خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

معرفی ایسوس

ایسوس برای طرفداران بازی‌های رایانه‌ای، طراحان، مهندسان، دانشجویان و هر فردی که دستی در دنیا تکنولوژی دارد؛ نامی آشناست. ASUSTek Computer Incorporated از غول‌های تولیدکننده فناوری اطلاعات است و از سال ۱۹۸۹ در تایوان فعالیت خود را آغاز نمود. دفتر مرکزی ایسوس در پایتخت کشور تایوان، تایپه قرار داشته و این ابر کمپانی توسط چهار مهندس که قبل از آن در شرکت رایانه‌ای اِیسر شاغل بودند تاسیس شد.

اکثر افراد ایسوس را به‌خاطر لپ‌تاپ‌هایش می‌شناسند؛ اما نکته این‌جاست که تولیدات ایسوس به لپ‌تاپ محدود نشده و تولیدات دیگری از قبیل انواع مادربردهای سیستم‌های شخصی و سرور، رایانه شخصی، نمایشگر، کارت گرافیک، دستگاه‌های ذخیره‌سازی، روترها تلفن‌های هوشمند و دیگر گجت‌ها و قطعات متنوع موجود در صنعت فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعاتت را داراست.

تولیدات ایسوس در تمام ۵ قاره کره خاکی توزیع شده و همین موضوع این ابرکمپانی را به بزرگ‌ترین تولیدکننده مادربورد در جهان که نام خود را از حروف پایانی پگاسوس که اسبی بالدار در اسطوره‌های یونان بوده، کرده‌است.

وام خرید کالا

قسطا کارت

نحوه خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

نوت‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های ایسوس آن‌قدر متنوع هستند که می‌توان گفت ایسوس برای هر سلیقه، تخصص، بودجه و کاربردی یک سری از مدل‌هایش را به‌طور سفارشی ساخته است. از مدل‌های اقتصادی تا لپ‌تاپ‌های قدرتمند و جذاب گیمینگ یا مخصوص بازی همه و همه در زیرمجموعه تولیدات ایسوس قرار می‌‎گیرند.

خرید لپ‌تاپ اقساطی

همین مزیت بزرگ است که باعث شده دوست‌داران این برند به دنبال راهی برای خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی یا نقد مورد نظر خود بوده یا به دنبال وام برای افزایش نقدینگی خود در جهت خرید به‌روزترین مدل‌های ایسوس باشند. وام قسطا پاسخ‌گوی این افراد است که در ادامه این مقاله آن را شرح داده و پس معرفی چند سری پر طرفدار از لپ‌تاپ‌های ایسوس، نحوه دریافت وام قسطا بررسی می‌شود.

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی با وام قسطا

قسطا یک شرکت فعال در حوزه لندتک از زیرمجموعه‌های فین‌تک بوده که با ارائه راه‌کارهای به‌روز و کاربردی در زمینه فناوری‌های مالی توانست متقاضیان زیادی را به سمت محصول خود یعنی قسطاکارت جذب کند. قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب بوده که برای متقاضیان دریافت‌اش دارای مزیت‌هایی از قبیل عدم وجود محدودیت کاربرد، عدم نیاز به ضامن، عدم نیاز به مراجعه حضوری، معتبر در سراسر کشور و حتی عدم نیاز به چک می‌باشد.

وام قسطا در قالب کارت اعتباری و تا سقف ۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ماه بوده که همان‌طور که گفته شد یک وام بدون ضامن است. متقاضیان نیازی به معرفی ضامن نداشته و امکان ضمانت وام خود را با چک یا سفته دارند. همچنین برای افراد دارای رتبه بالا در سامانه‌های اعتبارسنجی بانکی کشور امکان ارائه فقط سفته جهت ضمانت بازپرداخت وام قسطا وجود دارد. تمام مراحل دریافت قسطاکارت غیرحضوری و آنلاین بوده است و وام قسطا یک وام فوری می‌باشد که تمام مراحل دریافت آن کم‌تر از یک هفته کاری زمان می‌برد.

خرید اقساطی

همچنین وام قسطا محدودیت استفاده نداشته و دارندگان قسطاکارت می‌توانند از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین معتبر دارای درگاه پرداخت اینترنتی در سرار کشور خرید کرده و هزینه را با قسطاکارت بپردازند. همچنین قسطاکارت قابل استفاده در تمام فروشگاه‌های فیزیکی و آفلاین سراسر کشور که دارای دستگاه کارت‌خوان هستند، بوده و از این بابت نیز محدودیتی ندارد. قسطاکارت فقط برای خرید نیست و می‌توان از طریق آن هزینه خدمات دریافتی مثل خدمات دندان پزشکی، خدمات زیبایی، خدمات مسافرتی و بلیت، تعمیر خودرو و تعمیر خانه و انواع دیگر خدمات را پرداخت نمود.

وام فوری قسطا

با این توضیحات حالا می‌دانید که اگر به دنبال خرید قسطی لپ تاپ ایسوس و یا هر کالای دیگری هستید؛ یا قصد افزایش نقدینگی خود برای خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی را دارید. وام قسطا برای کمک به شما ارائه می‌شود و می‌توانید قسطاکارت را خیلی فوری، بدون نیاز به مراجعه و بدون نیاز به ضامن در کم‌تر از ۷ روز کاری دریافت کنید.

مشخصات لپ‌تاپ‌های قدرتمند ایسوس

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix Scar 15 G533ZW-LN060

این لپ‌تاپ ۲٫۵ کیلوگرمی در ابعاد ۲۷×۲۵۹×۳۵۴ میلی‌متر با پردازنده‌ای ساخت شرکت Intel از سری پردازنده‌های Core i9 مدل ۱۲۹۰۰H با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر و فرکانس پردازنده ۲٫۵ تا ۵ گیگاهرتز به همراه ۲۴ مگابایت حافظه cache روانه بازار شد. حافظه RAM لپ‌تاپ ROG strix scar 15 16 گیگابایت و از نوع DDR4 می‌باشد که در کنار یک حافظه ۱ ترابایتی از نوع SSD قرارگرفته است.

سازنده گرافیک ROG strix scar 15 شرکت NVIDIA بوده که پردازنده گرافیکی قدرتمند مدل GeForce RTX 2070Ti خود را با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی در این لپ ‌تاپ قرار ده است. صفحه صفحه نمایش این لپتاپ ۱۵٫۶ اینچ بوده و از نوع IPS level panel با دقت ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل و نرخ به‌روزرسانی Hz240 از نوع مات و دارای نور پس‌زمینه در صفحه کلید می‌باشد.

از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به تاچ‌پد چندلمسی، درگاه‌های ارتباطی USB، HDMI، Bluetooth، Ethernet اشاره نمود؛ همچنین این لپ‌تاپ فاقد درایو نوری و مودم می‌باشد. ROG strix scar 15 از دو درگاه usb 3.2 و یک درگاه usb Type-C بهره برده و دارای باتری چهار سلولی از نوع لیتیوم-یون با ضرفیت ۹۰ وات ساعت می‌باشد. تمام ویژگی‌های این لپ‌تاپ قدرتمند ایسوس باعث قرار گرفتن دستگاه در دسته کاربری‌های مخصوص بازی و مالتی‌مدیا شده‌است.

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل ProArt W7600H3A-L2008

برای شناخت یکی دیگر از تولیدات قدرتمند برند ایسوس در زمینه لپ‌تاپ باید به سراغ ProArt رفت. این لپ‌تاپ از ROG strix scar 15 کمی سبک‌تر بوده و قیمت‌اش هم با تفاصل کوچکی کم‌تر است. ProArt در ابعاد ۲۱×۲۶۴×۳۶۲ میلی‌متر و با وزن ۲٫۴ کیلوگرم روانه بازار شد.

پردازنده به‌کار رفته در این لپ‌تاپ ساخت اینتل و مدل Core i7 11800H در محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر با فرکانس پردازنده ۲٫۳ تا ۴٫۶ گیگاهرتز به همراه حافظه Cache 24 مگابایت می‌باشد. حافظه RAM به‌کار رفته در ProArt دارای ظرفیت ۳۲ گیگابایت از نوع DDR4 بوده و دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت از نوع SSD می‌باشد.

پردازنده گرافیکی قدرتمند ProArt دارای مشخصات RTX A3000 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی ساخت شرکت NVIDIA بوده و دارای صفحه‌نمایشی ۱۶ اینچی از نوع OLED با دقت ۲۴۰۰×۳۸۴۰ ۴K می‌باشد. این دستگاه فاقد درایو نوری بوده و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به صفحه‌ کلید دارای نور پس‌زمینه، کارت‌خوان، وبکم، اسپیکرهای Harman Kardon اشاره نمود.

پروآرت از درگاه‌های ارتباطی USB 3.2، USB Type-C، Wi-Fi، HDMI، Bluetooth و Thunderbolt برخوردار است. همچنین این دستگاه به عنوان یک لپ‌تاپ با کاربری صنعتی و مخصوص بازی طبقه‌بندی شده و دارای باتری چهار سلولی ۹۰ وات ساعت می‌باشد.

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

مشخصات لپ تاپ‌های میان‌رده و اقتصادی ایسوس

افرادی که به دنبال لپ تاپ ایسوس میان‌رده یا اقتصادی هستند بهتر است این بخش مقاله را از دست ندهند. در این بخش لپ‌تاپ میان‌رده و قدرتمند ایسوس TUF Dash F15 و لپ‌تاپ اقتصادی X515JP را بررسی کرده و مشخصات‌شان را شرح می‌دهیم.

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی

بررسی لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PM-AD

یک میان‌رده قدرتمند از جدید‌ترین سری‌های ایسوس تحت عنوان TUF که به‌عنوان سری لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی شناخته می‌شوند. این دستگاه با وزن ۲ کیلوگرم و ابعاد ۱۹٫۹×۲۵۲×۳۶۰ میلی‌متر طراحی شده و دارای پردازنده ساخت شرکت Intel از سری Core i7 مدل ۱۱۳۷۰H با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر، فرکانس پردازنده ۳ تا ۴٫۸ گیگاهرتز با ۱۲ مگابایت حافظه Cache 8 هسته که شامل ۴ هسته حقیقی و ۴ هسته مجازی‌ست، می‌باشد.

ظرفیت حافظه RAM این دستگاه ۲۴ گیگابایت و از نوع DDR4 3200MHz بوده؛ در مقابل حافظه ذخیره‌سازی TUF DASH F15 1 ترابایت از نوع SSD NVMe که تشکیل شده از دو حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگبایت SSD NVMe می‌باشد. از نظر گرافیک دستگاه از سری پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 3060 GDDR6 192 Bit شرکت NVIDIA با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی پردازنده بهره می‌برد.

این میان‌رده ایسوس دارای صفحه نمایش ۱۶٫۶ اینچی از نوع IPS level panel و مات با دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ FullHD و نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴Hz می‌باشد. F15 دارای ۳ درگاه usb 3 و ۱ درگاه usb Type-C بوده و از دیگر درگاه‌های ارتباطی می‌توان به LAN، Wi-Fi، HDMI، Bluetooth و Thunderbolt 4 اشاره کرد.

این دستگاه فاقد درایو نوری بوده اما دیگر ویژگی‌های ایسوس TUF DASH F15 شامل صفحه کلید دارای نور پس‌زمینه و باتری از نوع چهار سلولی با ۷۶ وات ساعت می‌باشد.

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی مدل تاف دش

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل X515JP-EJ007WY

ایسوس X515JP یک میان‌رده اقتصادی مخصوص افرادی که جابجایی زیادی داشته و از لپ‌تاپ خود توقع بر آمدن از پس پردازش‌های نه‌چندان سنگین CPU و GPU را دارند، می‌باشد. وزن این دستگاه حدود ۱٫۸ کیلوگرم بوده و دارای ضخامتی کمتر از ۲۱ میلی‌متر است.

برای پردازنده X515JP از سری پردازنده‌های Core i7 مدل ۱۱۶۵G7 با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر، فرکانس پردازنده ۱٫۳ تا ۳٫۹ گیگاهرتز و حافظه Cache 8 مگابایت که شامل ۴ هسته حقیقی و ۴ هسته مجازی‌ست متعلق به شرکت Intel بوده؛ و دارای حافظه RAM 20 گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت HDD به‌علاوه ۲۵۶ گیگابایت SSD از نوع هیبریدی است.

پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ ساخت شرکت NVIDIA مدل GeForce MX330 و دارای ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 است. صفحه نمایش دستگاه نیز در ابعاد ۱۵٫۶ اینچ و دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ FullHD از نوع مات می‌باشد.

