خرید اقساطی ماشین لباسشویی به این دلیل که امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم در خانه ها است، یک راه حل بسیار مناسب به حساب می آید. لباسشویی در انواع برندها، مدل ها، امکانات و حتی رنگ ها در بازار موجود است و شما می توانید به راحتی لباسشویی مورد نظرتان را با توجه به مدل، رنگ و حتی امکانات آن خریداری کنید.

متاسفانه با افزایش قیمت دلار، قیمت این ماشین شستشو هم نیز افزایش یافته و به همین دلیل شاید خیلی از افراد قادر به خرید آن نباشند. از این رو سایت قسطا با در نظر گرفتن شرایط و تسهیلات اقساطی به شما کمک می کند تا لباسشویی مورد نظر خود را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد خرید اقساطی انواع لوازم خانگی با استفاده از تسهیلات قسطا کسب کنید.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

انواع ماشین لباسشویی

دوستان عزیز، بهتر است قبل از اینکه با نحوه ی خرید اقساطی ماشین لباسشویی آشنا شوید، انواع ماشین لباسشویی و قابلیت های هر کدام را بشناسید.

بسته به موقعیت بارگیری لباس در ماشین لباسشویی، دو نوع ماشین لباسشویی وجود دارد:

  • ماشین لباسشویی در از بالا و
  • ماشین لباسشویی درب از جلو

ماشین لباسشویی درب از بالا

در این ماشین لباسشویی لباس ها را از بالای ماشین لباسشویی در ماشین می ریزند. در قسمت فوقانی کاوری وجود دارد که به بارگیری و تخلیه لباس و همچنین شستشو و خشک کن کاملاً اتوماتیک کمک می کند. ماشین لباسشویی درب از بالا توسط افرادی که نمی خواهند یا نمی توانند بدن خود را هنگام ریختن لباس در دستگاه خم کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین لباسشویی در بسیاری از نقاط دنیا کاربرد بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو دارد.

بیشتر بخوانید: خرید قسطی ماشین ظرفشویی

ماشین لباسشویی درب از جلو کاملا خودکار

در این دستگاه لباس از قسمت جلوی ماشین به داخل آن گذاشته می شود. مطالعات نشان داده است که ماشین های لباسشویی در حال درب از جلو، انرژی الکتریسیته، آب و مواد شوینده کمتری مصرف می کنند و همچنین نتایج شستشوی آنها در مقایسه با ماشین لباسشویی های درب از بالا بهتر است.

در بازارهای اروپا سهم بازار از ماشینهای لباسشویی درب جلو ۹۰٪ است، در حالی که تنها ۱۰٪  از ماشین های لباسشویی درب از بالا استفاده می کنند. در مقابل، در ایالات متحده سهم فروش ماشین لباسشویی های درب از بالا ۶۵ درصد از بازار و ماشین لباسشویی های درب از جلو  ۳۵ درصد است.

متناسب به کل ویژگی های اتوماتیک موجود در ماشین لباسشویی، ماشین های لباسشویی درب از بالا به دو دسته ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک طبقه بندی می شوند.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی توسط قسطا

در صورتیکه تمایل به خرید خرید اقساطی ماشین لباسشویی با استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا دارید کافی است ابتدا در این سایت وارد شده و ثبت نام کنید. سپس از طریق صفحه کاربری خود ثبت سفارش آنلاین دهید و یک قسطا کارت دریافت کنید. پس از دریافت قسطا کارت می توانید از کلیه ی فروشگاه های فیزیکی و فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجی کالا به خرید اقساطی ماشین لباسشویی بپردازید.

شما باید ابتدا در سایت قسطا درخواست قسطا کارت بدهید و متناسب با میزان شارژ آن، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و همانند روش بالا کارت و شماره بانکی ارسال نمایید و پس از تایید کارشناس، متناسب با تعداد اقساط خود چک شخصی ارسال کنید. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی مبل، خرید اقساطی یخچال، خرید اقساطی کولرگازی ، خرید اقساطی تلویزیون و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.