آیا شما گران قیمت ترین عطرها را می شناسید؟ عطرها بخش مهمی از لوازم جانبی هر فرد می باشند، که از بیش از ۴۰۰۰ سال پیش در مصر باستان مورد استفاده قرار می گرفتند. این عصاره‌ی شگفت انگیز باعث می شود تا خلق و خوی بهتر، اعتماد به نفس بیشتر و ارتباطات موفق‌تر و جذاب‌تر شود. اما قیمت برخی از برندهای عطر به دلایلی از جمله کمیابی و بسته بندی بسیار زیاد است. از این رو در ادامه با قسطا همراه باشید تا با گران قیمت‌ترین عطرها در جهان آشنا شوید. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی عطر و سایر کالاها و خدمات فراهم میباشد.

گران قیمت ترین عطرها

بیشتر بخوانید:

دلایل گران قیمت بودن عطرهای جهان

همانطور که  گفته شد، بعضی از عطرها به دلایلی از جمله استفاده از موارد نادر برای تهیه آن ها، هزینه های بازاریابی و بسته بندی بسیار گران قیمت می باشند.

موارد کمیاب

بسیاری از عطرها از مشک ترشح شده توسط یک حیوان نادر یا روغن حاصل از درخت، ریشه و گلبرگ ساخته می شود. از این رو به دلیل فرآیند سخت تولید بسیار گران قیمت می باشند. از جمله‌ی این عطرها می توان به Joy، orris، ambergris، oud و Bulgarian Rose اشاره کرد.

بازاریابی و فروش

سازندگان عطر هزینه های زیادی را در کمپین های تبلیغاتی و متولیان مشهور صرف می کنند. به دلیل این تبلیغات هزینه بر، میزان مبلغ عطر بیشتر می شود. اما قسمت خنده دار این کار این است که افراد مشهور هیچ گاه در زندگی واقعی خود از این عطرها و رایحه ها استفاده نمی کنند، از این رو این کار صرفا تبلیغاتی و گول زننده است.

استراتژی دیگر مارک های معروف، فروش مقدار محدودی از یک نمونه در بازار است. از این رو تنها افراد ثروتمند قادر به خرید آن جهت مالکیت بر نمونه های خاص، برندهای معتبر می باشند.

بسته بندی

بسته بندی نیز نقش مهمی در قیمت عطرها دارد، برخی از برندها عطرهای خود را در بطری های کریستال باکات گران قیمت بسته بندی می کنند. برخی دیگر از ظرف های طلا یا الماس استفاده می کنند که باعث افزایش قیمت نهایی محصول می شود و آن را در لیست گران قیمت ترین عطرها در جهان جای می دهد.

گران قیمت ترین عطرها

گران قیمت ترین عطرها در دنیا را بشناسید!

در ادامه به ۱۰ نمونه از برترین و مشهورترین عطرهای گران بهای دنیا در سال  ۲۰۱۸ پرداخته شده است.

Annick Goutal Eau d’Hadrien  (با قیمت ۴۴۱.۱۶ دلار)

این عطر، یکی از گران قیمت ترین عطرها به شمار می آید. مواد تشکیل دهنده‌ی این عطر شامل ترکیبی از مرکبات، گیاهان شیرین، ریحان و یلانگ-یلانگ است، که در بطری های جذاب و منحصر به فردی بسته بندی شده‌ است. این محصول حاصل تلاش دو شرکت برجسته‌ی عطر سازی Francis Camail و  Annick Goutal می باشد.

JAR Bolt of Lightning (با قیمت ۷۶۵ دلار)

یکی دیگر از گران قیمت ترین عطر ها در دنیا JAR Bolt of Lightning (با قیمت ۷۶۵ دلار) است. این عطر با رایحه‌ی گل جهت استفاده بانوان می باشد. مواد تشکیل دهنده‌ی آن شامل گل های شرقی، گل مریم و گیاهان سبز دیگر است که در یک بطری زیبا و دست ساز بسته بندی شده است.

Joy by Jean Patou (با قیمت ۸۵۰ دلار)

Joy by Jean Patou (با قیمت ۸۵۰ دلار) یکی دیگر از گران قیمت ترین عطر های دنیا است. ژان پوتو یک برند برتر در صنعت عطرسازی است. این عطر از ۱۰۰۰ گل یاس، یلانگ- یلانگ، مریم، بلغاری و ۲۸ گل رز تشکیل شده است. برای ساخت این عطر در فصل تابستان در شهر گرس فرانسه، گل های یاس طی دو هفته برداشت می شوند. یکی از دلایل اصلی قیمت بالای آن این است که هر سال فقط ۵۰ بطری از آن تولید می شود. این عطر توانایی حذف افسردگی را دارد و باعث احساس آرامش و خوشحالی در بدن می شود.

Caron Poivre (با قیمت ۱۰۰۰ دلار)

شرکت عطر سازی کارون یکی از معتبرترین و برترین کارخانه های ساخت عطر در جهان است. یکی از عطرهای گرانبها و خوشبو این کمپانی Poivre است که مواد تشکیل دهنده‌ی آن شامل بوی فلفل تند، چوب و گل میخک می باشد. عصاره‌ی این عطر در یک بطری دست ساز کریستال باکارات و یک طوقه از طلای سفید بسته بندی می شود.

Hermès 24 Faubourg (با قیمت ۱۵۰۰ دلار)

تنها ۱۰۰۰ بطری از این عطر در دنیا ساخته می شود، که رایحه‌ی فراموش نشدنی آن شامل ترکیبی از زنبق، چوب صندل، گل یاس، تیار، عنبر، وانیل، یلانگ-یلانگ، نعناع هندی و و شکوفه پرتقال می باشد. این عطر توسط Bernard Bourjois و Maurice Rouce ساخته شده و در بطری‌ های کریستالی ظریف ۱ اونسی بسته بندی می شود.

Clive Christian (با قیمت ۲.۱۵۰ دلار)

این کمپانی یکی از برترین شرکت های سازنده‌ی عطر در دنیا است، که دارای رایحه های عجیب و غریب می باشد. این عطر منحصر به فرد از این کمپانی در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۶ در رده‌ی گران قیمت‌ترین عطرهای دنیا قرار گرفت. ترکیبات ساخته شده این عطر شامل گل زنبق، رز، یاس، یلانگ-یلانگ، گل آفتاب پرست، وانیل، چوب صندل و چوب عنبر است. عصاره‌ی این عطر در یک بطری دست ساز کریستال و الماس مزین شده است.

از جمله دیگر عطرهای گرانبها می توان به Chanel Grand Extrait با قیمت ۴۲۰۰ دلار، Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes با ارزش ۶۸۰۰ دلار، Clive Christian No. 1 Imperial Majesty Perfume به قیمت ۱۲۷۲۱٫۸۹ دلار و گرانقیمت ترین عطر موجود در دنیا DKNY Golden Delicious Million Dollar Fragrance Bottle با قیمت ۱ میلیون دلار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

خرید اقساطی گران قیمت ترین عطرها از قسطا

به کمک سایت قسطا می توانید از وبسایت های ایرانی و خارجی به صورت قسطی خرید کنید. ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت