وام بدون سپرده بانک آینده

وام بدون سپرده چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در تعریف ابتدایی باید گفت: وام بدون سپرده، وامی‌ست که برای دریافت آن نیازی به سپرده‌گذاری در بانک مورد نظر نبوده و با شرایط کمی متفاوت از وام‌های دیگر پرداخت می‌شود. خب به‌نظر می‌رسد این پاسخ، پرسش ما را حل می‌کند؛ اما باید بدانیم که سپرده انواع مختلفی دارد. پس منظور از وام بدون سپرده، عدم نیاز به کدام نوع سپرده‌گذاری در بانک است؟ با مجله اینترنتی قسطا همراه باشید تا با انواع سپرده‌گذاری بانکی و وام بدون سپرده بانک آینده بیش‌تر آشنا شوید.

انواع مختلف سپرده‌های بانکی شامل سپرده‌های قرض‌الحسنه و سرمایه‌گذاری بوده که هر یک نیز شامل زیرمجموعه‌هایی می‌باشند. سپرده قرض‌الحسنه دارای دو نوع سپرده قرض‌الحسنه جاری و سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز بوده در حالی که سپرده‌های سرمایه‌گذاری دارای انواع کوتاه مدت و بلند مدت می‌باشند. از تفاوت‌های مهم این سپرده‌ها نرخ سود پرداختی بانک است.

وام قسطا

شرایط دریافت وام بدون سپرده در بانک‌ها متفاوت بوده اما به‌طور کلی برای دریافت این وام داشتن حساب در بانک مورد نظر کافیست و بانک مبلغ قابل توجی از وام‌گیرنده دریافت نمی‌کند. معمولاً مبلغی از وام را در حساب فرد به اصطلاح بلوکه می‌کنند که در نتیجه آن تا پایان بازپرداخت وام غیرقابل برداشت شده و برخی بانک‌ها نیز مبلغی از مجموع بازپرداخت شخص را به عنوان پیش پرداخت از وی دریافت می‌کنند.

انواع وام

بیشترین کاربرد وام‌های بدون سپرده در خرید کالاهای مورد نیاز بوده و در ادامه با سه طرح ارائه وام بدون سپرده بانک آینده بیشتر آشنا خواهید.

وام بدون سپرده بانک آینده با عنوان طرح طراوت

وام بدون سپرده بانک آینده

طرح طراوت؛ وام خرید کالا بانک آینده

یکی از طرح‌های حمایتی بانک آینده که در سال جاری معرفی شد، طرح طراوت با هدف حمایت از کسب‌وکار و تولید داخلی با رویکرد خرید آسان بود. تمام مشتریان بانک آینده چه حقیقی و چه حقوقی قادر به دریافت این تسهیلات بوده و از طریق مراجعه حضوری به شعب این بانک، یا ثبت‌نام در «پیش‌خوان مجازی، ویژه مشتریان بانک » و یا ثبت درخواست در سامانه «سمتا» درخواست خود مبنی بر دریافت تسهیلات طرح طروات را ارائه دهند.

مبلغ این تسهیلات عقد مرابحه از ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تا ۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در پله‌های ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی تعیین شده و نرخ سود این تسهیلات ۱۸درصد برآورد شده‌است. همچنین لازم به ذکر این نکته که تسهیلات طراوت مخصوص خرید حضوری و اینترنتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بوده و یک وام نقدی نیست، می‌باشد.

چند نکته دیگر درباره طرح طراوت وجود دارد که دانستن آن لازم است؛ وام گیرنده پس از دریافت اعتبار به مدت یک ماه زمان داشته تا اعتبار خود را در فروشگاه‌های طرف قرارداد مصرف کند و پس از گذر این زمان هرآنچه از اعتبار فرد باقی مانده باشد منقضی می‌شود. حال اگر مشتری به هر دلیل موفق به اتمام اعتبار خود در زمان مشخص شده نشود؛ لازم به ارائه درخواستی کتبی به شعبه می‌باشند تا برای تسهیلات درخواست مجدد کرده و زمان اعتبار خود را تمدید کنند.

وام قسطا

 

نحوه بازپرداخت وام بدون سپرده طرح طراوت

باز پرداخت وام بدون سپرده بانک آینده با عنوان طرح طراوت ۱۲ ماه و ۲۴ ماه در نظر گرفته شده و اولین قسط آن یک ماه پس از مشخص شدن زمان شارژ اعتبار می‌باشد. رویکرد بانک آینده در نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح طراوت این‌گونه‌ست که مشتری درصورت تمایل به بازپرداخت یک‌جا، قادر به انجام این امر در بازه زمانی یک هفته پس از پایان مهلت مصرف اعتبار بوده و درصورت عدم اقدام در این زمان، بدهی به‌طور خودکار قسط‌‌بندی شده و بر اساس مدل پایه دوره بازپرداخت دریافت می‌شود.

تسهیلات ویژه بانک آینده؛ وام بدون سپرده و بدون نیاز به ضامن

نمونه دیگر وام بدون ضامن و بدون سپرده بانک آینده که با شرایط ویژه ارائه می‌شود، وام قسطا است. هدف از ارائه این تسهیلات دسترسی فوری و راحت متقاضیان به وام‌های خورد برای رفع نیاز خود بوده و در این طرح ویژه که بانک آینده به عنوان تامین‌کننده رسمی آن و شرکت قسطا به عنوان ارائه‌کننده و کارگزار است تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان با شرایط ویژه پرداخت می‌شود.
وام قسطا با همکاری بانک آینده

وام قسطا با همکاری بانک آینده

وام بدون سپرده قسطا

قسطا اولین و تنها شرکت فعال در حوزه لندتک است که تسهیلات اعتباری بدون محدودیت ارائه می‌دهد. در واقع وام قسطا یک کارت اعتباری عضو شتاب بوده که در سراسر ایران معتبر و قابل استفاده می‌باشد. وام قسطا تحت عنوان قسطا کرات صادر می‌شود و تمام فرآیند دریافت قسطاکارت فوری و کم‌تر از یک هفته زمان می‌برد. تمام مراحل دریافت نیز آنلاین بوده و هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت وام بدون سپرده قسطا وجود ندارد.

اعتبار وام قسطا تا سقف ۲۰ میلیون تومان بوده و دارای بازپرداخت حداکثر ۱۲ ماه و بدون نیاز به ضامن می‌باشد. قسطا کارت نیازی به معرفی ضامن ندارد و با دو حالت سفته و چک قابل ضمانت است. قسطاکارت محدودیتی در استفاده نداشته و از طریق آن می‌توان هزینه خرید از تمام فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین دارای درگاه پرداخت اینترنتی معتبر در سراسر کشور و تمام فروشگاه‌های آفلاین و فیزیکی دارای دستگاه کارت‌خوان سراسر کشور را پرداخت نمود.

لازم به ذکر است دریافت وام قسطا فقط برای خرید کالا نیست؛ با قسطاکارت امکان پرداخت هزینه انواع خدمات مثل خدمات دندان پزشکی، خدمات زیبایی، خدمات مسافرتی و بلیت، تعمیر خودرو و تعمیر خانه و… وجود دارد.

وام قسطا

مراحل دریافت وام قسطا

مراحل دریافت وام فوری و بدون سپرده قسطا یا همان قسطاکارت بسیار ساده و سریع بوده و تمام مراحل دریافت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا یک هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس انجام اعتبارسنجی بوده، اعتبارسنجی مشخص کننده نحوه ضمانت متقاضی‌ست پس از آن لازم به ثبت سفارش می‌باشد. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به دو صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط یک برگ سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت وام قسطا را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه یک برگ سفته دیجیتال و یک تا دو برگ چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.

مراحل دریافت وام قسطا

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا  و پنل کاربری هر کاربر آموزش ویدئویی آن قرار گرفته داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز به همراه موارد عمومی و آموزشی دیگر در اینستاگرام و آپارات قسطا قرارداده داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌هات شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در شبکه‌های اجتماعی قسطا قرار دارد.
پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

محاسبه اقساط

وام بدون سپرده بانک آینده با عنوان طرح کارگشا

وام بدون سپرده

طرح کارگشا؛ دیگر وام بدون سپرده بانک آینده

از دیگر طرح‌های بانک آینده در حمایت از تولید داخلی، حفظ و ایجاد شغل در جهت یاری‌رسانی به اقشار مختلف جامعه، تسهیلات طرح «کارگشا» می‌باشد. این تسهیلات نیز با هدف کمک در خرید و تامین خدمات و لوازم مصرفی مورد نیاز خانوار تدوین و سقف آن ۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تعیین شده‌است.

تنها افراد حقیقی قادر به دریافت این تسهیلات بوده و علاوه بر آن افرادی که حقوق خود را در بانک آینده دریافت می‌کنند یا گردش مالی مورد قبول بانک را داشته در اولویت دریافت این تسهیلات قرار می‌گیرند. همچنین مشتریانی که سابقه استفاده از این تسهیلات را در مبالغ کم‌تر از سقف طرح کارگشا دارا می‌باشند به شرط خوش‌حسابی در پرداخت اقساط قبل و ارائه تضامین جدید قادر به دریافت مابه‌التفاوت تسهیلات دریافتی تا سقف آن می‌باشند.

نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و بازپرداخت آن حداکثر ۳۶ ماه تعیین شده‌است. همچنین متقاضیان وام بدون سپرده بانک آینده با عنوان طرح کارگشا می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا تماس با مرکز ارتباط این بانک به شماره ۲۷۶۶۳۰۰۰-۰۲۱ اطلاعات تکمیلی این تسهیلات را بدست آورند.

احتمال توقف موقتی تسهیلات طرح طراوت و طرح کارگشا بانک آینده وجود دارد؛ در همین جهت پیشنهاد می‌کنیم از شماره‌های روابط عمومی بانک آینده یا شعب در دسترس ابتدا این موضوع را استعلام کنید.

در جمع‌بندی این مقاله باید گفت تسهیلات بانک آینده شرایط و مزایای متفاوتی داشته که متقاضیان با بررسی آن‌ها می‌توانند تسهیلات مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین افراد می‌توانند از وام بدون سپرده قسطا تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیز بدون نیاز به ضامن، کاملاً آنلاین و بدون محدودیت در بستر استفاده در کم‌تر از ۷ روز کاری بهره‌مند شوند.