خرید قسطی دستگاه غذاساز به این دلیل که بسیاری از خانم ها به استفاده از آن در آشپزخانه علاقه زیادی دارند و موجب سرعت بخشیدن به کارها آن ها می شود، میتواند یک موقعیت مناسب باشد که همه بتوانند از امکانات این دستگاه برخوردار شوند.

دستگاه غذا ساز یکی از پر کاربردترین وسایل در آشپزخانه محسوب می شود که برای خرد کردن، له کردن، پوره کردن، هم زدن، حلقه کردن و رنده کردن و کلی کاربردهای دیگر قابل استفاده است. اما همانطور که می دانید با افزایش قیمت دلار متاسفانه قیمت این دستگاه کاربردی نیز افزایش یافت و از این رو خیلی از افرادی که تمایل به خرید آن را دارند، قادر به خرید نمی باشند.

سایت قسطا با ارائه تسهیلات و امکانات ویژه، خرید این دستگاه غذاساز را با کمترین میزان کارمزد امکان پذیر کرده است. در صورتیکه تمایل به خرید این دستگاه به صورت اقساطی دارید در ادامه با قسطا همراه باشید تا از شرایط خرید قسطی انواع لوازم خانگی مطلع گردید.

غذاساز

دستگاه غذاساز

دستگاه غذا ساز در واقع یک دستگاه کمک دست در آشپزخانه محسوب می شود که کارایی های زیادی دارد. از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به خرد کردن سبزی، چرخ گوشت، درست کردن کره، آب میوه و آب مرکبات گیری، تهیه سالاد و سوپ، تهیه بستنی و کیک و آسیاب و بسیاری دیگر از موارد اشاره کرد. بنابراین با استفاده از این دستگاه لازم نیست ساعت های زیادی را در آشپزخانه صرف درست کردن غذا و سالاد و غیره کنید. این دستگاه در انواع برندها، مدل ها، رنگ ها و قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند.

گفتنی است متناسب با نوع غذاسازی که انتخاب می کنید، امکانات و کاربردهایش نیز متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

خرید تلویزیون اسنوا اقساطی | وام بدون ضامن خرید کالا

قطعات غذاساز

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، غذاساز دارای کاربردهای بیشماری است و از این رو دارای قطعات متفاوتی نیز می باشد، از جمله قطعات غذا ساز می توان به انواع تیغه های آن، خرد کن، مخلوط کن، همزن، رنده ریز و درشت، تیغه های پودر کننده و نگینی کننده ، آسیاب، یکنواخت کننده و بسیاری دیگر از قطعات اشاره کرد که هر یک برای مواد غذایی مختلف همچون میوه، گوشت، سبزی و …  مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از خرید قسطی دستگاه غذاساز چه نکاتی را باید نظر قرار داد

قبل از خرید غذاساز باید امکانات مورد نظر خود را با امکانات دستگاه تطبیق دهید و غذاساز مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر آن باید به امکاناتی همچون تنظیمات مختلف سرعت برای سریع تر انجام شدن کار، جنس بدنه و دوام آن، اندازه دهنه و مهم ترین ویژگی یعنی صدای تولید شده توسط غذا ساز توجه قرار دهید. توجه کنید که دو صورت خرید هر یک از کاربردها به صورت جداگانه همچون آب میوه گیری نیازی به انتخاب دستگاهی با این کارکرد نیست، چرا که هم هزینه و هم فضای بیشتری را باید برای آن اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید: خرید قسطی از دیجی کالا با قسطاکارت

دریافت قسطاکارت

خدمات قسطا

در صورتیکه تمیل به خرید غذاساز دارید اما هزینه ی کافی برای خرید آن را ندارید می توانید از تسهیلات و امکانات سایت قسطا بهره مند شوید. برای استفاده از قسطا ابتدا در این سایت ثبت نام کنید و سپس در صفحه کاربری خود ثبت سفارش جدید را بزنید. برای سفارش غذاساز خود می توانید از قسطا کارت استفاده کنید.

شما باید ابتدا در سایت قسطا درخواست قسطا کارت بدهید و متناسب با میزان شارژ آن، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و همانند روش بالا کارت و شماره بانکی ارسال نمایید و پس از تایید کارشناس، متناسب با تعداد اقساط خود چک شخصی ارسال کنید. قسطا کارت حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و از این کارت نیز می توانید همانند کارت های عابر بانک تان، در خرید و پرداخت هزینه های آنلاین و حضوری در فروشگاه های معتبری نظیر دیجی کالا و تمامی فروشگاه های فیزیکی معتبر استفاده کنید.

توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی مبل، خرید اقساطی یخچال، خرید اقساطی کولرگازی ، خرید اقساطی تلویزیون و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.