خرید ماشین لباسشویی قسطی

انواع ماشین لباسشویی

در لوازم و ابزارهای حیاتی یک خانه نمی‌توان نام ماشین لباسشویی را پیدا کرد؛ اما قطعاً یکی از پرمصرف‌ترین ملزومات هر خانه است که وجود آن بسیار موثر واقع می‌شود. تهیه اثاث خانه امری‌ست با هزینه قابل توجه که گاهی ممکن است کار را برای افراد سخت کند. مجموعه قسطا با ارائه محصول قسطاکارت شرایطی فراهم آورده تا متقاضیان خرید قسطی کالاهای متنوع از جمله ماشین لباسشویی راه‌کار بهتری در دسترس داشته باشند.

وام خرید کالا

وام قسطا

پیشرفت تکنولوژی که امروزه شاهد آن هستیم؛ منجر به تغییرات در نحوه تولید انواع دستگاه‌ها شده‌است. برای مثال شاهد تولید مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی از کوچک تا بزرگ و ثابت تا پرتابل هستیم و با این‌که در جزئیات تفاوت‌های زیادی دارند اما در کل کارایی و خدمات یکسانی ارائه می‌دهند.

ماشین لباسشویی‌ها را می‌توان به انواع درب از جلو، درب از بالا، دوقلو، سطلی، دو درب، قابل حمل، صنعتی و حتی جیبی تقسیم نمود. در ادامه پرکاربرد ترین آن‌ها را برای شما شرح داده و مواردی را مورد بررسی جزئی قرار می‌دهیم.

خرید اقساطی لوازم خانگی

ماشین لباسشویی درب از جلو

این نوع از ماشین لباسشویی‌ها را می‌توان از نظر نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک و ظرفیت دسته‌بندی کرد. در نیمه اتوماتیک بعد از اتمام شستشو کاربر باید به‌صورت دستی هرآن‌چه که شسته شده‌است را وارد مرحله خشک شدن کند. این در حالی‌ست که در نوع اتوماتیک دستگاه فرآیند شستشو و خشک کردن به‌صورت خودکار و پیوسته انجام می‌شود.

این نسل مصرف آب و انرژی کم‌تر دارند و به نسبت دستگاه‌هایی با لرزش و صدای کم‌تری هم هستند. در انواع مختلف از دو نوع موتور گیربکس و تسمه‌ای استفاده می‌شود. دارای آب‌گیری و تخلیه خودکار هستند و خشک‌کن قوی تری دارند. در فضاهای بسته مثل آشپزخانه می‌توان قرارشان داد و با برنامه‌های شستشو متنوع از جنس و رنگ پارچه‌ها به گونه بهتری محافظت می‌شود.

از معایب هم می‌توان به وزن و قیمت بالا آن‌ها اشاره کرد.

ظرفیت ماشین لباسشویی‌ها

به میزان پارچه و پوشاکی که در هر چرخه شستشو می‌توان شست ظرفیت لباسشویی گفته می‌شود. معمولاً از ۶ تا ۱۲ کیلوگرم در نظر گرفته شده اما مدل‌های ظرفیت بالاتر و پایین‌تر هم موجود است.

ماشین لباسشویی ۷ کیلوگرمی

این میزان از حجم ماشین لباسشویی برای کار یک خانواده متوسط ۴ تا ۶ نفری کفایت می‌کند. ۷کیلوگرم تقریباً برابر با ۳۸ تی‌شرت در هر مرحله شستشو است. با این‌حال جنس پارچه در این تعداد تاثیر زیادی دارد. این حجم از ماشین لباسشویی فضای اشغال شده و مصرف آب و انرژی کمتری دارد.

ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی

این ماشین لباسشویی برای خانواده‌ها پر جمعیت کاربرد دارد. ظرفیتش برابر با حدود ۵۰ تی‌شرت است و به دلیل بزرگ‌تر بودن فضای اشغال شده، مصرف آب و برق بیشتری دارد. اما به دلیل ظرفیت بیشتر، به راحتی می‌توان برای شستشو پتو، حوله، پرده و سایر پوشاک حجیم از این ظرفیت ماشین لباسشویی‌ بهره برد.