این دستگاه فاقد درایو نوری بوده و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به وبکم، باریکی و وزن پایین، باتری دو سلولی و درگاه‌های ارتباطی USB، Wi-Fi، HDMI و Bluetooth اشاره نمود.

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی مدل x515jp

مشخصات لپ‌تاپ‌های مقرون به‌صرفه ایسوس

چند مدل از لپ‌تاپ‌های میان‌رده، اقتصادی و گیمینگ قدرتمند ایسوس را معرفی کردیم؛ حال زمان شناخت مدل‌های مقرون به‌صرفه رسیده‌است. در ادامه دو مدل از لپ‌تاپ‌های ارزان و پرفروش ایسوس را معرفی کرده و مشخصات آن‌ها را شرح می‌دهیم.

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل X543MA-GQ1012

ایسوس X543MA از تولیدات مقرون به‌صرفه ایسوس بوده که دارای ۱٫۹ کیلوگرم وزن در ابعاد ۲۷×۲۵۱×۳۸۱ میلی‌متر می‌باشد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Celeron N4020 با فرکانس پردازنده ۱٫۱ تا ۲٫۸ گیگاهرتز، محدوده سرعت پردازنده ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز و ۴ مگابایت Cache می‌باشد.

ظرفیت حافظه ۴ گیگابایتی از نوع DDR4 به همراه حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت HDD و پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 600 که فاقد حافظه گرافیکی مجزا بوده از دیگر ویژگی‌های ایسوس X543MA است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز دارای ابعاد ۱۵٫۶ اینچ و دقت ۷۶۸×۱۳۶۶HD از نوع مات است.

این دستگاه فاقد درایو نوری‌ست و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان درگاه‌های ارتباطی usb 2 و usb 3، Wi-Fi، SD reader، Bluetooth و باتری سه سلولی را ذکر کرد.

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی مدل x543

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook 14 R427FA-A

در انتها به VivoBook 14 می‌رسیم؛ فرزند سبک‌تر، کوچک‌تر، ساده‌تر و مقرون به‌صرفه کمپانی ایسوس که با وزن ۱٫۵ کیلوگرم و ابعاد ۲۲٫۹×۲۱۶×۳۲۵ میلی‌متر به همراه پردازنده Intel Core i3 10110U در محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر، فرکانس پردازنده ۲٫۱ تا ۴٫۲ گیگاهرتز و ۴ مگابایت Cache روانه بازار شد.

خرید لپ‌تاپ VivoBook

ایسوس VivoBook 14 دارای ۴ گیگابایت حافظه RAM از نوع DDR4 و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع HDD است. این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics بدون حافظه مجزا گرافیکی برخوردار بوده و دارای صفحه نمایش مات از نوع TFT LCD در اندازه ۱۴ اینچ، دقت ۷۶۸×۱۳۶۶HD می‌باشد.

این دستگاه نیز فاقد درایونوری بوده و دیگر ویژگی‌های قابل توجه‌اش وجود درگاه‌های ارتباطی usb 2، usb 3، usb Type-C، SD reader، Wi-Fi، HDMI، Bluetooth و باتری دو سلولی ۳۲ وات ساعت که توان شارژدهی ۱ تا ۳ ساعت را دارد، می‌باشند.

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی

خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی مدل ویوبوک

قسطا کارت

مراحل دریافت وام قسطا

مراحل دریافت محصول قسطا تحت عنوان قسطا کارت بسیار ساده و سریع است مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام فوری قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود.

طبق نتیجه اعتبار سنجی متقاضی به سه صورت سفته دیجیتال، سفته دیجیتال و یک برگ چک، سفته دیجیتال و ارائه برگ چک به تعداد اقساط مبلغ اعتبار می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید. لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته شده‌است. در حالت بد هم که امیدواریم شامل حال کسی نشود، رتبه اعتبارسنجی متقاضی پایین خواهد بود. از این رو فرد امکان دریافت اعتبار را به دلیل رتبه پایین نداشته و می‌تواند با افزایش رتبه خود، در زمانی دیگر اقدام به دریافت وام قسطا کند.

محاسبه اقساط

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.
پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود ۱ روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود.

در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

و در نهایت قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط خود به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید لپ تاپ ایسوس اقساطی، خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی گوشی موبایل، پرداخت هزینه انواع خدمات و … را خواهد داشت