انتخاب بهترین مدل تلویزیون و خرید تلویزیون جدید با برندها و مدل های مختلف موجود در بازار می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. در سال های اخیر برندهای مختلفی در بازار آمده که برخی از مدل‌های این برندها بسیار گران قیمت‌تر از مارک های معتبر می باشند. با این حال عموم افراد معمولا ترجیح می‌دهند تا مارک ها و مدل های معتبر و مشهور را خریداری کنند.

جهت خرید تلویزیون جدید باید ویژگی‌ها، برند، رنگ، ظاهر و ابعاد آن را جستجو کرده و سپس برای خرید اقدام کنید، این کار به شما کمک می کند تا در هنگام خرید سردرگم نشوید. قسطا علاوه بر فراهم کردن امکان خرید قسطی تلویزیون از سایت ایرانی و خارجی، در این مقاله قصد دارد تا در جهت آسان نمودن کار شما بهترین مارک ها و مدل های تلویزیون موجود در بازار را معرفی کند. علاوه بر این، خرید قسطی انواع لوازم خانگی و انواع خدمات در قسطا میسر میباشد.

آشنایی با بهترین مدل تلویزیون

بهترین مدل تلویزیون از برندهای مطرح دنیا مانند سامسونگ،ال جی، سونی و … می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت مفصل تر ویژگی های هر کدام از این تلویزیون ها را شرح دهیم.

بهترین مدل تلویزیون

بهترین مدل تلویزیون : تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین برندهای تلویزیون در دنیا است که به خوبی شناخته شده است. صفحه‌ی نمایش تلویزیون‌های این برند از p720   تا ۴k متغییر است، اما به تازگی صفحه‌ی ۸k را نیز طراحی و روانه‌ی بازار کرده است. از آنجایی که شرکت سامسونگ تحقیقات زیادی را در زمینه‌ی بهبود کیفیت تلویزیون های خود انجام می دهد از این رو سیستم عامل Tizen، پلتفرم هوشمند سامسونگ، یکی از بهترین ها در بازار است. مدل های جدید معمولا تغییرات کوچکی از سال قبل را شامل می شوند، اما این بدان معنا نیست که آنها در تطبیق و آزمایش فناوری های جدید آهسته هستند.

شرکت سامسونگ برای اولین بار تلویزیون های QLED را معرفی کرد، این تلویزیون ها دارای رنگ های برجسته‌ای می باشند و آدرنالین بینندگان را افزایش می دهند.  QLED برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی و در سال ۲۰۱۸ سامسونگ اولین تلویزیون ۸K، Q900R خود را روانه‌ی بازار کرد.

این شرکت همچنین اولین تولید کننده تلویزیون در استفاده و پشتیبانی از فن آوری های نوظهوری همچون FreeSync VRR، اینترپولیشن حرکتی با تاخیر کم و حالت خودکار بازی می باشد.

سامسونگ Q9FN گل سرسبد این شرکت با کیفیت تصویری عالی و رنگ های چشمگیر است. در میان رده‌های متوسط، سامسونگ NU8000 یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار است، که دارای ویژگی های بازی، کیفیت تصاویر بسیار خوب و در اندازه های مختلف نیز می باشد. در بین رده‌های پایین‌تر، سامسونگ NU7100 در ابعاد بین ۴۰ تا ۷۵ را می‌توان در نظر گرفت که با وجود قیمت کم، همچنان کیفیت تصویری مناسبی را ارائه می دهد و همان اسالت هوشمند موجود در مدل های گران قیمت را نیز دارا می‌باشد.

بهترین مدل تلویزیون : تلویزیون LG

این شرکت نیز یکی از برترین شرکت های موجود در صنعت ساخت تلویزیون های هوشمند می باشد. الجی پس از سامسونگ یکی از اولین شرکت‌ها در ساخت تلویزیون های QLED می باشد. به غیر از OLED، الجی تعداد زیادی از تلویزیون های ال سی دی را تولید می کند که عمدتا از پانل های IPS استفاده می کنند و از نظر کنتراست زاویه دید گسترده‌تری نسبت به  پانل های VA دارند.

تلویزیون ال جی مدل LG WebOS، یکی از بهترین سیستم عامل های موجود را دارا است و پلتفرم هوشمند آن به شما امکان دسترسی به یکی از بزرگترین مجموعه برنامه های دنیا را به سرعت می دهد که مطمئنا با هر سلیقه ای مناسب است.

تلویزیون‌های OLED 2018، LG C8 و LG E8 با کیفیت تصویری مناسب، کنترل حرکت عالی و تاخیر پخش کمتر گزینه‌ی مناسبی برای گیمرها می‌باشند.  در میان رده‌های متوسط، مدل LG SK9000 یک LED با کیفیت صفحه‌ی ۴k و با زاویه دیدی گسترده می باشد. متاسفانه تنها مشکل این مدل عملکرد نامناسب در اتاق‌های تاریک می باشد. در بین رده‌های پایین‌تر، مدلLG UK6300 با ساختار پیکسلی RGBW عملکرد کلی و مناسبی را ارائه می‌دهد.

بهترین مدل تلویزیون : تلویزیون Sony

سونی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون از سال ۱۹۶۰ بوده است، این شرکت اولین تلویزیون خود را با تکنولوژی ترانزیتی ایجاد و روانه‌ی بازار کرد. در مقایسه با سایر تولید کنندگان، سونی اولویت بالاتری را به کیفیت و دقت تصاویر صفحه نمایش داده است. علاوه بر آن تلویزیون‌های این شرکت کنترل حرکت و رزولوشن بالاتری را نسبت به دیگر شرکت‌ها دارند.

جدیدترین محصول این شرکت Android TV 8.0 علاوه بر دسترسی به فروشگاه گوگل پلی و اپلیکیشن‌های آن، قابلیت اتصال به تمامی سیستم عامل‌های دیگر را نیز دارد. سونی Z9F بهترین تلویزیون LED / ال سی دی سونی است و عملکرد نمایش آن بسیار عالی است. در میان رده‌های متوسط مدل X900F عملکرد بسیار بالایی دارد و کیفیت پخش آن در برابر مقدار هزینه‌ی پرداختی بسیار عالی می‌باشد. در میان رده‌های پایین‌تر، سری X750F با زوایای دید گسترده‌تر و کیفیت تصاویر بهتر را می‌توان تهیه کرد.

بیشتر بخوانید:

خرید اقساطی یخچال اسنوا با ضمانت سفته

بهترین مدل تلویزیون

بهترین مدل تلویزیون : تلویزیون Vizio

این شرکت یکی از جدیدترین شرکت‌های موجود در دنیا است. در سال ۲۰۱۸، Vizio نسخه Vizio P 2018 و سری Vizio P Quantum را منتشر کرد که از مارک های دیگر بسیار گران قیمت‌تر بود. تلویزیون‌های این شرکت معمولا یک سیستم عامل چند کاره دارند و رابط کاربری هوشمند آنها نسبت به دیگر رقبا در بازار پیشرفته نیست.  با افزایش کیفیت رزولوشن، ضعف تلویزیون های Vizio در مقایسه با مارک های دیگر کاهش یافته و باعث شده این برند جدید با قیمت‌های رقابتی، عملکرد عالی در اتاق تاریک و کمترین زمان ورود به بازی، به یکی از بزرگترین رقیبان شرکت های قدرتمند در این صنعت تبدیل شود.

سری PQ65-F1 در این شرکت یکی از درخشان‌ترین تلویزیون های موجود در بازار است، که دارای کیفیت تصویری عالی و عملکرد فوق العاده در اتاق تاریک است. در میان رده‌ی متوسط، سری p  این شرکت عملکرد فوق العاده ای دارد. در میان رده‌ی پایین‌تر، سری E یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار می‌باشد.

خدمات سایت قسطا برای خرید بهترین مدل تلویزیون قسطی

در صورت انتخاب از بین بهترین مارک ها و مدل های تلویزیون می‌توانید خرید خود را به صورت اقساطی از سایت قسطا انجام دهید. پس از ثبت نام در سایت، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت