زمانی که برای خرید یخچال به بازار می روید، اولین سوالی که از خود خواهید پرسید این است که یخچال چی بخریم؟ و بهترین مارک های یخجال کدام است؟ برای خرید لوازم خانگی اغلب مشتریان ترجیح می دهند تا بهترین مارک را تهیه کنند، و مایلند تا بهترین مارک تلویزیون، بهترین مارک یخچال و… را بدانند.تمام مارک های عمده لوازم خانگی تقریبا یکسان یخچال ها را ارائه می دهند.

یخچال های جدیدی که امروزه می بینید جز بهترین مارک های یخچال است و مصرف انرژی کمتری نسبت به تولیدات گذشته دارند و تعمیرات آنها به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است. برای خرید یخچال ابتدا باید فضای یخچال را اندازه گیری کنید، سپس براساس آن یخچال مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با استفاده از قسطاکارت امکان خرید اقساطی یخچال، خرید قسطی لوازم خانگی ، خرید ماشین لباسشویی اقساطی و انواع کالا و خدمات از تمام فروشگاه‌های کشور فراهم میباشد. برای دریافت قسطاکارت به سایت قسطا مراجعه کنید.

در ادامه با قسطا همراه باشید تا با بهترین مارک های یخچال در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید. با قسطا کارت در انتخاب کالا محدودیتی ندارید و میتوانید نسبت به خرید اقساطی یخچال اسنووا یا هر برند دیگری اقدام نمایید

انواع سبک ها و مدل های یخچال 

انتخاب بهترین یخچال امری شخصی و سلیقه‌ای است، به عنوان مثال در بعضی از خانه ها به دلیل فضای کوچک آشپزخانه، یخچالی مناسب است که  فریزر در بالای آن قرار دارد. برخی ترجیح می دهند که فریزر در قسمت پایین باشد تا دسترسی راحت‌تری به یخچال داشته باشند و برای برداشتن مواد لازم خم نشوند. بعضی از افراد نیز فضای داخلی بیشتری را برای قرار دادن مواد لازم دارند از این رو یخچال های ساید بای ساید را انتخاب می کنند.

بهترین مارک های یخچال و مدل های با امتیاز بالا 

برای انتخاب مدل ها با امتیاز بالا به بررسی مصرف کنندگان در وب سایت هایی نظیر Consumer Reports، Home Depot و Lowe پرداخته شده و معیارهایی نظیر عملکرد، سبک و هزینه در نظر گرفته شده است.

معرفی بهترین مارک های یخچال

در ادامه به ۴ مورد از بهترین مارک های یخچال و فریزرهای موجود پرداخته شده است.

  • بهترین یخچال با فریزر در قسمت پایین (Whirlpool Bottom Freezer Refrigerator)
  • بهترین یخچال با درب فرانسوی (Whirlpool Double Drawer French Door Refrigerator)
  • بهترین یخچال ساید بای ساید (GE Side-by-Side Refrigerator)
  • بهترین یخچال با فریزر در قسمت بالا (LG Electronics Top Freezer Refrigerator)

 

بهترین مارک های یخچال

بیشتر بدانید :

راهنمای خرید تلویزیون در ۸ گام

بهترین مارک های یخچال : یخچال با فریزر در قسمت پایین Whirlpool

سیستم دما

سیستم کنترل درجه‌ی حرارت Accu-Chill در یخچال Whirlpool از سنسورهای ساخته شده برای اندازه گیری دمای داخلی یخچال و تنظیمات آن استفاده می کند. این کار به صورت اتوماتیک انجام می شود و باعث می شود تا مصرف انرژی یخچال کمتر شود.

شلف های شیشه‌ای

نشت و چکه مواد روی شلف های پایینی و  تمیز کردن آنها بسیار سخت و خسته کننده است. از این رو یخچال Whirlpool  دارای شلف های برجسته ای است که لبه‌ی بالایی آن‌ها حاوی مخازن کوچک‌ای می باشد و از چکیدن مواد روی شلف های پایین تر جلوگیری می کند.

در دسترس بودن مواد غذایی

بزرگترین مزیت یخچالی که فریزر در قسمت پایین قرار می گیرد این است که تمام اقلام مواد غذایی در دید راس قرار می گیرند، بنابراین لازم به خم شدن برای برداشتن مواد لازم نیست. این نوع یخچال بیشتر برای افرادی که سن بالایی دارند مناسب است.

معایب

مشاهده و به خاطر سپردن مواد موجود در این سبک از فریزر بسیار دشوار است. از این رو جهت جستجو برای یافتن غذای مورد نظر باید تمامی فریزر را به هم ریخت. با وجود اینکه اکثر مدل ها شامل سبد در داخل فریزر برای کمک به سازماندهی غذاهای یخ زده می باشند، اما باز هم شما باید همه چیز را به طور استراتژیک در داخل فریزر قرار دهید.

بهترین مارک های یخچال : یخچال با درب فرانسوی Whirlpool

مد روز

یخچال و فریزر با درب فرانسوی دارای دو درب برای قسمت یخچال و یک دستگاه آب و یخ ساز مجزا می باشند. این نوع یخچال با مواد و رنگ های مختلفی تولید می شود که هر فرد می تواند متناسب با خانه‌ی خود آن را خریداری کند.

خنک کننده دو گانه

یکی از ویژگی های این یخچال سیستم خنک کننده‌ی دو گانه‌ی آن است که دمای یخچال را تشخیص و به طور خودکار رطوبت را تنظیم می کند تا در نتیجه غذا‌ها و میوه‌‌ها تازه‌تر بمانند.

فضای کارآمد

این نوع از یخچال برای محیط های کم فضا بسیار مناسب است؛ چرا که فضای کمتری را اشغال می کند و فرد قادر است تمامی نیازهای خود را در آن جای دهد.

معایب

انرژی مصرفی

این نوع از یخچال انرژی بیشتری را نسبت به یخچال و فریزر های معمولی استفاده می کند. بنابراین استفاده از آن در کشورهایی که هزینه انرژی بالا است مقرون به صرفه نیست.

بهترین مارک های یخچال

بیشتر بدانید :

خرید قسطی جهیزیه

بهترین مارک های یخچال : یخچال ساید بای ساید  GE

فضای زیاد فریزر

در صورتیکه که لازم به فضای زیادی برای فریزر داشته باشید بدون شک این نوع از یخچال یکی از بهترین انتخاب های ممکن است. یخچال GE بیش از ۳۰ درصد فضای بیشتری نسبت به فریزر دارد. علاوه بر این شلف های موجود در فریزر این نوع از یخچال به افراد کمک می کند تا بتوانند مواد غذایی را به بهترین نحو سازماندهی کنند.

معایب

فضای قفسه ای باریک

یخچال های ساید بای ساید بر خلاف ظاهرشان مقدار فضای کافی برای یخچای و فریزر ندارند. چرا که این فضا باریک و بلند است و از نظر پهنا افراد دچار مشکل خواهند شد.

بهترین مارک های یخچال : یخچال با فریزر در قسمت بالا LG

مقرون به صرفه

یخچال هایی که فریزر در قسمت بالای آنها قرار دارد بیشتر از سایر مدل ها در بازار موجود می باشند. ظاهر آنها بسیار ساده است و مقدار هزینه‌ی خریدشان نیز پایین‌تر از مدل‌ های دیگر است. علاوه بر این این نوع از یخچال میزان مصرف برق کمتری نسبت به سایر مدل های موجود در بازار دارد. یخچال LG کیفیت، کارایی و دوام بسیار بالایی دارد.

فضای قابل استفاده

فریزرهای موجود در قسمت بالا به دلیل فضای مناسب قابل استفاده محبوب‌تر از سایر مدل های دیگر می باشند. در این نوع از فریزر پلاستیک و شیشه کمتری وجود دارد و از این رو فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی وجود دارد.

معایب

فناوری پایین

این نوع از یخچال ها از تجهیزاتی نظیر یخ ساز و گزینه‌‌های ساخت مواد فولادی و ضد زنگ به رنگ های مختلف بی بهره‌اند و از این رو در یک آشپزخانه پیشرفته با تجهیزات مدرن جایی ندارند.