لیفت صورت با نخ یکی از راه های جوانسازی پوست است. جوانسازی پوست تأثیر زیادی در زیبایی صورت دارد. با افزایش سن و کاهش سطح کلاژن سازی، معمولا پوست شادابی و زیبایی خود را از دست می دهد بنابراین برای رهایی از افتادگی و چین و چروک های پوست باید راه حلی پیدا کرد. خیلی از افراد به منظور جوان و زیبا ماندن ظاهر خود از روش هایی همچون پر کردن و  لیفت صورت با نخ، فیلر و ژل و …استفاده می کنند.

اما متاسفانه به دلیل گران بودن هزینه ی مواد و دستمزد پزشکان و تحت پوشش قرار نگرفتن هزینه های زیبایی بسیاری قادر به انجام جوان سازی پوست خود نمی باشند. سایت قسطا با در نظر گرفتن شرایط و تسهیلاتی ویژه در پرداخت هزینه ی لیفت و جوانسازی پوست صورت، به صورت اقساطی به شما کمک خواهد کرد. علاوه برا این با قسطا میتوانید هزینه انواع خدمات درمانی مثل هزینه انواع حراحی زیبایی، مزوتراپی و هزینه ارتودنسی را قسطی پرداخت کنید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه لیفت صورت با نخ همراه با معایب و مزایا کسب کنید.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ روشی نوآورانه و بی خطر می باشد که به تازگی توجه خیلی از پزشکان و بیماران را به خود جذب کرده است. دلیل جذابیت و محبوبیت اخیر این نخ ها نسبت به عمل های جراحی، نداشتن زمان نقاهت، طولانی بودن مدت اثر نخ و نتیجه ی مطلوب حاصل از آن می باشد. نخ های لیفتینگ، نخ های پلی پروپیلن قابل جذب bio با قلاب های مخصوص هستند که بافت های صورت و بدن را به روشی کاملاً ایمن بازیابی کرده و لیفت می دهند.

این روش می تواند با سرعت بالاتری نسبت به روش های دیگر افتاگی در قسمت های گونه ها، چانه و گردن و قسمت هایی از بدن را کاهش دهد. این روش برای افرادی که از علائم اولیه پیری مانند ضعف عضلات و افتادگی های سطحی رنج می بردند، بسیار عالی می باشد.

این روش که برای اولین بار در کره جنوبی مورد استفاده قرار گرفته، در حال حاضر متقاضیان زیادی در بسیاری از کشورهای پیشرفته دارد، اما دلیل اصلی این موج افزایش تقاضا صرفاً سهولت کار بیمار و نتایج درخشان حاصل از آن است.

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

در ادامه به مزایا و معایب استفاده از این جادوی شگفت انگیز در لیفت صورت اشاره شده است:

مزایا

  • بدون نیاز به جراحی و بیهوشی
  • عوارض کم
  • کمترین آسیب به پوست
  • توانایی جذب در بدن
  • طولانی مدت بودن اثرات درمان
  • سفت کردن پوست

معایب

  • تورم، قرمزی و در مواردی کبودی
  • در صورت عدم دقت کافی امکان عدم تقارن
  • در مواردی واکنش آلرژیک
  • عفونت

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه رنگ و هایلایت مو

خدمات قسطا

در صورت نداشتن وجه نقد جهت پرداخت هزینه های جوانسازی و زیبایی پوست خود می توانید با استفاده از سایت قسطا هزینه های خود را پرداخت نمایید. سایت قسطا با تسهیلات ویژه اقساطی در پرداخت هزینه های درمانی و زیبایی و … به شما کمک می کند.

برای دریافت اعتبار، شما باید ابتدا در سایت قسطا درخواست قسطا کارت بدهید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. پس از تایید کارشناس، قسطاکارت شما صادر میشود. قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد که بدون نیاز به ضامن تا سقف ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید هرکالایی اقدام کنید و هزینه‌ی آنرا بعدا بصورت اقساطی به ما بازپرداخت میکنید. علاوه بر این، با استفاده از قسطاکارت میتوانید هزینه انواع خدمات هم قسطی پرداخت کنید. دندان پزشکی اقساطی، پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی و … در تمامی بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها  و مراکز درمانی سراسر کشور امکان پذیر میباشد.

سفارش قسطاکارت

قسطا کارت همچون کارت های بانکی به شما امکان خرید حضوری و اینترنتی از طریق تمامی سایت های ایرانی همچون دیجی کالا را می دهد. در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.