امروزه طیف وسیعی از برندها و مدل‌ها باعث شده تا افراد در هنگام خرید نتوانند تصمیم بگیرند چه لپ‌تاپی باید خریداری کنند. قبل از خرید باید به این نکته توجه کنید که برای انجام چه کاری لپ‌تاپ می‌خواهید، چه ویژگی‌هایی مد نظرتان است و از همه مهم‌تر چقدر هزینه بابت آن می‌توانید پرداخت کنید. در صورتی‌که قصد خرید قسطی لپ‌تاپ دارید اما نمی‌توانید بین برندهای معتبر تصمیم بگیرید، با قسطا همراه باشید. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی از همه فروشگاه‌های اینترنتی و غیر اینترنتی فراهم میباشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی برترین برندهای لپ تاپ ۲۰۱۹ و شرایط اقساطی خرید آن‌ها بپردازیم.

با برترین برندهای لپ تاپ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید

  1. Apple

یکی از برترین برندهای لپ تاپ ، برند اپل است. اپل مطمئنا یکی از لوکس‌ترین مارک‌های لپ‌تاپ، کامپیوتر،  تبلت، گوشی‌های هوشمند و پخش کننده‌های موسیقی است. برخلاف مارک های دیگر، اپل سیستم‌عامل مک خود را دارد که از پیش بر روی تمام دستگاه‌های خود از جمله iMac، MacBook Air، MacBook Pro نصب شده است.

 برترین برندهای لپ تاپ

بیشتر بدانید : بهترین برندهای تلویزیون

 

از جمله ویژگی لپ‌تاپ های این برند می‌توان به کاربرپسند بودن، کیفیت، طراحی به‌روز، نوآورانه و پشتیبانی بی‌نظیر آن اشاره کرد، به طوری‌که هر کاربری را شیفته‌ی  خود می‌کند. ساخت و طراحی منحصر به فرد در این مک‌بوک‌ها باعث می شود تا در طولانی مدت قدیمی و فرسوده نشوند. از این رو قابلیت اطمینان و دوام بالایی داشته باشند.

این شرکت همچنین مک‌بوک‌های خود را با  قابلیت حمل آسان، وزن کم و فن آوری شبکیه چشم جهت وضوح و روشنی بیشتر طراحی و تولید می‌کند.

  1. Dell

شرکت دل یکی از ارائه دهندگان برترین برندهای لپ تاپ ویندوزی است. پشتیبانی فنی، سخت افزارهای قدرتمند، طراحی حرفه‌ای، قیمت منصفانه و دوام و کیفیت بالای لپ تاپ های دل از نقاط قوت این برند می باشد. از جمله مدل های پر فروش شرکت دل می توان به Inspiron اشاره کرد که با وجود کیفیت و طراحی فوق العاده، قیمت بسیار منصفانه‌ای نسبت به دیگر برندها و مدل‌ها دارد.

 

  1. Lenovo

از برترین برندهای لپ تاپ می توان لنووو را نام برد. لپ تاپ های Lenovo بسیار پر طرفدارتر از سایر رقبا می‌باشد، چرا که با کیفیت و طراحی به‌روز و منحصربه‌فرد، قیمت‌های باور نکردنی و مناسبی دارد. سری‌های یوگا و فلکس این شرکت در لیست برترین و پرفروش‌ترین، لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ قرار دارند. علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده، کیفیت ساخت و دوام این لپ‌تاپ‌ها نیز بسیار مناسب است.

  1. ASUS

لپ‌تاپ‌های ASUS عمدتا به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن نسبت‌به مارک‌های دیگر شناخته شده‌اند و دلیل آن ممکن است تولید داخلی مادربردهای این شرکت باشد. این شرکت از سخت‌افزارهای قوی و باکیفیتی برای لپ‌تاپ‌های خود استفاده می کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش، درایوهای ذخیره‌سازی، باتری و مادربوردهای پرقدرت اشاره کرد. ایسوس یکی دیگر از برترین برندهای لپ تاپ می باشد.

این شرکت علاوه‌بر لپ‌تاپ‌های معمولی، لپ‌تاپ‌های قدرتمند و باکیفیتی برای گیمرها نیز تولید کرده است.  به طوری‌که که امروزه اکثر گیمرها ASUS ROG را بیش از MSI و Alienware ترجیح می‌دهند.

بیشتر یخوانید:

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی | بهترین لپ تاپ های ایسوس ۱۴۰۱

برترین برندهای لپ تاپ

بیشتر بدانید : خرید قسطی دوربین

  1. HP

HP یکی از قدیمی‌ترین برندهای الکترونیک در دنیا . ارائه دهند برترین برندهای لپ تاپ است، اما به همان اندازه محبوب نیست. عمر باتری در بسیاری از لپ‌تاپ‌های HP پایین است و به همین دلیل است که بسیاری از کاربران راغب به خرید لپ‌تاپ‌های این برند نمی باشند. از جمله مشکلات دیگر این برند نوآوری ضعیف آن نسبت به برندهای دیگر می‌باشد.

  1. Acer

این شرکت چینی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ با قیمت‌های پایین است. در طراحی این لپ‌تاپ‌ها نوآوری زیادی وجود ندارد و بیشتر شبیه به نوت‌بوک‌های کلاسیک می‌باشد. پشتیبانی این شرکت نیز نسبت به برندهای دیگر قابل قبول نیست.

  1. MSI

Msi یکی از برترین برندهای لپ تاپ برای گیمرها و یکی از نام‌های تجاری پیشرو برای بازی‌های رایانه‌ای می‌باشد. لپ‌تاپ‌های این برند معمولا گران قیمت است و برای کاربرانی که بودجه‌ی کمی برای خرید دارند مناسب نمی باشد؛ چرا که با نوآوری های جدید و ماشین های شگفت انگیزی طراحی می‌شوند و کیفیت باور نکردنی دارند. بیش از ۹۵ درصد از نوت بوک های MSI دارای کارت گرافیک بالا و همچنین سخت افزار قدرتمند و جدید می باشد. به طور کلی، MSI یکی از برترین برندهای لپ تاپ است و نمی توان آن را به سادگی با برندهای معمولی دیگر مقایسه کرد.

علاوه بر برندهای معرفی شده Microsoft، Toshiba و Samsung نیز در این عرصه فعالیت می کنند و در لیست ۱۰ برند معتبر لپ تاپ نیز قرار گرفته‌اند.

خدمات قسطا

سایت قسطی با ارائه امکانات و تسهیلات خرید اقساطی سعی در کمک و خرسندی شما شهروندان عزیز ایرانی دارد. از این رو در صورت کمبود بودجه‌ی خود در خرید لپ تاپ اصلا نگران نباشید . برای دریافت اعتبار، ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت