نظرتان درباره خرید اقساطی فرش چیست؟ اگر شما هم جز افرادی هستید که به ظاهر خانه ی خود توجه زیادی دارید، انتخاب یک قالی یا فرش مناسب و زیبا یکی از گزینه های مهم در دکوراسیون منزل شما به شمار می رود. فرش یکی از قدیمی ترین اثرهای ایرانی است و تاریخ آن به هزاره ی دوم پیش از میلاد مسیح برمی گردد. اما با توجه به مشکلات اقتصادی اخیر بسیاری از زوج های جوان یا افرادی که بزاعت مالی ندارند، قادر به تهیه فرش نمی باشند.

از این رو سایت قسطا برای اولین بار در ایران شروع به فروش اقساطی فرش از انواع سایت های ایرانی و سایتهای خارجی کرده است. بنابراین در ادامه ی این مقاله با قسطا همراه باشید تا از نحوه ی خرید اقساطی فرش مطلع شوید.

انواع فرش

فرش به معنی گستردن پوشش زمین و بافته شده از الیاف پنبه و پشم و ابریشم می باشد. فرش به دو صورت ماشینی و دستباف تهیه می شود که با توجه به سخت بودن و زمانبر بودن پروسه ی ایجاد فرش نوع دستباف آن بسیار گرانبها و قیمیتی می باشد.

فرش دستباف

تولید فرش با نقوش و رنگ های زیبا و مصحور کننده یکی از قدیمی ترین اثرات ایرانیان باستانی است که برای تزیین و زیباتر شدن خانه های خود به استفاده می کردند. فرش دستباف، این اثر هنری و ارزشمند به وسیله ی دست بافته شده و زمان زیادی را می برد تا ایجاد شود. فرش های دستباف یکی از گرانبها ترین اثرات ایران جهت صادرات به کشورهای دیگر هستند و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده اند.

خرید اقساطی فرش

فرش ماشینی

فرش ماشینی توسط ماشین آلات صنعتی و با استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت تر تولید می شود. این نوع از فرش ها به دلیل زمان کوتاه، سرعت بالای تولید و همچنین الیاف به کار برده شده در آن قیمت بسیار پایین تری نسبت به فرش های دست باف و گرانبها دارند. الیاف به کار برده شده در این نوع از فرش ها معمولا آکریلیک، bcf و ابرشم مصنوعی است. هر چقدر تعداد تراکم بیشتر و جنس این نوع از فرش ها بهتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد شد.

نکات مهم در انتخاب فرش مناسب

  • برای خرید فرش مناسب به چند نکته ی مهم باید توجه کنید که عبارتند از:
  • میزان هزینه ای که برای خرید فرش در نظر دارید
  • نوع دکوراسیون منزل
  • مکانی که برای فرش در نظر گرفته اید
  • اندازه ی فرش اتاق مورد نظر
  • لطافت و رنگبندی فرش مورد نظر
  • قابلیت پا خور بودن فرش
  • مقاوم بودن فرش و استفاده از آن در دراز مدت

خرید فرش

خرید فرش معمولا پروسه ای است که باید در آخرین گام های تکمیل لوازم منزل انجام شود؛ چرا که باید ابعاد، رنگ و نقوش آن را متناسب با دکور منزل انتخاب نمایید. بیشتر مغازه ها و فروشگاه های بزرگ فرش، به دلیل مشکلات اقتصادی اجناس خود را به صورت نقدی به فروش می رسانند. اما تعدادی از فروشگاه های فرش نیز وجود دارند که فرش های خود را به صورت اقساطی و با ضامن یا چک کارمندی می فروشند. در صورتی که هزینه ی لازم جهت پرداخت خرید نقدی فرش را ندارید و ضامن یا چک کارمندی مورد نیاز  برای خرید اقساطی فرش را هم نیز نداشته باشید، اصلا نگران نباشید!

 

بیشتر بخوانید: خرید قسطی جهیزیه

خرید اقساطی فرش

خرید اقساطی فرش از سایت قسطا

سایت قسطا یکی از سایت های آنلاین ایرانی است که امکان خرید لوازم و وسایل اقساطی بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن را برای شما تسهیل می کند. این سایت با هزینه ی کارمزد پایین و امکان سفارش و خرید از تمامی سایت های آنلاین ایرانی و خارجی برای فروش اقساطی لوازم منزل و اداره ها در دسترس شما عزیزان می باشد.

برای خرید اقساطی فرش مورد نظر ابتدا نسبت به  ثبت نام در سایت قسطا اقدام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی مبل، خرید اقساطی یخچال، خرید اقساطی کولرگازی ، خرید اقساطی تلویزیون و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت