بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون تومان چیست؟ برای خرید اقساطی گوشی ، در بین گوشی های میان رده رقابت بسیار زیادی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند مورد از میان رده های شیائومی بپردازیم که بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون مشخص شود. اگر قصد خرید گوشی شیائومی اقساطی را دارید حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید چرا که با معرفی قسطا کارت ، خرید گوشی اقساطی به راحتی امکان پذیر میشود.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون اقساطی

همانطور که میدانید شائومی گوشی های با کیفیتی را در قیمت های مناسب به بازار عرضه کرده است و تنوع محصولات این برند بسیار زیاد میباشد به همین دلیل انتخاب بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون تومان کار راحتی نیست. لذا در این مقاله به بررسی چهار گوشی میان رده شیائومی میپردازیم و در انتها مقایسه کاملی از آنها ارائه خواهیم داد.

بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون

بررسی مشخصات POCO X4 pro 5G

یکی از گوشی هایی که برای تعیین بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون تومان باید بررسی شود POCO X4 pro 5G میباشد. با قسطا کارت خرید اقساطی POCO X4 pro به راحتی امکان پذیر میباشد.

بررسی مشخصات POCO X4 pro 5G – سخت افزار

پردازنده Snapdragon 695 5G پردازنده مرکزی گوشی پوکو x4 پرو است که سرعت پردازشی بسیار بالایی را برای این گوشی فراهم کرده است. به همین دلیل است که این گوشی در رده گوشی های گیمینگ قرار گرفته و قابلیت نصب و اجرای بازی های سنگین مثل call of duty را دارد. پردازنده گرافیکی این گوشی هم Adreno 619 است و همچنین این گوشی دارای تراشه لیتوگرافی ۶ نانومتری است.

در بررسی مشخصات POCO X4 pro 5G  در بخش صفحه نمایش باید گفت که این گوشی صفحه‌نمایشی از نوع آمولد دارد که در سایز ۶.۶۷ اینچی از نرخ نوسازی تا حداکثر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی تصویر تطبیقی نیست و کاربر باید از بین دو گزینه ۶۰ و ۱۲۰ هرتز یکی را انتخاب کند.

بررسی مشخصات POCO X4 pro 5G – نرم افزار

از نظر نرم افزاری نیز Poco X4 Pro 5G از رابط کاربری MIUI 13 بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. به عنوان دیگر قابلیت‌های این گوشی هم می‌توان از فناوری ۵G، پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متر هدفون، بلوتوث ۵٫۱، وای‌فای و حسگر اثر انگشت آن نام برد. این گوشی اقتصادی و ارزان قیمت شیائومی با استاندارد IP53 در مقابل نفوذ آب مقاوم است و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

بررسی مشخصات POCO X4 pro 5G – دوربین

قسمت پشتی این گوشی که محل قرار گیری ماژول دوربین است دارای یک قسمت برای سنسور اصلی دوربین پوکو x4 پرو است و رزولوشن آن معادل ۱۰۸ مگاپیکسل از نوع واید است. البته به طور پیش فرض کیفیت دوربین ۱۲ مگاپیکسل است و برای استفاده از کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی باید در نرم افزار دوربین تغییرات را اعمال کنید.

در کنار گوشی، سنسوری با کیفیت ۸ مگاپیکسل به صورت فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو تعبیه شده است که به کاربران امکان عکاسی کمی حرفه ای تر با گوشی را میدهد. همچنین تکنولوژی دوربین با سنسورهای سه گانه امکان عکاسی با کیفیت در شب را برای کاربران فراهم می کند. دوربین سلفی دوربین پوکو x4 پرو هم کیفیتی معادل ۱۶ مگاپیکسل دارد که کیفیت بسیار خوبی به حساب می آید.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

بررسی مشخصات Redmi Note 10s

گوشی Redmi note 10s را قطعا میتوان در دسته بندی بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون دانست. در ادامه مشخصات این گوشی هم بطور خلاصه بررسی میکنیم.

بررسی مشخصات Redmi note 10s – سخت افزار

گوشی ردمی نوت ۱۰ اس از چیپ ساخت مدیاتک به نام هلیو جی ۹۵ استفاده شده این چیپست برای کار کردن به‌صورت روزمره بسیار مناسب است و  مشکلی از نظر هنگ کردن، فریز شدن یا کندی و لگ زدن خیلی کم دیده میشود. این پردازنده از ۲ هسته‌ی A76 با فرکانس ۲٫۰۵ گیگاهرتز و شش هسته‌ی A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز بهره برده که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MC4 عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

ردمی نوت ۱۰ اس از همان نمایشگری برخوردار شده که در ردمی نوت ۱۰ نیز یافت می‌شود. این یک پنل ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد است که رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل را به نمایش درآورده و از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

بررسی مشخصات Redmi note 10s – نرم افزار

این گوشی شیائومی با جدیدترین پوسته و البته نسخه موقت MIUI 12.5 در کنار اندروید ۱۱ عرضه می شود . برخی از ویژگی های پوسته جدید عبارتند از کاهش مصرف پردازنده ، کاهش مصرف برق و اولویت بندی برای حرکات تمام صفحه در سطح سیستم.

بررسی مشخصات Redmi note 10s – دوربین

دوربین این گوشی عاملیست که Redmi note 10s را در دسته بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون قرار میدهد. دوربین هایی که این ماژول را تشکیل میدهند عبارتند از لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی. علاوه بر این قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را هم می‌توان به فهرست ویژگی‌های note10s اضافه کرد.

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۰ اس نیز با قابلیت HDR عکس‌های با کیفیتی برای شما ثبت می‌کند و عملکرد قابل قبولی دارد

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

بررسی مشخصات POCO M4 pro 5G

یکی دیگر از گوشی های شیائومی که در دسته بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون تومان قرار میگیرد POCO M4 pro 5G میباشد. یکی از جدیدترین گوشی های سری POCO که مشخصات جذابی دارد.

بررسی مشخصات POCO M4 pro 5G – سخت افزار

قدرت گوشی پوکو M4 پرو ۵G توسط تراشه Dimensity 810 5G شرکت مدیاتک تامین می‌شود. این تراشه از نوع فناوری لیتوگرافی ۶ نانومتری است. دو هسته Cortex-A76 و شش هسته Cortex-A55 پردازنده مرکزی این تراشه هشت هسته‌ای را تشکیل می‌دهند. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G57 MC2 است که برای اجرای بازی های مختلف کاملا مناسب میباشد.

بررسی مشخصات POCO M4 pro 5G – نرم افزار

گوشی Poco M4 Pro 5G مبتنی بر اندروید ۱۱ بوده و رابط کاربری MIUI 12.5 را اجرا می‌کند، قابل ذکرست که MIUI 12.5 رابط کاربری اختصاصی شیائومی است و با اینکه پوکو از شیائومی جدا شده، اما هنوز از رابط کاربری آن استفاده می‌کند، البته در صورت تمایل می‌توانید از لانچر خود پوکو که به صورت پیش‌فرض دردسترس است نیز برای پوکو M4 پرو ۵G استفاده کنید.

استفاده از این لانچر باعث می‌شود فضای نرم‌افزاری گوشی شما از مدل‌های مختلف شیائومی متمایز شود، از طرفی این لانچر به هنگام اجرای بازی، امکانات و دسترسی‌های مناسبی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. به همین دلیل این گوشی مورد پسند گیمرها خواهد بود. و شاید بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون تومان برای بازی، همین گوشی باشد.

بررسی مشخصات POCO M4 pro 5G – دوربین

گوشی شیائومی Poco M4 Pro 5G از ماژول دوربین دوگانه استفاده می‌کند که از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به صورت عریض (Wide) و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین گوشی  Poco M4 Pro 5G شیائومی توانایی ضبط ویدیوهایی با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۳۰ و ۶۰ بر ثانیه را دارد. عملکرد این دوربین در طول روز و روشنایی کافی مناسب است. شیائومی از لنز ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.5 برای دوربین جلوی Poco M4 Pro استفاده کرده است.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

بررسی مشخصات Redmi Note 11s

آخرین گوشی که در این مقاله به منظور معرفی بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون تومان بررسی میکنیم Redmi note 11s میباشد. همانطور که میدانید با قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی شیائومی Redmi Note11 اقدام کنید. در ادامه با مرحل خرید اقساطی گوشی آشنا خواهید شد.

بررسی مشخصات Redmi Note 11s- سخت افزار

شیائومی ردمی نوت ۱۱S مجهز به پردازنده مرکزی مدیاتک هلیو G96 بوده که یک تراشه ۱۲ نانومتری بوده و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 می‌تواند قدرت قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد. توجه کنید که این دستگاه در مدل‌های گوناگون عرضه شده است، اما حداقل حافظه رم آن معادل ۶ گیگابایت است. همچنین نوع حافظه این دستگاه UFS 2.2 بوده که سرعت نقل و انتقال اطلاعات را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

بررسی مشخصات Redmi Note 11s- نرم افزار

گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 11s به صورت پیش‌فرض مجهز به رابط کاربری MIUI 13 بوده که مبتنی بر اندروید ۱۱ است. شما می‌توانید با خیالی راحت از جدیدترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید در گوشی شیائومی خود استفاده کنید.

بررسی مشخصات Redmi Note 11s- دوربین

گوشی موبایل ردمی نوت ۱۱S مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و گشودگی دیافراگم آن هم معادل f/1.9 است. همچنین در کنار سنسور اصلی شاهد سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسل و دو سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق خواهید بود.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱S مجهز به سنسور سلفی ۱۶ مگاپیکسل بوده و گشودگی دیافراگم آن معادل f/2.4 است.

مقایسه بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون

در این جدول مقایسه ای از گوشی هایی که بیان شده آورده ایم تا بتوانید به راحتی بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون تومان را انتخاب کنید.

بهترین گوشی شیائومی

خرید اقساطی گوشی از طریق قسطا

تا این بخش از مقاله قطعا تصمیم خود را برای خرید اقساطی گوشی شیائومی گرفته اید و می دانید بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون برای شما کدام است. در هر صورت هر گوشی موبایلی را که بخواهید خریداری نمایید می توانید به کمک قسطا به صورت اقساطی تهیه کنید و هیچ نگرانی بابت پرداخت نقدی هزینه نداشته باشید.

 

محاسبه اقساط

شرایط خرید گوشی اقساطی با قسطا کارت

دوست عزیز، برای اینکه بتوانید از خدمات فروش اقساطی برای خرید گوشی شیائومی یا خرید گوشی هواوی اقساطی از طریق قسطا بهره مند شوید، لازم است که قسطا کارت داشته باشید.

قسطا کارت ، نوعی کارت اعتباری است که از سوی مجموعه قسطا برای متقاضیان عزیز صادر می شود. برای داشتن قسطا کارت لازم است که ابتدا در سایت قسطا برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت اکانت در قسطا بسیار آسان و به صورت رایگان می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ساخت حساب کاربری حتما اطلاعات خواسته شده را کاملا دقیق و صحیح وارد نمایید.

پس از اینکه با موفقیت اکانت خود را ایجاد کردید، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت درخواست کارت اعتباری قسطا کارت را می توانید به طور کامل در سایت ما به آدرس ghesta.ir مشاهده کنید.

یکی از مراحل ثبت درخواست قسطا کارت، مربوط می شود به بارگذاری مدارک. پس از اینکه مدارک خود را آپلود نمودید، قسطا عملیات اعتبارسنجی را آغاز می نماید و در صورت تایید اعتبار، شما می توانید بدون ضامن، از قسطا امتیاز الکترونیکی دریافت کنید و پس از آن قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد.

دریافت قسطاکارت

مزایای خرید قسطی گوشی با قسطا کارت

  • خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است و تنها به چند فروشگاه خاص محدود نمی باشد.
  • مراحل دریافت قسطا کارت از زمان ثبت درخواست تا مرحله ی دریافت آن کاملا غیر حضوری و به صورت آنلاین امکان پذیر است.
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این کارت اعتباری از فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا نیز خرید نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله تلاش کردیم بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون را به شما معرفی کنیم و روش خرید اقساطی گوشی شیائومی را شرح دادیم. در این مطلب مشخصات بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون هم بررسی شد. poco x4 pro 5g و redmi note 10s و poco m4 pro 5g و redmi note 11s گوشی هایی هستند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخنیم.

برای خرید گوشی اقساطی از هر فروشگاهی و در هر شهری میتوانید از قسطا کارت استفاده کنید. برای دریافت قسطا کارت روی تصویر زیر کلیک کنید.

قسطاکارت