ماشین لباسشویی دوقلو

این نوع از ماشین‌های لباسشویی را می‌توان به دسته‌های درب از بالا، درب از جلو، یک درب از بالا و یک درب از جلو تقسیم نمود. معمولاً تا ۹ کیلوگرم ظرفیت دارند، اما در ظرفیت‌های دیگر هم تولید می‌شوند. برای خانواده‌های پر جمعیت مناسب هستند و به‌طور معمول یک درب برای شستشو لباس و درب دیگر برای خشک کردن استفاده می‌شود.

از مکانیزم معلق برای شستشو استفاده می‌کنند و دارای گردش موتور به راست و چپ هستند. در این ماشین لباسشویی‌ها قدرت موتور ارتباط مستقیم با سرع چرخش موتور و در نتیجه میزان تمیزکنندگی دستگاه دارد.

از مهم‌ترین مزیت‌های ماشین لباسشویی دوقلو درب از بالا می‌توان به امکان اضافه و کم نمودن لباس در هر مرحله از شستشو اشاره کرد. از معایب این دستگاه‌ها نیز می‌توان به مصرف بالاتر آب و انرژی، الزام استفاده در فضای باز و حمام و غیر قابل استفاده بودن در محیط آشپزخانه و عدم تناسب مکانیزم شستشو با انواع پارچه از نظر جنس و رنگ اشاره نمود.

خرید ماشین لباسشویی قسطی

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی قسطی

برای خرید  ماشین لباسشویی قسطی بهینه و کارآمد نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهید. درباره ظرفیت ماشین لباسشویی صحبت شد. اما نکات دیگری هم برای توجه وجود دارد که با رعایت آن‌ها خرید شما ایده‌آل خواهد بود، با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی تسمه‌ای یا گیربکسی

ماشین لباسشویی‌های گیربکسی فاقد تسمه هستند. موتور در پشت دستگاه قرار گرفته است که در نتیجه منجر به کاهش لرزش و صدا می‌شود. از نظر مصرف انرژی بهینه سازی شده هستند و قدرت موتور بالاتری دارند. نکته مهم این است که موتور این نوع دستگاه‌ به ضربه و تغییر ولتاژ حساسیت بالایی دارد.

تکنولوژی‌های بکار گرفته شده

حجم ماشین لباسشویی را باید طبق نیاز انتخاب کرد و به حداقل و حداکثر سرعت چرخش موتور دقت نمود. قابلیت اتصال به آب سرد و گرم به‌صورت مجزا در کنار امکان استفاده خودکار از آب سرد و گرم مزایای زیادی دارد. بازه دما، میزان آبکشی، سرعت شستشو، زمان شستشو، برنامه‌های پیش‌فرض برای پوشاک و پارچه‌های متفاوت، قفل کودک، امکان اضافه کردن لباس در زمان شستشو که به آن AddWash هم گفته می‌شود همگی جزء نکات مهم هستند.

در کنار این موارد به سادگی استفاده از ماشین لباسشویی و تکنولوژی‌هایش توجه کنید.

میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی و آب بسیار مهم است. هر دو این موارد فاکتورهای اساسی در خرید ماشین لباسشویی ایده‌آل هستند و به‌صورت مستقیم بر هزینه‌های شما تاثیر گذار خواهند بود. دستگاه‌های دارای نشان ستاره انرژی مصرف بهینه‌ای دارند. به‌‌طور کلی ماشین لباسشویی‌های درب از جلو مصرف آب و انرژی کمتری دارند. بر روی برچسب مصرف دستگاه‌ها دو اِلمان برای توان مصرفی در سال و میزان مصرف آب دستگاه در سال وجود دارد که باید به آن‌ها توجه نمود.

تجربه و مشورت

در انتهای این نکات باید گفت از تجربه دیگران استفاده کنید. امروزه مدل‌های متنوع ماشین لباسشویی تولید می‌شود که برندهای زیادی مدل‌هایی با مشخصات مشابه تولید می‌کنند. استفاده از تجربه و مشورت با استفاده کننده‌گان قبلی کمک زیادی برای انتخاب بهترین مدل  ماشین لباسشویی با توجه به بودجه مورد نظر می‌کند.

خرید یخچال اقساطی

خرید ماشین لباسشویی ال‌جی اقساطی

ماشین لباسشویی های تولید شده ال‌جی دارای ویژگی بازدهی بالا و موتور قدرتمند هستند و در کنار این موارد به مصرف بهینه انرژی توجه زیادی شده‌است. تولیدات این برند از طراحی مدرن برخوردار هستند و معمولاً موتورهایی با حداکثر توان چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه را دارا می‌باشند.

