خرید اقساطی پمپ و مخزن آب ! به نظر شما چطور است؟ با توجه به کم آبی های اخیر در اکثر شهرهای کشور عزیزمان، فشار آب در ساعات اوج مصرف و گرمای تابستان بسیار افت پیدا کرده، به طوریکه در طبقات بالای ساختمان آب قطع می شود. از این رو جهت دسترسی به فشار آب مناسب جهت استفاده­ ی مصارف خانگی نیاز به استفاده از پمپ و منبع آب می باشد. از طرفی با توجه به تحریم های اخیر و افزایش قیمت اجناس نیز بسیاری قادر به پرداخت هزینه ی تامین پمپ و منبع نمی باشند و خرید اقساطی پمپ و مخزن آب می تواند برای آن ها گزینه ای بسیار مناسب باشد.

وام خرید کالا

وام قسطا

به همین منظور سایت قسطا با در نظر گرفتن شرایط موجود و خدمت رسانی به هموطنان عزیز، امکانات و تسهیلات ویژه ای را جهت خرید اقساطی پمپ و مخزن آب در نظر گرفته است. در ادامه ­ی این مقاله با قسطا همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی پمپ و مخزن آب مطلع شوید. با قسطاکارت میتوانید نسبت به خریدقسطی هر چیزی اقدام کنید و یا حتی هزینه انواع خدمات مثل هزینه های بازسازی ساختمان را اقساطی پرداخت کنید.

وسایل مورد نیاز برای تقویت فشار آب

در ادامه‌ی مطلب به لیستی از لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت افزایش فشار آب پرداخته شده است:

  • تعیین محل نصب مخزن جهت انتقال راحت و سریع آب
  • مخزن آب متناسب با حجم مصرفی آب تا تمامی طبقات و افراد قادر به استفاده از آن باشند
  • شیر فلکه
  • لوله به میزان مورد نیاز
  • اتومات الترونیکی
  • فیلتر

 

بیشتر بخوانید: خرید قسطی دستگاه تصفیه آب

خرید اقساطی پمپ و مخزن آب

پمپ آب

پمپ آب یک دستگاه مکانیکی است که برای پمپاژ، انتقال و تقویت فشار آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.  جهت انتخاب بهترین پمپ برای ساختمان باید به تعداد واحدها، متراژ هر واحد و میزان آب مصرفی هر خانوار توجه نمایید تا درست ترین موتور پمپ خانگی را انتخاب نمایید. پمپ های آب دارای قدرت های متفاوت نیم، ۱، ۱٫۵ و ۲ اسب بخار می باشند که با توجه به میزان مصرفی و تعداد طبقات در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال در مجتمع های پر جمعیت و پر تعداد نیاز به پمپ آب با قدرت ۱٫۵ تا ۲ اسب بخار می باشد.

پمپ آب ۱ اسب بخار در سه نوع بشقابی، جتی و دو پروانه می باشد که نوع بشقابی آن برای آپارتمان های ۳ واحدی با متراژ کوچک، نوع دو پروانه برای استفاده در ساختمان های ۴ تا ۸ طبقه‌ی کوچک و نوع جتی برای ۴ واحدی تا حداکثر ۸ واحد و متراژ های کم مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله معتبرترین برندهای پمپ  آب خانگی عبارتند از Pentax، سایر، Ebara ، ابارا، لوارا و Electrogen .

بیشتر بخوانید:

وام بدون ضامن | شرایط دریافت وام قسطا

مخزن آب

مخزن آب محفظه‌ای جهت ذخیره‌ سازی آب برای مصارف مختلفی از جمله آشامیدن، کشاورزی، دامداری، خانگی و غیره است که با توجه به تخمین حجم آب مورد نیاز خریداری و استفاده می شود. مخزن های آب به صورت عمودی، افقی، مکعبی، صنعتی، چندین لایه و در انواع حجم های مختلف تولید می شوند. مخزن های افقی در فضاهای با ارتفاع کم، مخزن های عمودی در فضاهای محدود و ارتفاع دار و مخزن های مکعبی در فضاهای محدود مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد مخازن آب با توجه به میزان مصرف، تعداد خانوارهای ساختمان و تعداد طبقات تعیین می شود.

موارد مهم در استفاده از منبع آب:

بازدید از مخزن جهت جلوگیری از جلبک گرفتن

قرر دادن مخزن در یک مکان سرپوشیده و دور از نور مستقیم آفتاب

بررسی شیر کنترل سطح آب جهت عدم سرریزی

تمیز کردن مخزن آب

نصب پمپ و منبع نزدیک به هم

خرید اقساطی پمپ و مخزن آب

خرید اقساطی پمپ و مخزن آب از سایت قسطا

جهت خرید اقساطی پمپ و مخزن آب از سایت قسطا به اکانت کاربری خود مراجعه کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی ابزار، خرید اقساطی لوازم خانگی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه متشکریم در صورت نیاز به هر گونه پمپ یا مخزن آب کافی است پس از مشورت با کارشناس و اطلاع از نوع و ابعاد آن، وسایل مورد نیاز خود را از طریق سایت های ایرانی و خارجی موجود در اینترنت جستجو و در قسطا سفارش دهید.