بسیاری از دانشجویان و اساتید به دلیل کسب رتبه‌ی علمی بالاتر و نمره‌ی بهتر نیاز به ارائه و چاپ مقالات خارجی در مجلات، ژوزنال ها و کنفرانس های معتبر دنیا دارند. اما به دلیل مشکلات اقتصادی و هزینه های گران هزینه چاپ مقالات خارجی ،خیلی از آن ها از این کار منصرف شده و قادر به چاپ یافته های علمی خود نمی باشند. به همین منظور سایت قسطا با در نظر گرفتن مشکلات موجود و ارائه تسهیلات و امکانات ویژه سعی در ترویج یافته های علمی ایرانیان به سراسر دنیا دارد. در ادامه‌ی مطلب با قسطا همراه باشید تا از  پرداخت قسطی هزینه چاپ مقالات خارجی مطلع شوید. علاوه بر این، پرداخت قسطی هزینه آزمون آیلتس، پرداخت قسطی هزینه‌های آمادگی کنکور و سایر خدمات با کمک قسطا امکان پذیر میباشد.

انواع مجلات چاپ مقاله

مجلات علمی انواع مختلفی دارند که از جمله‌ی آنها می‌توان به تامسون، اسکوپوس، ISC، علمی پژوهشی و علمی ترویجی اشاره کرد.

تامسون: پایگاه اطلاعات تامسون یکی از معتبرترین موسسات اطلاعات علمی در جهان است که دارای زیر مجموعه‌ای به نام WOS است. مقالاتی که در این پایگاه اطلاعاتی به چاپ می‌رسد

از اعتبار بالایی برخوردارند و به ISI معروف می باشند.

مجلات اسکوپوس: اسکوپوس یکی از نمایه های معتبر و معروف است که دارای حدود ۵ هزار ناشر علمی است. استفاده از اطلاعات این نمایه معتبر نیازمند اشتراک و پرداخت هزینه است.

مجلات ISC: ISC پایگاه استناد علمی جهان اسلام است و هدف آن بررسی مجلات علمی کشورهای اسلامی براساس معیارهای معتبر اسلامی است.

مجلات علمی- پژوهشی: علمی- پژوهشی یکی از مجلات معتبر ایرانی است که هدف آن حل مشلات جامعه با بیان موضوعات علمی و  مفاهیم و مشاهدات جدید است.

مجلات علمی- ترویجی: علمی- ترویجی نیز یکی دیگر از مجلات معتبر ایرانی است که هدف آن تفسیر جدیدی از کارها و اطلاعات گذشته و ترکیب آن با دانش موجود است.

هزینه چاپ مقالات خارجی

فرآیند داوری مقالات

پس از ارسال مقاله متناسب با نوع مجله‌ای که انتخاب کرده‌اید، فرآیند داوری و زمان آن متفاوت است.  در برخی از این مجلات همچون تامسون به دلیل نقد و بررسی تخصصی مقاله تقریبا چندین ماه زمان لازم است.  اما به طور کلی جهت پذیرش، ویرایش یا رد مقاله چندین مرحله انجام می گیرد که عبارتند از ارزیابی اولیه، ارزیابی سردبیر، بررسی مقاله توسط یک تا حداکثر ۳ داور، بررسی نظرات داوران و در آخر اعلام نتیجه نهایی به نویسنده‌ی مقاله.

هزینه چاپ مقالات خارجی

بسیاری از مجلات به صورت رایگان و برخی دیگر جهت بررسی و چاپ مقاله هزینه دریافت می کنند. هزینه ‌‌های دریافتی مجلات  مختلف open access، متفاوت است و به ضریب تاثیر و ایمپکت آن مجله  بستگی دارد. مجله‌ های رایگان نیز هزینه ی خود را از کاربرانی که قصد دانلود و استفاده از آن را دارند، می گیرند.

هزینه‌ی دریافت از سوی مجلات به دلار گرفته می شود و از طریق ویزا و مستر کارت و در برخی از موارد با استفاده از حساب پی پال نیز قابل پرداخت است.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان

هزینه چاپ مقالات خارجی

در صورت نداشتن کارت های اعتباری، حساب پی پال یا وجه کافی جهت پرداخت هزینه ی چاپ و بررسی مقاله اصلا نگران نباشید! در ادامه با قسطا جهت پرداخت قسطی هزینه چاپ مقالات خارجی همراه باشید.

پرداخت قسطی هزینه چاپ مقالات خارجی با  قسطا

جهت پرداخت قسطی هزینه چاپ مقالات خارجی با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید به نشانی این سایت با آدرس ghesta.ir مراجعه فرمایید، پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود

سفارش قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم،در صورت هر گونه اطلاع یا تجربه از نحوه ی پرداخت هزینه ی مقالات خارجی و  ارائه مقالات لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز استفاده کنند.

به یاد داشته باشید که چک ­ها باید به صورت حضوری، پیک یا پست برای قسطا ارسال شوند. به دلیل اهمیت اطلاعات و داده ­های موجود در برنامه، همچون گذر واژه پس از ثبت نهایی شدن سفارشات، حذف می شوند. میزان کارمزد اقساط در این سایت بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است و نیاز به چک کارمندی و ضامن نیست.