مدل‌های درب جلو این برند ظرفیت‌های متنوعی از ۶ تا ۱۳ کیلوگرم را شامل شده و عموماً از تکتولوژی دایرکت درایو اینورتر استفاده می‌کنند که مصرف انرژی بهینه را به همراه صدا و لرزش کم‌تر ارائه  می‌دهند. دارای برنامه‌های شستشو پیش‌فرض متنوعی مثل شستشو آرام و بی‌سروصدا در شب بوده و دارای خشک کن و آبکشی قدرتمندی هستند.

سیستم هوش مصنوعی برند ال‌جی بیشتر مراحل کار را مثل تنظیم وزن لباس، تشخیص جنس از نظر ضخامت و ظرافت انجام می‌دهد. با تکنولوژی SmarThinq ال‌جی امکان کنترل ماشین لباسشویی را از راه دور و از طریق تلفن همراه بوجود آورده است.

برای دیدن دیگرمدل‌های جدید و محبوب ماشین لباسشویی ال جی اینجا کلیک کنید.

بیشتر خوانید:

اجاق گاز قسطی | راهنمای کامل خرید اجاق گاز اقساطی

خرید ماشین لباسشویی اسنوا اقساطی

اسنوا برندی ایرانی‌ست که دارای سابقه فعالیت بیش از ۱۷ سال است. این برند انواع لوازم خانگی را از جمله ماشین لباسشویی تولید می‌کند. با توجه به داخلی بودن برند، لوازم خانگی اسنوا از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است. این برند دو سری جدید از ماشین‌های لباسشویی را معرفی نموده که عبارتند از:

سری هارمونی، با ظرفیت ۷ کیلوگرم و تکنولوژی موتور اینورتر با حداکثر توان ۱۴۰۰ دور در دقیقه استفاده‌شده باعث می‌شود تا درصورت کم‌تر بودن میزان لباس‌ها، دستگاه به‌صورت هوشمند از انرژی و آب کمتری استفاده کند.

این مدل کم سر و صدا دارای تکنولوژی بخارشوی است که از چروک شدن پارچه جلوگیری می‌کند. در این دستگاه از نسل جدید دیگ لباس با عنوان درام الماسه استفاده شده‌است که از آسیب رساند به الیاف پارچه‌های ظریف جلوگیری می‌کند.

سری واش‌این‌واش با ظرفیت ۸کیلوگرمی و حداکثر توان موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه، دارای قابلیت AddWash بوده که امکان اضافه نمودن لباس را در هر مرحله از شستشو دستگاه را بوجود آورده است. بر روی در اصلی این مدل یک در کوچک‌تر وجود دارد که در زمان کار کردن ماشین لباسشویی هم می‌توان آن را باز نمود. این دستگاه هم از نسل جدید درام الماسه استفاده می‌کند که آب و مواد شوینده در آن به لباس اسپری می‌شود.

برای دیدن مدل‌های به‌روز و محبوب اسنوا اینجا کلید کنید.

خرید ماشین لباسشویی قسطی

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما اقساطی

پاکشوما شرکتی صنعتی و تولیدی است که فعالیتش رو از سال ۱۳۵۴ با تولید ماشین لباسشویی آغاز نمود. این شرکت در سال‌های اخیر محصولات لوازم خانگی متنوعی را تولید و روانه بازار نموده‌است.

شعار پاکشوما در تولید ماشین لباسشویی، ارائه ماشین لباسشویی‌های پرقدرت و کم مصرف است که در عین پاکیزگی لباس به الیاف وپارچه و لباس هم توجه دارد. با توجه داخلی بودن محصولات، پاکشوما از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است و قطعات این برند در دسترس قرار دارد.

یکی از مدل‌ها محبوب خریداران ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 96404 ST بوده که سرعت چرخش موتور این مدل از ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این دستگاه ظرفیت ۹ کیلوگرمی دارد که در کنار ظراحی مدرن، این مدل را تبدیل به ماشین لباسشویی ایده‌آلی کرده‌است.

در موتور این لیاسشویی از تکنولوژی اینورتر استفاده شده و دارای ورودی آب سرد و گرم مجزا است. همچنین از برنامه‌های شستشو این مدل می‌توان به امکان شستشو لباس مشکی و لباس کودک اشاره کرد.

برای دیدن مدل‌های به‌روز و محبوب پاکشوما خرید ماشین لباسشویی قسطی اینجا کلید کنید.

خرید ماشین لباسشویی دوو اقساطی

دوو برندی متعلق به کره جنوبی است که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. امروزه دوو از برندهای محبوب بازار ایران است که محصولات مختلفی از جمله ماشین لباسشویی را روانه بازار می‌کند.

ماشین لباسشویی‌های جدید تولید شده این برند دارای موتور دایرکت درایو هستند که باعث کاهش مصرف انرژی و آب شده و میزان لرزش و سروصدا را نیز کاهش می‌دهد.

ماشین لباسشویی دوو DWK-Pro85SS با ظرفیت ۸ کیلوگرم از مدل‌های جدید و پر فروش این برند است. از ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به توان ۱۴۰۰ دور در دقیقه، ۱۴ برنامه شستشو پیش‌فرض، موتور بدون تسمه و… اشاره نمود.

اینجا کلیک کنید تا از جدیدترین و محبوبترین ماشین لباسشویی‌های دوو مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

خرید کولر گازی ایران رادیاتور اقساطی

خرید ماشین لباسشویی بوش اقساطی

قدمت  برند بوش به سال ۱۸۸۶ میلادی در آلمان شهر اشتوتگارت برمی‌گردد و امروزه یکی از بزرگ‌ترین تامیین کنندگان لوازم اتومات است. ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و سایر محصولات از تولیدات برند بوش است.

بوش ماشین لباسشویی‌های خود را به دو صورت گیربکسی و تسمه‌ای تولید می‌کند. تولیدات برند بوش به طول عمر بالا معروف است. یکی از جدیدترین مدل‌های بوش که از محبوبیت خوبی برخوردار است ماشین لباسشویی بوش مدل WAW2876XIR است.

این ماشین لباسشویی با توان چرخش حداکثر ۱۴۰۰ دور در دقیقه دارای ظرفیت ۹ کیلوگرمی بوده و از تکنولوژی منحصر به فرد Active Oxygen استفاده می‌کند.

این تکنولوژی تقریبا تمام باکتری‌ها را بدون نیاز به مواد شوینده از بین می‌برد. این مدل برنامه‌های شستشو متنوعی دارد و با وجود سنسور تشخیص وزن، به نسبت وزن لباس‌ انرژی و آب مصرف می‌کند.  همچنین این دستگاه سنسور تشخیص کف دارد و تا زمانی که کف‌ها پاک نشده ‌باشد به شستشو ادامه می‌دهد.

برای مشاهده جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی برند بوش به جهت خرید ماشین لباسشویی قسطی اینجا کلیک کنید.

خرید ماشین لباسشویی اقساطی

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس اقساطی

شرکت گلدیران با پشتوانه چندین دهه همکاری با شرکت ال جی و تجربه کسب شده در این مسیر طی توافق دو طرفه‌ای توانست محصولات خود را تحت برند جی پلاس تولید کند. اما این مورد دلیل بر ایرانی نبودن محصولات جی پلاس نیست و ماهیت کاملا مستقلی از برند ال جی دارد.

از جدید ترین محصولات این برند می‌توان به ماشین لباسشویی ۹ کیلوگرمی مدل L990 اشاره کرد. این مدل از تکنولوژی دایرکت اکتیو اینورتر با موتور بدون تسمه استفاده می‌کند.

این تکنولوژی باعث بهینه‌سازی مصرف و کاهش لرزش و صدا می‌شود. حداکثر توان چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه دارد و دارای تکنولوژی شستشو در شب به جهت کاهش هزینه مصرف انرژِی و مدیریت زمان است که به آرامی و با صدای بسیار کم کار را به انجام می‌رساند.

با قابلیت refresh steam از چروک شدن لباس‌ها جلو گیری کرده و دارای قابلیت‌های دیگری از جمله ضد آلرژیک بودن، از بین بردن انواع لکه‌ها و … در کنار طراحی مدرن و زیبا است.

اگر دنبال دیدن مدل‌های جدید برای خرید ماشین لباسشویی قسطی جی‌پلاس هستید، اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مدل‌های دیگر ماشین لباسشویی جی پلاس کلیک کنید.

خرید قسطی ماشین ظرف‌شویی

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی واقع در کره‌جنوبی شهر سئول است که در سال ۱۹۳۸ تاسیس شد. در ابتدای تاسیس فعالیتش در حوزه خدمات امور مالی بود و در دهه ۱۹۶۰ وارد فناوری الکترونیک شد.

ماشین لباسشویی‌های جدید سامسونگ با استفاده از تکنولوژی quickDrive زمان شستشو رو تا ۵۰% و مصرف انرژی رو تا ۲۰% کاهش می‌دهند. Q-Drum انحصاری  سامسونگ که علاوه بر دیگ اصلی یک صفحه پشتی دارد که مستقلاً چرخیده و باعث حرکت پویای لباس‌ها و شستشوی سریع، کارآمد و ملایم می‌شود.

با سیستم ADDWASH سامسونگ می‌توان در هر لحظه به فرایند شستشو لباس اضافه کرد. با استفاده از هوش مصنوعی سعی شده تا هرچه بیشتر از الیاف پارچه‌ها محافظت شود. فناوری Eco Bubble امکان شستشوی موثر در دمای پایین رو بوجود آورده؛ به ین صورت که مواد شوینده تبدیل به حباب شده و سریع‌تر داخل لباس نفوذ می‌کنند.

  این‌ها همه تنها برخی از ویژگی‌های ماشین لباسشویی درب از جلو با قابلیت ‎,AddWash™‎  ۹ کیلوگرمی P154I بود.

برای مشاهده موارد بیشتر از ماشین لباسشویی‌های سامسونگ به جهت خرید ماشین لباسشویی قسطی اینجا کلیک کنید.

خرید ماشین لباسشویی آبسال اقساطی

آبسال یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله کولرهای آبی، بخاری‌های گاازسوز، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی از سال ۱۹۵۶ میلادی فعالیت می‌کند. در یک دهه گذشته آبسال به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایرانی شناخته شده است.

از آخرین تولیدات این برند می‌توان به ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112 ظرفیت ۷ کیلوگرم اشاره کرد که  توان حداکثر ۱۰۰۰ دور در دقیقه را دارا است. و ظرفیت ان ۷ کگیلوگرم است. ماشین لباسشویی‌های این برند به علت مقرون به صرفه بودن مخاطبان زیادی دارد.
برای مشاهده محصولات دیگر ماشین لباسشویی برند آبسال  اینجا کلیک کنید.

مراحل خرید اقساطی با قسطا کارت

قسطا کارت که محصول مجموعه قسطا بوده،  یک کارت اعتباری‌ست. برای دریافت این کارت اعتباری باید در سایت قسطا ثبت‌نام و ثبت سفارش کنید. و پس از طی شدن سریع مراحل بررسی  و اعتبارسنجی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان قسطا کارت دریافت کنید. تفاوت بزرگ این کارت اعتباری با دیگر کارت‌های اعتباری موجود، آزادی عمل در خرید است.

یعنی شما با اعتبار قسطا کارت می‌تونید از فروشگاه‌ها خرید اقساطی داشته باشید. مثل یک وام لوازم خانگی که در تمام فروشگاه ها معتبر است. به این‌صورت که شما کالا مورد نظرتون رو نقد از فروشگاه خریداری نموده و اقساط اعتبار قسطاکارت رو پرداخت می‌کنید.

قسطاکارت

قسطا کارت در ایران نه محدودیت جغرافیایی داره و نه محدودیت در بستر خرید! و این یعنی شما با دریافت قسطا کارت می‌تونید از تمامی فروشگاه‌های آنلاین دارای درگاه پرداخت و یا تمامی فروشگاه‌های آفلاین دارای دستگاه کارت‌خوان هر کالایی که دوست دارید رو خرید کنید.

برای دریافت قسطا کارت باید به صفحه ثبت‌نام قسطاکارت برید و در اونجا درخواست خودتون رو ثبت کنید.  پس از این باید مدارک خواسته‌شده را تکمیل کنید تا مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار بگیرند.

در مرحله بعد شما تضامین مورد نیاز رو باید تامین کنید که می‌تونه چک به نام خودتون و یا سفته باشه. اگر تمام مراحل رو به سرعت انجام شود و مدارک خواسته‌شده تکمیل باشد. ظرف یک هفته مراحل به اتمام رسیده و قسطاکارت خودتون را تحویل می‌گیرد.

برای رفع پرسش‌های خود به جهت خرید ماشین لباسشویی قسطی اینجا کلیک کنید.