن می توانید هزینه ی عطر منحصر به فرد خود را از طریق سایت قسطا پرداخت نمایید. در ادامه با قسطا همراه شوید تا از نحوه ی سفارش و مزایای خرید اقساطی عطر مطلع گردید.

تاریخچه ی عطر

قبل از اینکه با نحوه خرید اقساطی عطر آشنا شوید، بهتر است مختصری در مورد تاریخچه ی عطر بدانید.

شواهدی از وجود عطر از هزاران سال پیش در  مصر باستان، بین النهرین و قبرس وجود دارد. مصری های باستان اولین کسانی بودند که عطر را به فرهنگ خود اضافه کردند، به دنبال آن‌ها چینی ها، هندوها، اسرائیلی ها، کارتاگینان، عرب ها، یونانی ها و رومی ها این ماده‌ی خشبو کننده را به کشور خود آوردند.

قدیمی ترین عطرهایی که تا کنون توسط باستان شناسان کشف شده در قبرس بوده است، این عطرها بیش از چهار هزار سال قدمت دارند. به دنبال آن در بین النهرین و هند نیز اثراتی از عطر یافت شده است.

قرن شانزدهم میلادی، محبوبیت عطر در فرانسه، به ویژه در بین طبقات بالا و اشرافیان، مشهود بود. به صورتی که تمامی لباس ها، وسایل، دستکش و مبلمان همگی با عطر خشبو می شدند. اما استفاده از عطر و تولید پان به شکل فعلی از قرن ۱۸ میللادی آغاز شد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی گران قیمت ترین عطرها

خرید اقساطی عطر

ساخت عطر

قدیمی ترین عطرهای موجود در مصر و بین النهرین از سوزاندن و بخار گیاهان معطری نظیر سمغ معطر درختان و کندر  جهت خدمات و مراسم مذهبی ساخته می شد. با تولید ادکلان در قرن ۱۸ میلادی به شکل امروزی در فرانسه، استفاده از آن برای طیف وسیعی از مقاصد انجام می شد. به عنوان مثال از ادکلان و مواد معطر در وان حمام، شراب، کرم و موارد دیگر استفاده می شد.

در قرن ۲۰ نیز طراحان مشهور لباس و افراد معروف نیز شروع به تولید خطوط عطر با نام های تجاری خود کردند و  از این رو تولید و فروش آن در کشورهای دیگر رونق گرفت.

انواع عطر

همانطور که در قسمت بالا ذکر شد عطرها بر پایه طبیعی و شیمیایی تولید می شوند، عطرهای طبیعی از گل ها، ترنج، مرکبات، وانیل، عسل، مشک، سمغ و تمامی رایحه های خوشبو گرفته می شوند. عطرهای شیمیایی از ترکیبات شیمیایی و همپاری از جمله استون، اتیل استات، تریسیکلودسنیل آلیل اتر  و ترکیبات پیچیده­ی دیگر ایجاد می شوند.

عطرها به دلایلی از جمله نحوه­ی تولید، نادر بودن، نوع مواد استفاده شده در آن و همچنین نوع بسته بندی قیمت گذاری می شوند. عطرهای کمیاب و طبیعی معمولا به دلیل فرآیند ساخت تولید و عرضه­ی محدود بسیار گران قیمت می باشند. به طوریکه برخی از آنها تنها به افراد خاصی در دنیا تعلق می گیرد. نوع بسته بندی و شیشه نیز در قیمت عطر نقش مهمی را ایفا می کند؛ چرا که برخی از عطرها از کریستال باکات ایجاد می شوند.

امروزه عطر برای خانم ها­، آقایان و کودکان به صورت جداگانه تولید می شود. بیشتر عطرهای زنانه رایحه هایی خنک و شیرین دارند و عطرهای مردانه رایحه هایی تند، تلخ و گرم دارند. عطرهای کودکان نیز از مواد ضد حساسیت تولید می شود تا آسیبی به پوست­ و دستگاه تنفس­ شان وارد نشود.

در ادامه شما را با نحوه خرید اقساطی عطر آشنا خواهیم کرد. همچنان با ما همراه باشید.

خرید اقساطی عطر

خرید اقساطی عطر

چنانچه قصد خرید عطرهای گران قیمت را دارید میتوانید با استفاده از حدمات قسطا، یصورت اقساطی خرید کنید. برای ثبت سفارش ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و پرداخت هزینه انواع خدمات مانند هزینه عمل بینی اقساطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت